• 178.146 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.809 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Is het mogelijk dat de toplijsten(Overigen) van bepaalde genres verder gaan dan de top 50? Bijvoorbeeld de top 250 van Drama of Horror? Of kan ik dat al ergens op een andere manier achterhalen?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Je kan in de zoekfunctie een genre selecteren en een minimale scoren en aantal stemmen invullen. Zo kom je in ieder geval tot 100.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

En kan er niet een soort filter komen van berichten/recensies?

En dan bedoel ik vooral op het minimum aantal woorden dat gebruikt wordt. Ik word er een beetje moe van dat ik zaken lees als:

niet leuk, bagger, slaapverwekkend, ok, ja, nee, is goed.

Is toch gewoon site-vervuiling en als je als mm een beetje serieus genomen wil worden zou een bericht minstens uit 2 of 3 zinnen moeten bestaan. Kijk wel eens in mijn updates, ben benieuwd wat iemand heeft geschreven en dan staat er weer zoiets als vette film.

Geen hoofdletters, geen punt etc. Mag hopen dat ik niet de enige ben die zich daar aan ergert. En ik kan wel een modje op de hoogte brengen, maar die haalt "vette film" ook niet weg.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

moviemafketel wrote:

En ik kan wel een modje op de hoogte brengen, maar die haalt "vette film" ook niet weg.

Als het om een film als deze: Nutty Professor II: The Klu... gaat dan kan ik me dat goed voorstellen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Tsja daar staan ook weer zaken als "tis niet mijn humor" en "dom!

saai.0,5" Maar daar is het hele filmgedeelte mee besmet.

Bij het forum maakt het niet zoveel uit.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Bij sommige films heb je gewoon weinig te melden.

Leviwosc

• 883 messages
  • 335 votes

Dat zul je altijd blijven houden moviemafketel...

We zitten hier nu eenmaal op een forum met een heel breed publiek. Dat wil zeggen, oud en jong, opgeleid en niet of laag opgeleid, mannen en vrouwen...

Ja dan krijg je dat mensen op verschillende manieren communiceren.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Je bent er toch ook zo overheengescrolld over die korte berichtjes?

Een film met veel van dat soort berichtjes kan ik sowieso beter mijden, denk ik. Dan werkt als een goede waarschuwing!

Insignificance

• 3220 messages
  • 5588 votes

Krijgen jullie daar veel misbruik-meldingen over, Baggerman?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Dat weet ik niet, die gaan naar de mods. Ik vermoed van wel.

Ik ben het overigens wel met moviemafketel eens dat die korte statements volledig nietszeggend zijn. Ik vind het overigens ook jammer als men alleen stemt en helemaal niets zegt, vooral als het gaat om de eerste paar stemmen op een film en al helemaal als het dan om erg lage stemmen gaat.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

@ Baggerman: Hier maak ik me ook schuldig aan. Ik heb ruim 1200 stemmen maar misschien dat ik bij 20 films een berichtje heb gezet van wat ik er van vond

Maar dat komt ook omdat ik niet net zo goed als de meeste hier een recensie kan schrijven. Ik vind dat op zich al knap hoe sommige hele verhalen over een film kunnen schrijven. Bij mij blijft het dan hooguit bij 2 zinnen. En dat vind ik dan ook niet de moeite om te plaatsen.

En dat ik de eerste ben bij een film is me nog nooit voorgekomen. Alleen bij Bass Ackwards (2010) was ik de 2e of 3e ofzo dus heb er wel wat bijgezet. Maar of een ander daar iets aan heeft

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Maar juist als je een film slecht vindt, kun je toch wel iets opschrijven over waarom je dat vindt? Het is moeilijker om wat te schrijven over een film die je goed vindt, omdat dat soms ook erg op een gevoel is gebaseerd.

Heb jij als toevoeger niet dat je films toevoegt met een plot waarvan je denkt: 'hmmm? Interessant! Daar ben ik benieuwd naar!"

Als er dan op wordt gestemd en het zijn heel lage cijfers, dan wil je toch weten waarom men die geeft?

Insignificance

• 3220 messages
  • 5588 votes

Baggerman wrote:

Dat weet ik niet, die gaan naar de mods. Ik vermoed van wel.

Dan bij deze de vraag aan één van de mods.

Ik vind het overigens ook jammer als men alleen stemt en helemaal niets zegt

Mee eens. Ik ben wat dat betreft ook wel benieuwd naar de gemiddelden (en evt. toplijsten) berekend over de stemmers die naast een cijfer ook een bericht en/of mening hebben achtergelaten. Een alternatief gemiddelde dus. Als het al eens aangekaart is, heb ik niks gezegd. Niks ten nadele van de mensen die alleen stemmen overigens.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Goldenskull wrote:

"nr. 1 in de genre_mini toplijst"

Dit staat bij alle films uit de mini-series toplijst (voor zover ik gekeken heb). Zal wel niet het moeilijkst oplosbaar probleem ooit zijn.

