- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
dEUS
-
- 268 messages
- 374 votes
En kwam je aan 193 onafhankelijke landen, Jordy? 
dEUS
-
- 268 messages
- 374 votes
Het is niet mijn bedoeling je zondagnamiddag te verpesten, maar
http://www.shaws.be/images/footerMM-4.png
Brengt precies aardig wat miserie met zich mee, die nieuwe footer.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
geeft niet hoor, bedankt voor het testen
ook opgelost als het goed is
dEUS
-
- 268 messages
- 374 votes
Jup, opgelost. Als ik nog iets tegenkom laat ik het weten.
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Volgens mij is het tijd voor een deel 2. 
RooieBloemkool
-
- 112 messages
- 2478 votes
Ik zag m niet in de ideeënlijst staan en via de zoekfunctie vond ik ook niet of het al eerder gezegt is.
Meer informatie klikbaar maken. Op dit moment kan je op de naam van de regisseur klikken waarna je op een pagina komt met al zijn geregisseerde films. Zoiets zou bijvoorbeeld ook handig zijn met de acteurs zodat je niet telkens omslachting naar de zoekpagina hoeft te gaan.
dEUS
-
- 268 messages
- 374 votes
arcovandermeij
-
- 1 messages
- 2 votes
In De Site > Algemeen > jammer dat deze site zo misbruikt wordt:
Ik bedoel misbruikt door allemaal lieden die nites over de inhoud van de film vertellen maar alleen hun eigen verhaal en slap gelul belangrijk vinden.
het stoort mij en het zou me verbazen als ik de enige was.
deze site is volgens mij bedoeld om een korte recensie te geven NADAT je de Fil gezien heb en geen sterren en mening VOORDAT je de film gezien heb.
het spijt me maar de gebruikers van deze site maken het tot een WAARDELOZE site die je op geen enkele manier kunt raadplegen als je wilt weten hoe anderen een film beoordelen nadat deze gezien is.
90 hier heeft een mening vooraf, en lult over van alles en nogwat behalve de inhoud van de film.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Van vooroordelen gesproken.
Eigenlijk zou ik mij niet mogen verlagen tot antwoorden, maar mijn Vlaams karakter noopt mij ertoe om u te zeggen dat u terug moet gaan vanwaar u komt, namelijk onder uw rots. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
deze site is volgens mij bedoeld om een korte recensie te geven NADAT je de Fil gezien heb en geen sterren en mening VOORDAT je de film gezien heb.
hoe kom je daar bij?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
--------
90 hier heeft een mening vooraf, en lult over van alles en nogwat behalve de inhoud van de film.
Je zit wel heel vroeg op de avond aan de sterke drank zeg...
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Hij heeft dezelfde opmerking bij Burning Bright en die notabene als mening aangevinkt.
Een discussie vooraf aan een film is ook niet hetzelfde als een mening over de film. En dat van iemand die zelf 0 toevoegt aan de site.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Je zou bijna denken dat hij zich puur aangemeld heeft om dit statement te maken. 2 berichten en 2 stemmen... en dan zeuren over verkeerde bijdrage aan de site.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hij vraagt gewoon alle aandacht, en krijgt het dus ook nog zo.
dEUS
-
- 268 messages
- 374 votes
Idd, en ik die met een ideetje afkom, krijg geen response 
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
In the Line of Duty: Manhunt in the Dakotas 1991 staat 2x op de site.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Berichten over dubbelaccount gesloten. De gebruiker heeft nog even de tijd gekregen om wat zaken af te handelen. Daarna zal deze gesloten worden en zijn eerste account weer gaan gebruiken.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ik zet m'n vraagtekens bij de ultrasofte aanpak van de moderatoren. Nou ja, waar liggen de grenzen? Is daar duidelijkheid over voor de gebruikers van de site. Na hoeveel bans wordt je ban echt permanent?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Hij had zichzelf uitgeschreven. Geen ban dus.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Tja, een hopeloze actie na de zoveelste laatste waarschuwing. En ik heb het niet alleen over 'deze gebruiker'....
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dus als iemand anders de volgende keer zich uitschrijft, een nieuw account aanmaakt, wacht totdat hij betrapt wordt... krijgt hij ook nog een week om ''wat zaken af te handelen?''
Ik heb vaak genoeg gezien dat een dubbelaccount gewoon DIRECT wordt gesloten, zonder uitzonderingen of ''even door de vingers zien'' gedrag.
Maargoed, ik vind het vreemd. Beetje vriendjespolitiek lijkt het wel.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Ik zeg ook niet dat ik het niet (gedeeltelijk) met je eens ben, maar dit topic zal ook wel niet bedoeld zijn om moderators/beleid te bespreken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Waar mogen de users dan feedback geven over het beleid? (Vraag ik me even af, of mag dat gewoon helemaal niet? Ik heb de Wiki niet helemaal doorspit wat dat betreft..)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
In dat geval:

Excuses voor mijn vragen dan!
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dit is een uitzondering, vanwege:
Feit blijft dat het account op slot gaat. Daar gaat het om.
Daarnaast vind ik de toon die hier wordt aangeslagen beetje vervelend. Mag ook wel wat respectvoller.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.