• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.199 actors
  • 9.373.881 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ik heb op zich niks tegen de popups, maar er is denk ik wel een ding waar iets aan gedaan moet worden. Als ik de updates doorneem, open ik altijd verschillende tabs door meerdere films te control-muisklikken. Nu werkt dat niet altijd, omdat mijn cursor dan op zo'n pop up blijft staan en dat ik dan moet wachten, voordat de pop-up weer weg is. Wellicht kan hier iets aan gedaan worden?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ja, dat probleem heb ik ook, Knisper.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Prudh wrote:

Als ik een topic open is alles bijna normaal, behalve dat ik dan alsnog een deel van de onderkant van de site mis (de reactie plaatsen knop is voor de helft zichtbaar en alles daaronder ziet eruit zoals in het voorbeeld hierboven. Nog meer Operagebruikers die hiervan last hebben?

N.B. Heb het ook in IE geprobeerd, daar heb ik er geen last van.

Ja, hier ook. In Opera gaat het mis. Heb even gecheckt in Firefox, daar gaat het goed.

Q Jones

• 3524 messages
  • 2880 votes

Ik vind het wel een fijn gegeven.

Wat idd ook wel heel makkelijk zou zijn is een lijst met acteurs en acrice's net zoals op imdb. Ook een speciaal kadertje waar je kan discusieren over de acteurs, net zoals je nu met regisseurs, film en forum hebt. Dat zou echt idiaal zijn.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

...Ik probeer maar tussen de regels te lezen voor goede opmerkingen en nuttig commentaar, maar mensen die moeite hebben met veranderingen zijn bij mij helaas aan het verkeerde adres. Als ik de tijd zou hebben zou ik elk onderdeel van de site wel grondig aan willen pakken.

Ja, da's ook weer waar!

Maar misschien wat feedback; is het geen optie om die zwevende pop-ups te kunnen uitschakelen ofzo?

Net als bv. de optie om géén avatars te tonen?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Wat wel gezegd moet worden is dat de site niet slomer draait, dus het is geen verandering die echt kwalijk te nemen valt.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

jarno1975 wrote:

Ik vind die popups eerlijk gezegd niets. Ik heb ze nooit gemist ook.

Ik ben altijd bang dat een applicatie (in dit geval dan een website) ten onder gaat aan zijn eigen updates.

Neem als voorbeeld msn messenger. Dat was toen het uitkwam een klein simpel en doeltreffend programmaatje. Je kon een berichtje typen en een smilie erbij zitten en dat was het wel. Het deed precies wat je wou niets meer en niet minder. Maar door die 10-tallen updates is het nu een zwaar en log programma geworden met een zooi aan functionaliteit waar geen hond op zit te wachten.

Geldt overigens hetzelfde met telefoons. Ik wil een ding waar ik mee kan bellen en kan smsen. Als ik foto's wil maken pak ik wel een camera en als ik wil internetten een laptop en voor navigeren een navigatiesysteem.

Ach ja, zo hebben sites als hyves er ook last van. Zuipen behoorlijk wat geheugen zulke dingen. Zelfde geldt ook voor MSN. MovieMeter blijft wel een snelle site bij mij i.i.g.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

narva77 wrote:

is het geen optie om die zwevende pop-ups te kunnen uitschakelen ofzo?

Ik zal aan de hand van de feedback vanavond even de puntjes op de i zetten, en verder zal iedereen er gewoon mee moeten leren leven. Ik weet het, veranderingen zijn eng maar dit gaat niet teruggedraaid worden

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

BlueVelvet wrote:

In Opera gaat het mis.

nu ook, of alleen gisterenavond? of welke url bijvoorbeeld?

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

@Jordy: excuses, alleen gisteravond. Nu gaat het ook in Opera perfect!

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Ik weet niet of het tecnisch mogelijk en wenselijk is, maar zou het mogelijk kunnen worden om alternatieve namen voor regisseurs in te kunnen voeren (net zoals bij de filmtitels)?

Nu staan veel regisseurs dubbel op de site (zonder dat we het weten) en zijn sommige met de snelle zoekfuncie niet te vinden en met de gewone moeilijk te vinden. Bovendien gebruiken veel regisseurs (bekendere) pseudoniemen of 'Westerse' namen. Hierdoor krijgen we ook als crew veel dubbele toevoegingen binnen.

Voorbeelden waar het vaak fout gaat:

- (Hongkong) Chinese namen: Chi Leung 'Jacob' Cheung ook bekend als: Chi Leung Cheung | Jacob C.L. Cheung | Zhiliang Zhang.

- Koreaanse/Japanse namen: Koreaanse films verschijnen pas laat op IMDB. Toevoegers halen de info dan van Koreaanse sites, waar men op talloze manieren de namen romaniseert. Voorbeeld: Chan-wook Park kan dan worden: Chan-uk Park | Chan-wuk Park. En dan ook nog eens Park Chan-wook etcetera.

