• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.199 actors
  • 9.373.881 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik mis die plusjes ook. Die waren erg handig.

Bij een bepaalde regisseur kan je dan bijvoorbeeld alles openklikken waar je op hebt gestemd en dan heb je een mooi overzicht. Nu is het onmogelijk om zo een overzicht te krijgen.

Kunnen die plusjes bij de filmografie van regisseurs niet terugkomen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Maikeru wrote:

Die plusjes vond ik juist ideaal... Hierdoor is het mogelijk informatie over verschillende films open te laten, zonder in verschillende schermen te werken. Perfect om even snel films te vergelijken.

Daar vind ik persoonlijk bij uitstek de tabbladen van je browser geschikt voor.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Zojuist uitgelogd en de koekjestrommel leeggegeten, en het is nog steeds hetzelfde....

Wist trouwens niet meer dat ik op "Snake Eyes" had gestemd...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat pop up schermpje bij een filmlijst is nieuw? Handig zeg!

Maikeru

• 1934 messages
  • 2388 votes

Jordy wrote:

(quote)

Daar vind ik persoonlijk bij uitstek de tabbladen van je browser geschikt voor.

Het is maar waar je het voor gebruikt. De functie is er denk ik voor gemaakt om snel informatie te zien, zonder een tabblad te openen of i.d. Ik vind het zonde dat je deze informatie dan niet op die manier kan vergelijken.

Ik vond de plusjes overzichtelijker, en ik heb ook het idee dat de popups trager werken. In mijn ogen beperken de popups dus alleen de mogelijkheden, ook al zien ze er erg mooi uit.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Enige echte nadeel van de popups is dat ze eigenlijk een beetje te pas en te onpas naar boven komen. Je kan je muis niet even ergens laten rusten of de kans is groot dat er zo eentje openspringt.

Vind het een erg leuke toevoeging, maar ik vind het persoonlijk fijner om ze te voorschijn te tonen ofwel bij een actie van de gebruiker, ofwel door een duidelijk afgescheiden punt te gebruiken waarover gehoverd moet worden (een "?" icoontje ofzo).

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

narva77 wrote:

Zojuist uitgelogd en de koekjestrommel leeggegeten, en het is nog steeds hetzelfde....

Hm, ja, bij mij net zo..

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Leuke toevoeging! Ik vond persoonlijk de bovenste film automatisch opengeklapt veel mooier staan. Nu is het zo'n systematische site. Kortom, saai.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hm.. na er een tijdje aan ''gewend'' te zijn moet ik ook opmerken dat ie wel heel vaak verschijnt, zelfs als ik 't niet wil. Geen slecht idee van Onderhond hierboven.

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Nee ik vind dit echt niks. Zelfde verhaal als met die 'delen' knop, al springt hij hier niet om de haverklap omhoog als je ook maar in de buurt komt, dat scheelt dan wel.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik vraag me ook af wat mensen er zo leuk en goed aan vinden. Het is gewoon niet praktisch en beperkt de mogelijkheden.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Vind je het wel praktisch om 50 keer een plusje open te klappen om daarna een uur te moeten scrollen om ergens te komen? En als je dan geklikt heb, kan je helemaal opnieuw beginnen.

Het duurt overigens wel even voordat er een pop-up komt, dus gewoon even kijken waar je cursor staat en voor de rest is er niks aan de hand.

Wel is de onderkant erg lelijk afgesneden bij de menu's.

Ook vind ik het raar dat je op het forum als je op een pagina gaat staan (het getal), dat je gewoon 'pagina X' krijgt, maar bij een film de hele pop-up van de film.

Ik zie nu nog een puntje. Bij 'mijn updates' gaat de pop-up over de andere films heen. Is het niet handiger om de pop-up naar rechts te verschuiven?

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

50 keer een plusje indrukken lijkt me sneller gaan dan elke keer je cursor een moment stil te houden boven een titel. Bovendien kan ik geen situatie bedenken waarop je 50 keer onder elkaar op dat plusje zou zijn gaan drukken, net zo min als ik 50 keer achter elkaar de de cursor boven de titels ga houden.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

chevy93 wrote:

Vind je het wel praktisch om 50 keer een plusje open te klappen om daarna een uur te moeten scrollen om ergens te komen?

Ja, toch wel.

Zoals ik al zei:

Bij een bepaalde regisseur kan je dan bijvoorbeeld alles openklikken waar je op hebt gestemd en dan heb je een mooi overzicht. Nu is het onmogelijk om zo een overzicht te krijgen.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Genereer stemtabel. Ik snap ook niet zo goed wat er 'mooi' is aan een dergelijk overzicht. Wat wil je eruit halen?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

chevy93 wrote:

Genereer stemtabel.

Een functionaliteit die ik nog niet kende.

Erg handig, bedankt.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Ik weet niet zo goed of dit grappig bedoelt is of niet. Of heb je serieus altijd alle venstertjes opengeklapt om iets dergelijks te weten te komen?

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Onderhond wrote:

Enige echte nadeel van de popups is dat ze eigenlijk een beetje te pas en te onpas naar boven komen. Je kan je muis niet even ergens laten rusten of de kans is groot dat er zo eentje openspringt.

Wat hij zegt. Ik vind ze enorm hinderlijk, nu moet ik steeds opletten waar ik mijn muis houdt.

Verder ben ik de paginanummering van topics kwijt aan de onderkant van de site en bovendien is mijn reactieveld compleet verdwenen? Dat gebeurt alleen als ik via die paginanummering aan de onderzijde doorklik naar nieuwere of oudere berichten. Het ziet er dan zo uit:

(afbeelding)

Als ik een topic open is alles bijna normaal, behalve dat ik dan alsnog een deel van de onderkant van de site mis (de reactie plaatsen knop is voor de helft zichtbaar en alles daaronder ziet eruit zoals in het voorbeeld hierboven. Nog meer Operagebruikers die hiervan last hebben?

