- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
ik zal binnenkort nog een keer naar de popupjes kijken en wat puntjes op de i zetten
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hier nog een, heb hetzelfde probleem..
Ik heb het ook.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
ik zal binnenkort nog een keer naar de popupjes kijken en wat puntjes op de i zetten
Geen idee of je iets hebt gedaan maar het is in ieder geval weg!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb in ieder geval iets aangepast, gelukkig was het blijkbaar dat waar jij last van had 
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
Waar zijn de +jes naartoe die naast een film stonden die je opzocht? Of waarop je had gestemd? Was handig om het zo open te klikken en iets meer te weten van de film. Speelduur, acteurs,...
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
die zijn veranderd naar pop-ups. (hou je muis boven film-naam of boven een user-naam)
het was even wennen, maar ik denk dat het uiteindelijk wel een vooruitging is voor de site.
Ieperman
-
- 527 messages
- 1934 votes
die zijn veranderd naar pop-ups. (hou je muis boven film-naam of boven een user-naam)
het was even wennen, maar ik denk dat het uiteindelijk wel een vooruitging is voor de site.
Oké ik heb het gemerkt.
Vond die plusjes nochtans handig. Is beiden niet mogelijk dan?
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Als je op de site, waar dan ook, een interne link naar een film ziet staan, kun je wat meer info krijgen door even over de link te zweven.

Vind het overigens niet overal een even waardevolle toevoeging. Vooral in de gebruikersupdates gaat het ten koste van de snelheid waarmee nieuwe tabbladen worden geopend.
goongumpa
-
- 3057 messages
- 4083 votes
Bestaat er geen topic over de beste (auto)achtervolgingen in films?
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Als je hem niet kunt vinden gewoon aanmaken. Mocht hij dan toch bestaan regelt een mod het meestal wel.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Krijg steeds vaker een 'lijn' die door de pagina loopt, zoals hier:

Had ik eerst eigenlijk nooit, komt dat door te snel scrollen of door de site of..?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is dat ook de bedoeling als je over 'quote' zweeft.
Nee dat is inderdaad niet de bedoeling, zal het even weghalen
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ja, op Mac in Firefox ook. Waar het aan ligt is mij niet duidelijk, het lijkt alleen voor te komen bij topic/films waar ik mij op geabonneerd heb.
Chrome en Safari zijn bugvrij (deze bug dan
)!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is onlands wel iets gewijzigd aan de onderkant van elke pagina, maar jouw probleem kan ik niet nabootsen, vreemd.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Hier geeft hij bij mij problemen.
Kudos voor de afronding onderaan, zorgt voor een goede afsluiter van de anders oneindige lijkende site. 
Korte pagina's zien er ineens heel 'snoezig' uit.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het was iets dat volgens mij destijds al in het ontwerp zat, maar wat ik toen niet (snel) voor elkaar kreeg zonder dat het fout ging in sommige browsers. Maar goed, er moet dus blijkbaar nog een puntje op de i gezet worden
wimnoot
-
- 3963 messages
- 3923 votes
Mijn smileys zijn de laatste tijd een beetje vierkant. Hoe kan dat?
Geen grapje.
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Waar zijn de namen van regisseurs gebleven?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zijn weer terug, als je nog ergens anders iets vreemds ziet...
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Dat heb ik inderdaad ook. Althans op m'n laptop met IE. Op m'n pc met Firefox zien ze er nog normaal uit.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Toen je films nog kon uitklappen, stond er toen niet hoeveel berichten er bij de film geplaatst zijn? Dat mis ik nu.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Wanneer wordt dit opgelost (werk met W.-XP, IE-8 en serv. pack-3):

Met refresh is balk meestal weer weg...
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Gebeurt hier ook redelijk vaak maar dan wat meer onderaan de pagina.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Dat krijg je vooral bij het wijzigen van je post.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar Filmdragers > Algemeen > lege dvd-doosjes
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Toen je films nog kon uitklappen, stond er toen niet hoeveel berichten er bij de film geplaatst zijn? Dat mis ik nu.
Klopt, had ik ook al gemeld.
Ik merkte net trouwens dat je geen pop-up ziet als je bij Gebruikers op een Gebruikersnaam zoekt en dan boven de gebruiker hangt, hoort dat?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Het is natuurlijk ondoenlijk voor MM met zoveel films, maar ik wilde toch even deze site (even geduld bij laden a.u.b.) laten zien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.