- Namen met rare tekens: Věra Plívová - Šimková, Oldřich Lipský, Þorsteinn Jónsson, Jørgen Vestergaard, Çağan Irmak, Semih Kaplanoğlu, Şerif Gören, etcetera.

- Vrouwelijke regisseurs. (is het Drahomíra Králová of Drahomíra Reňáková - Králová? Hopen dat ze niet gaat scheiden en hertrouwen!)

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

jarno1975 wrote:

Neem als voorbeeld msn messenger. Dat was toen het uitkwam een klein simpel en doeltreffend programmaatje. Je kon een berichtje typen en een smilie erbij zitten en dat was het wel. Het deed precies wat je wou niets meer en niet minder. Maar door die 10-tallen updates is het nu een zwaar en log programma geworden met een zooi aan functionaliteit waar geen hond op zit te wachten.

Welke functionaliteiten zit men niet op te wachten? Offline berichten kunnen sturen? Een gedeelde map aanmaken? Ik vind dat Windows Live Messenger een goed programma is, zoals het nu is. Veel beter dan vroeger. Ziet er mooier uit, je kunt er wat meer mee en het is echt geen zwaar programma hoor. Tenzij je nog op Windows 95 zit, ja dan wel.

jarno1975 wrote:

Geldt overigens hetzelfde met telefoons. Ik wil een ding waar ik mee kan bellen en kan smsen. Als ik foto's wil maken pak ik wel een camera en als ik wil internetten een laptop en voor navigeren een navigatiesysteem.

Maar misschien is het wel handig voor mensen die niet 4 grote(re) apparaten mee willen nemen en gewoon alles-in-1 willen hebben. Ik snap ook niet hoe dit erg kan zijn, want je kunt nog steeds voor weinig geld een telefoon kopen. Dan maak je toch gewoon geen gebruik van de extra's?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Ben het eigenlijk wel met je eens, het is heerlijk om op offline te staan en alleen met mensen praten met wie je wilt praten(of helemaal niet). Zelfde geldt ook wel voor een telefoon, lekker makkelijk in het gebruik. Vooral de camera's... i.t.t. digitale camera's.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Tja als mensen nog steeds in de veronderstelling zijn dat je met een telefoon goede foto's kan maken

En ja je kan internetten op een telefoon maar het is gewoon niet handig op zo'n klein prutsschermpje.

Je hebt dan alles in een apparaat maar alle functies zijn crappy.

Maar we dwalen af geloof ik

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Al een behoorlijke tijd een ergernis punt bij mij, als je films hebt die beginnen met A(Engels voor een)krijg je nooit zoekresultaten. Bij een film die vandaag op tv is krijg je dus dit probleem:

(afbeelding)

Je moet dus "Lot like love, a" intikken om een zoekresultaat te kunnen krijgen voor deze film. Behoorlijk vervelend.

Het rare is dat het bij de ene film wel lukt en bij de andere weer niet.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Gewoon even lidwoord weglaten toch?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Klopt, maar waarom pakt ie de ene keer het lidwoord wel en de andere keer niet?

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Goede filmkeuze trouwens rep. Ik zit ook altijd te kloten met die a en an-films.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Heb hem al weer weggezapt, begon niet echt veelbelovend Maar inderdaad, een terugkerend probleem. A Good Year ga ik wel bekijken, maar niet op RTL, daar word ik aggressief van

Baldur

• 691 messages
  • 3075 votes

Popupjes zijn wel handig, staat enkel nog een typfoutje wanneer je over een filmlink beweegt. Staat nu gemidddelde ipv gemiddelde. Als dit al gemeld is heb ik er overheen gelezen.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Er is weer iets veranderd op Moviemeter!

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Enige wat me wel stoort aan die pop-up bij een film is dat je niet meer ziet hoeveel berichten er bij die film zijn geplaatst (wat je voorheen wel zag).

Timmy757

• 3365 messages
  • 598 votes

Vind de Popupjes wel handig. Nadeel is wel nu bij het zoekresultaten, daar heb je geen popups en het uitklapprincipe ook niet, enigzins lastig als je veel films doorloopt.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Volgens mij werken die popups niet meer goed. Ik zie ze niet meer verschijnen bij updates films en updates toevoegingen.

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

zie ze ook niet meer. jammer, vind het wel een fijne "update" van de site!

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

"nr. 1 in de genre_mini toplijst"

Dit staat bij alle films uit de mini-series toplijst (voor zover ik gekeken heb). Zal wel niet het moeilijkst oplosbaar probleem ooit zijn.

titia

• 601 messages
  • 1302 votes

titia wrote:

zie ze ook niet meer. jammer, vind het wel een fijne "update" van de site!

...en hij doet t weer! Top!

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Ik heb al een aantal maal gehad dat ik een PM van mezelf krijg met als tekst Array

Nu kan het zijn dat mijn alter-ego berichtjes aan me stuurt maar misschien dat er ook nog een andere verklaring voor is?

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Gespleten persoonlijkheid?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.