N.B. Heb het ook in IE geprobeerd, daar heb ik er geen last van.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Bij mij is de pagina gewoon volledig.

Ik vind ze enorm hinderlijk, nu moet ik steeds opletten waar ik mijn muis houdt.
Het enige waar je je muis niet kunt zetten is op een naam of op een paginanummer. Genoeg plekken om hem wel te zetten.

Je gaat toch ook niet zeuren bij Windows dat er zo'n geel balkje komt als je gaat staan op een bestand?

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

chevy93 wrote:

Ik weet niet zo goed of dit grappig bedoelt is of niet. Of heb je serieus altijd alle venstertjes opengeklapt om iets dergelijks te weten te komen?

Ik ben bloedserieus. Ik heb tot op heden steeds altijd op die plusjes geklikt om zo een overzicht te krijgen.

Mijn eerdere kritiek over het weghalen van die plusjes is dus niet meer van toepassing.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

chevy93 wrote:

Het enige waar je je muis niet kunt zetten is op een naam of op een paginanummer. Genoeg plekken om hem wel te zetten.

Je gaat toch ook niet zeuren bij Windows dat er zo'n geel balkje komt als je gaat staan op een bestand?

Die is ook niet zo groot in beeld. Ik zou eerlijk gezegd niet eens weten waar je het over hebt mbt Windows. Ik weet wel dat ze hier inderdaad te pas en te onpas verschijnen op momenten dat ik het niet wil. Ik gebruik liever mijn tabs om de informatie die nu oppupt te zien.

Big-T

• 556 messages
  • 395 votes

Mensen moeten gewoon wennen aan deze nieuwe toevoegingen.

Ben benieuwd of er over 1 maand iemand begint te klagen.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

De site is onderaan en aan de zijkant nie helemaal af, het ziet er een beetje dubbel uit.

Werkt deze functie trouwens ook op de mobiele telefoon?

(afbeelding)

Alester

• 38 messages
  • 27 votes

In De Site > Algemeen > Zoeken op moviemeter:

Als ik en film zoek, kijk ik altijd op deze zite voor recensies, commentaar en waarderingen, dan heb ik tenminste een inkijk in wat ik kan verwachten. Nu is het echter zo dat als ik bij 'zoeken' het genre invul, en ik een groot zoekbreik heb, ik alleen de eerste vijftig filmtitels te zin krijg. Of films beginnend met letters of de eerste letters van het alfabet, terwijl ik de rest van de lijst ook wel zou willen zien. Een laaggewaardeerde film waarvn de titel begint met een x, y of 'z' krijg ik zo nooit te zien, dan moet ik toevallg de titel weten. Het zou erg handig zijn als het mogelijk was om de HELE lijst van zoekresultaten te kunnn bekijken, niet alleen de eerste vijftif films.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Zit nu op mijn telefoon. Werkt prima. De layout bedoel ik, niet de pop ups. Die werken niet op touch screen.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Ik vind die popups eerlijk gezegd niets. Ik heb ze nooit gemist ook.

Ik ben altijd bang dat een applicatie (in dit geval dan een website) ten onder gaat aan zijn eigen updates.

Neem als voorbeeld msn messenger. Dat was toen het uitkwam een klein simpel en doeltreffend programmaatje. Je kon een berichtje typen en een smilie erbij zitten en dat was het wel. Het deed precies wat je wou niets meer en niet minder. Maar door die 10-tallen updates is het nu een zwaar en log programma geworden met een zooi aan functionaliteit waar geen hond op zit te wachten.

Geldt overigens hetzelfde met telefoons. Ik wil een ding waar ik mee kan bellen en kan smsen. Als ik foto's wil maken pak ik wel een camera en als ik wil internetten een laptop en voor navigeren een navigatiesysteem.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

jarno1975 wrote:

Ik vind die popups eerlijk gezegd niets. Ik heb ze nooit gemist ook.

Mee eens!

Geldt overigens hetzelfde met telefoons. Ik wil een ding waar ik mee kan bellen en kan smsen. Als ik foto's wil maken pak ik wel een camera en als ik wil internetten een laptop en voor navigeren een navigatiesysteem.

Precies.

Ik héb niet eens een mobieltje, nooit gehad ook!

Maar wat ik al eerder zei; ik wordt waarschijnlijk oud.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Er is in de afgelopen 10 jaar nog nooit een verandering gedaan waarbij niet door divere mensen heftig werd geprotesteerd. Als ik me daar te druk over had gemaakt had de site er nog steeds zo uit gezien als 10 jaar geleden. Ik probeer maar tussen de regels te lezen voor goede opmerkingen en nuttig commentaar, maar mensen die moeite hebben met veranderingen zijn bij mij helaas aan het verkeerde adres. Als ik de tijd zou hebben zou ik elk onderdeel van de site wel grondig aan willen pakken.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Eerst kon ik in sommige gevallen niet zien welk cijfer ik een film had gegeven (bijv. als ik op iemands profiel keek en op een plusje klikte bij zijn/haar recente films) maar dat is nu wel het geval.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Over die popups: Is de delay hier korter dan op bijvoorbeeld facebook? Daar heb ik namelijk nooit last van het popup-effect tijdens het surfen, hier gebeurt dat veel sneller (dat je dus tijdens het surfen heel even je cursor laat staan en direct een popup krijgt). Is het geen idee om de delay net een seconde langer te maken?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.