- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik bedoel elke webshop(ja ik weet dat dit geen webshop is) kun je sorteren op prijs en populariteit en alfabet etc.
Ik ben niet zo technisch om te weten hoeveel werk daarin gaat zitten bij de top 250 bijvoorbeeld.
Lijkt me gwoon prettig dat ik de lijst in alfabetische vorm kan uitprinten en in mijn zak kan doen als ik van plan ben wat films te gaan kopen.That's all.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik had al eerder mijn twijfels bij deze gast, maar nu heeft hij op één dag ook nog eens de hele top250 beoordeeld. Volgens mij gewoon simpele toplijst beïnvloeding.
Ja dat is idd opzichtige toplijstenmanipulatie.
De stemmen zijn verwijderd en de user heeft een flinke waarschuwing gekregen.
dEUS
-
- 268 messages
- 374 votes
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Haha! Check bovenaan de site! 69.263 boeken?
Grote aanpassing zeg 
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
Ik bedoel elke webshop(ja ik weet dat dit geen webshop is) kun je sorteren op prijs en populariteit en alfabet etc.
Ik ben niet zo technisch om te weten hoeveel werk daarin gaat zitten bij de top 250 bijvoorbeeld.
Lijkt me gwoon prettig dat ik de lijst in alfabetische vorm kan uitprinten en in mijn zak kan doen als ik van plan ben wat films te gaan kopen.That's all.
kan je niet gewoon een csv export maken naar excel, en daar sorteren op wat je wil?
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik heb steeds vaker dat als ik naar beneden scroll het nog een heel lang stuk doorgaat, als hier:

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Dat heb ik ook sinds vandaag. Maar niet bij alle topics.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Dat had ik bij welke film(s) heb je ...
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Nee, ik ook niet overal, maar af en toe wel. Keek raar op toen ik gescrollt had en naar een volledig witte pagina zat te staren.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De film Phantasmagoria: The Visions of Lewis Carroll is uit de database verwijderd.
Het is onduidelijk wat de status is, er lijken geen tekenen te zijn dat er gefilmd wordt. Er is alleen een oude teaser uit 2006 en de officiële site is uit de lucht gehaald.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Was dat de film van/met Marilyn Manson?
Quentin
-
- 10202 messages
- 8551 votes
Ik heb steeds vaker dat als ik naar beneden scroll het nog een heel lang stuk doorgaat, als hier:
Hier ook!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Was dat de film van/met Marilyn Manson?
Jup.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik las laatst op Twitch ook al zoiets dat ie waarschijnlijk nooit meer uit zou komen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat heb ik ook sinds vandaag. Maar niet bij alle topics.
bij welke wel?
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Had het vanmiddag bij deze twee:
Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Mooiste / leukste actrice
Maar ik heb er nu geen last meer van, pagina's zijn weer gewoon in orde bij mij. Dus ik denk dat het tijdelijk was 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
misschien gebeurt het wanneer grote afbeeldingen automatisch worden verkleind? zal eens kijken
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik had het bij:
Uit welke film komt deze scène?
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Is er een mogelijkheid tot het zien van je berichtencount per bericht? Voor niemand anders zichtbaar, alleen voor jezelf. Zoiets bijvoorbeeld:

Dit is bericht 16663. Het volgende bericht zou dan16664 moeten weergeven.
dEUS
-
- 268 messages
- 374 votes
En met welk nut? Je kan het aantal berichten zien op je profielpagina. Wat nu net bericht 16664 is of 214, dat brengt toch weinig bij? 
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Oh ja het nut ervan...Dan wordt de chronologie van je berichten duidelijker, met berichtnummers kan dat makkelijker worden bepaald. Het zal weinig algemeen nut hebben, maar ik zou het persoonlijk wel handig vinden.
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
maar er staat toch een datum en tijd bij je bericht? Zo kan je de chronologie toch ook wel terugvinden?
dEUS
-
- 268 messages
- 374 votes
Sorry Jordy, maar het probleempje met de footer is nog steeds niet volledig verholpen. Maar het lijkt me na je vorige inspanning niet moeilijk meer om het opgelost te krijgen.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ligt het nu aan mij of is de landen-info verdwenen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.