• 178.145 movies
  • 12.219 shows
  • 33.990 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.692 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mooi werk

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

In de forumindex werkt het nog niet perfect.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

klopt bedankt, als het goed is nu opgelost

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bugje bij regisseurs waar alleen het geboortejaar bekend is:

John Dahl

geboren: 0 1956

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Bij sommige mensen staat het geslacht wel vermeld "man, 30 jaar" maar bij andere mensen staat er "leeftijd: 31 jaar" zonder het geslacht, terwijl dat in het profiel wel ingevuld staat. Is dat een foutje?

Straks denken jullie nog dat ik een vrouw ben.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

beide punten gelijk even gefixed

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Dank!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4895 votes

Nog één klein puntje. Die uitklapplusjes staan nog steeds bij de recente stemmen lijst. Die kunnen nu ook wel weg, denk ik.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Ik vind het wel jammer dat die uitklapplusjes weg zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Leland Palmer wrote:

Nog één klein puntje. Die uitklapplusjes staan nog steeds bij de recente stemmen lijst. Die kunnen nu ook wel weg, denk ik.

yup! zijn ook weg

Harco

• 978 messages
  • 0 votes

"Stuur privébericht" en "Voeg toe aan gebruikersupdates" staan nu ook weer een stuk netter.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Handig dingetje, vooral bij de films

(en oeiii Belchinees

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Goede aanvulling (popups)

De discussie zal al wel vaker gevoerd zijn, maar een acteurs(m/v) aanvulling zou ook geweldig zijn. Hoe vaak zoek je niet een titel van een film waar je enkel de acteur bij weet.

Nu worden er al max. 3 acteurs per film genoemd dus de database zal niet meteen onhandelbaar zijn.

Je zou ook kunnen kiezen om een acteur pas toe te voegen bij 2 of meer titels. Heeft een acteur slecht één titel heeft een lijstje ook niet zoveel zin.

Querelle

• 6548 messages
  • 4894 votes

Een acteur aanvulling zou zeker geweldig zijn,

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Echt leuk die 'zwevende' pop-ups.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Zoeken via de acteur doe ik via IMDB omdat daar de acteurslijst uitputtend is (en denk dat 99% van de acteurs wel in 2 of meer films heeft gespeeld).

Soms zijn de drie namen bij MM trouwens niet de belangrijkste in de films. Of dan staat er een grote naam tussen die 5 minuten meespeelt bijvoorbeeld.

Poepgezicht

• 298 messages
  • 1247 votes

Wel leuk gedaan die zweefdingetjes. Zou wel fijn als je ze ook uit zou kunnen zetten. Niet voor thuis maar voor op het werk, trage pc's daar. Ik ga er tenminste vanuit dat de pc op mijn werk dit niet zo leuk vind, heb nu nog lekker vakantie.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Persoonlijk vind ik het niet erg geslaagd. Krijg continu een wit kadertje met undefined op wanneer ik een nieuwe pagina open.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als je bij de PM's op een naam klikt, krijg je ook een groot wit kadertje te zien, geen tekst..

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

De PM gebruikersnamen verwijzen dan ook naar een berichtenpagina en niet naar een profielpagina, maar het kader zou dan inderdaad niet moeten verschijnen.

Jordy wrote:

Door deze wijziging is ook bij de films die standaard uitgeklapt zijn, zoals de nr. 1 in de toplijsten, de informatie weg. Hier ga ik nog wat op verzinnen.

Graag. Ik mis Kikujirô op m'n profielpagina.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, maar als je op een naam gaat staan met je muis, zou je toch evengoed de gebruikersinfo moeten zien, net zoals op 't forum zelf?

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Hmmm, ik vind het eigenlijk ook helemaal niks. Eerder irritant!

En wat ik net zag toen ik op MM kwam (maar nog NIET ingelogd) verbaasde me al helemaal!

Je staat met je pijltje op een film in een lijst (zoals het TV-overzicht), en dan krijg je de volgende tekst te zien in die "zwevende pop-up":

gemidddelde: 2,65 (22 stemmen), jouw stem voor deze film is: 4,0

Note: ik was dus nog NIET ingelogd!?!?

Moet gelijk aan "1984" denken, Big Brother enzo....

Werkt dat op IP-adres ofzo?

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Elineloves wrote:

Nee, maar als je op een naam gaat staan met je muis, zou je toch evengoed de gebruikersinfo moeten zien, net zoals op 't forum zelf?

Ja hoor, zou zeker kunnen. Ligt alleen een iets andere link tussen. Is aan Jordy

flipsyde

• 858 messages
  • 1712 votes

Ik mis de plusjes nu al..

kos

• 46693 messages
  • 8850 votes

Bottleneck wrote:

Handig dingetje, vooral bij de films

Ja,eens!

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Heel erg handig inderdaad!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

narva77 wrote:

Hmmm, ik vind het eigenlijk ook helemaal niks. Eerder irritant!

En wat ik net zag toen ik op MM kwam (maar nog NIET ingelogd) verbaasde me al helemaal!

Je staat met je pijltje op een film in een lijst (zoals het TV-overzicht), en dan krijg je de volgende tekst te zien in die "zwevende pop-up":

gemidddelde: 2,65 (22 stemmen), jouw stem voor deze film is: 4,0

Note: ik was dus nog NIET ingelogd!?!?

Moet gelijk aan "1984" denken, Big Brother enzo....

Werkt dat op IP-adres ofzo?

De site leest een cookie uit, hierin staat waarschijnlijk nog het gebruikersnummer van toen je voor de laatste keer ingelogd was op deze computer.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Heb verder wat puntjes genoteerd waar ik eerdaags even naar ga kijken, bedankt.

Maikeru

• 1934 messages
  • 2388 votes

Die plusjes vond ik juist ideaal... Hierdoor is het mogelijk informatie over verschillende films open te laten, zonder in verschillende schermen te werken. Perfect om even snel films te vergelijken.

De popups staan misschien mooier, maar het werkt naar mijn mening minder goed doordat je de popups niet kan vasthouden. Maar wie weet moet ik gewoon nog even wennen.

Ik wil sowieso complimenten geven over de algehele interface van de site, is echt enorm verbeterd vanaf dat ik mij heb aangemeld. Erg professioneel.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

De site leest een cookie uit, hierin staat waarschijnlijk nog het gebruikersnummer van toen je voor de laatste keer ingelogd was op deze computer.

Oké, en als ik dan mijn cookies verwijder?

Vond het alleen een beetje beangstigend....

Misschien word ik oud ofzo.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.