• 178.146 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.196 actors
  • 9.373.809 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

herteld

dEUS

• 268 messages
  • 374 votes

En kwam je aan 193 onafhankelijke landen, Jordy?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dEUS

• 268 messages
  • 374 votes

Het is niet mijn bedoeling je zondagnamiddag te verpesten, maar

http://www.shaws.be/images/footerMM-4.png

Brengt precies aardig wat miserie met zich mee, die nieuwe footer.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

geeft niet hoor, bedankt voor het testen

ook opgelost als het goed is

dEUS

• 268 messages
  • 374 votes

Jup, opgelost. Als ik nog iets tegenkom laat ik het weten.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

Volgens mij is het tijd voor een deel 2.

RooieBloemkool

• 112 messages
  • 2478 votes

Ik zag m niet in de ideeënlijst staan en via de zoekfunctie vond ik ook niet of het al eerder gezegt is.

Meer informatie klikbaar maken. Op dit moment kan je op de naam van de regisseur klikken waarna je op een pagina komt met al zijn geregisseerde films. Zoiets zou bijvoorbeeld ook handig zijn met de acteurs zodat je niet telkens omslachting naar de zoekpagina hoeft te gaan.

In De Site > Algemeen > jammer dat deze site zo misbruikt wordt:

Ik bedoel misbruikt door allemaal lieden die nites over de inhoud van de film vertellen maar alleen hun eigen verhaal en slap gelul belangrijk vinden.

het stoort mij en het zou me verbazen als ik de enige was.

deze site is volgens mij bedoeld om een korte recensie te geven NADAT je de Fil gezien heb en geen sterren en mening VOORDAT je de film gezien heb.

het spijt me maar de gebruikers van deze site maken het tot een WAARDELOZE site die je op geen enkele manier kunt raadplegen als je wilt weten hoe anderen een film beoordelen nadat deze gezien is.

90 hier heeft een mening vooraf, en lult over van alles en nogwat behalve de inhoud van de film.

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Van vooroordelen gesproken.

Eigenlijk zou ik mij niet mogen verlagen tot antwoorden, maar mijn Vlaams karakter noopt mij ertoe om u te zeggen dat u terug moet gaan vanwaar u komt, namelijk onder uw rots.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Daarom is er het knopje meningen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

arcovandermeij wrote:

deze site is volgens mij bedoeld om een korte recensie te geven NADAT je de Fil gezien heb en geen sterren en mening VOORDAT je de film gezien heb.

hoe kom je daar bij?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

arcovandermeij wrote:

--------

90 hier heeft een mening vooraf, en lult over van alles en nogwat behalve de inhoud van de film.

Je zit wel heel vroeg op de avond aan de sterke drank zeg...

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

Hij heeft dezelfde opmerking bij Burning Bright en die notabene als mening aangevinkt.

Een discussie vooraf aan een film is ook niet hetzelfde als een mening over de film. En dat van iemand die zelf 0 toevoegt aan de site.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Je zou bijna denken dat hij zich puur aangemeld heeft om dit statement te maken. 2 berichten en 2 stemmen... en dan zeuren over verkeerde bijdrage aan de site.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Hij vraagt gewoon alle aandacht, en krijgt het dus ook nog zo.

dEUS

• 268 messages
  • 374 votes

Idd, en ik die met een ideetje afkom, krijg geen response

Purmerend

• 2775 messages
  • 3309 votes

In the Line of Duty: Manhunt in the Dakotas 1991 staat 2x op de site.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ik heb de laatst toegevoegde verwijderd.

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Berichten over dubbelaccount gesloten. De gebruiker heeft nog even de tijd gekregen om wat zaken af te handelen. Daarna zal deze gesloten worden en zijn eerste account weer gaan gebruiken.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Ik zet m'n vraagtekens bij de ultrasofte aanpak van de moderatoren. Nou ja, waar liggen de grenzen? Is daar duidelijkheid over voor de gebruikers van de site. Na hoeveel bans wordt je ban echt permanent?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

Hij had zichzelf uitgeschreven. Geen ban dus.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Tja, een hopeloze actie na de zoveelste laatste waarschuwing. En ik heb het niet alleen over 'deze gebruiker'....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dus als iemand anders de volgende keer zich uitschrijft, een nieuw account aanmaakt, wacht totdat hij betrapt wordt... krijgt hij ook nog een week om ''wat zaken af te handelen?''

Ik heb vaak genoeg gezien dat een dubbelaccount gewoon DIRECT wordt gesloten, zonder uitzonderingen of ''even door de vingers zien'' gedrag.

Maargoed, ik vind het vreemd. Beetje vriendjespolitiek lijkt het wel.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

Ik zeg ook niet dat ik het niet (gedeeltelijk) met je eens ben, maar dit topic zal ook wel niet bedoeld zijn om moderators/beleid te bespreken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waar mogen de users dan feedback geven over het beleid? (Vraag ik me even af, of mag dat gewoon helemaal niet? Ik heb de Wiki niet helemaal doorspit wat dat betreft..)

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3086 votes

Moderator = god hè.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

In dat geval:

Excuses voor mijn vragen dan!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dit is een uitzondering, vanwege:

Goed, het is niet anders. Maar laat me nog wel even een paar zaken afhandelen hier, want ik heb een aantal films besteld op het koop/ruil topic. Daarnaast ook een paar film toevoegingen gedaan. Geef me een paar dagen de tijd, dan schrijf ik me daarna uit.

Feit blijft dat het account op slot gaat. Daar gaat het om.

Daarnaast vind ik de toon die hier wordt aangeslagen beetje vervelend. Mag ook wel wat respectvoller.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.