Gaat op de lijst!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

jarno1975 wrote:

Ik heb al een aantal maal gehad dat ik een PM van mezelf krijg met als tekst Array

Nu kan het zijn dat mijn alter-ego berichtjes aan me stuurt maar misschien dat er ook nog een andere verklaring voor is?

Bizar, geen idee hoe dit kan...

• 10971 messages
  • 2791 votes

Het is ook pas van de afgelopen week dat ik ze krijg. Heb er nu al een stuk of 4 gehad.

Nog iemand anders die dit ook heeft?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

Weet nog iemand behalve jij je wachtwoord wellicht?

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

jarno1975 wrote:

Het is ook pas van de afgelopen week dat ik ze krijg. Heb er nu al een stuk of 4 gehad.

Nog iemand anders die dit ook heeft?

Ja, ik heb twee van die berichtjes van je gehad! Ik snapte er al niets van? Ik wilde het eigenlijk net via een PM aan je vragen.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Zou het niet handig zijn om voor elke acteur ook nog een pagina te voorzien? Zoals dat bij regisseurs het geval is?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

AGE-411 wrote:

Zou het niet handig zijn om voor elke acteur ook nog een pagina te voorzien? Zoals dat bij regisseurs het geval is?

Is al veel voorgesteld. Maar dat kan je toch niet maken. De lijst gaat nooit compleet zijn aangezien we maar 3 acteurs per film kunnen toevoegen.

Daarom is het net handig dat er bij bijna elke film een link is naar imdb, waar vaak wel alle acteurs staan.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Nomak wrote:

(quote)
Is al veel voorgesteld. Maar dat kan je toch niet maken. De lijst gaat nooit compleet zijn aangezien we maar 3 acteurs per film kunnen toevoegen.

Daarom is het net handig dat er bij bijna elke film een link is naar imdb, waar vaak wel alle acteurs staan.

Waarom dan niet zo'n systeem?

Waar je bij de film op 'complete lijst' kunt klikken, en vervolgens de hele lijst acteurs ziet.

Je hebt nu 'info', 'stemmen', 'statistiek', 'nieuw bericht', 'zoek bericht', 'corrigeren'. Desnoods kan je dat daar onder zetten?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik weet het niet. Het is nu toch ook maar 2 keer klikken om een volledige lijst acteurs te zien.

• 10971 messages
  • 2791 votes

Dan krijgen de toevoegers het veel te druk

• 10971 messages
  • 2791 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Ja, ik heb twee van die berichtjes van je gehad! Ik snapte er al niets van? Ik wilde het eigenlijk net via een PM aan je vragen.

Kan het zijn dat het een soort foutmelding is dat een bericht niet aangekomen is?

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Nomak wrote:

Ik weet het niet. Het is nu toch ook maar 2 keer klikken om een volledige lijst acteurs te zien.

Dan kunnen we evengoed stoppen met die poster er bij te zetten. Of die plotbeschrijving, of die andere info.

En misschien zelf met stemmen, kunnen we ook op IMDb.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

AGE-411 wrote:

Dan kunnen we evengoed stoppen met die poster er bij te zetten. Of die plotbeschrijving, of die andere info.

Neen dat hoeft helemaal niet. Op imdb staan heel vaak geen posters en plotbeschrijvingen.

Je kan toch niet verwachten dat iemand die een film toevoegt 200 acteursnamen moet invoeren terwijl je met twee muisklikken al die namen kan zien.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Baggerman wrote:

(quote)

Ik ook eentje! Vond het ook al vreemd maar verder geen aandacht aan geschonken...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Sinds de nieuwe pop-up schermpjes krijg ik tegenwoordig altijd een irritante witte kader als ik op een filmpagina (of forumpagina) kom. Ik open de pagina en opeens verschijnt er een witte kader met niets in en verdwijnt ie terug meteen. Verschrikkelijk irritant maar ik heb er met moeite een prt scr van kunnen maken. Heeft nog iemand dit probleem?

(afbeelding)

Dit is dus echt verschrikkelijk irritant want elke keer als ik een bericht ben aan het leven verschijnt de kader...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hier nog een, heb hetzelfde probleem..

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Dat is volgens mij een vertragende popup omdat je met je muis over een link bent gevlogen.

Wat mij opvalt Jordy, is dat er een vertraging inzit als je "vers" op een link hovert, maar als die popup actief is en je trekt je muis weg over een andere link die direct tevoorschijn komt (wil komen). Bouw je daar wederom een vertraging in is dit probleem weg.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.