• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.199 actors
  • 9.373.881 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

dEUS

• 268 messages
  • 374 votes

Nu we toch bezig zijn de moderators te bekritiseren... Pagina terug had ik een ideetje i.v.m. een suggestielijstje, slechts één moderator vond het de moeite om mij van een antwoord te voorzien.

Ik heb de indruk dat het om iets gaat dat al tot vervelens toe ter sprake is gebracht, dus ik begrijp het ergens wel. Spijtig, maar ik laat het hier verder bij. Ik wil niet het imago van de 'whiner' toegestopt krijgen

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Je hebt toch antwoord gekregen? What's the problem.

dEUS

• 268 messages
  • 374 votes

dEUS wrote:

Spijtig, maar ik laat het hier verder bij. Ik wil niet het imago van de 'whiner' toegestopt krijgen

Maar omdat de toon van je bericht me niet bevalt:

Het antwoord was niet bevredigend genoeg.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

dEUS wrote:

Het antwoord was niet bevredigend genoeg.

Ja, dat het niet bevredigend is dat kan, daar kan een moderator ook niets aan doen.

Mij bevalt de toon ook niet van een aantal users hier: "Moderator = God", "ultrasofte modbeleid".

Kritiek mag, maar laat het dan terecht, en vooral respectvol zijn. Er was een dubbele account waar iets gedaan is door de mods. Meteen begint men weer over bans e.d. waar geeneens sprake van is. Zo'n opmerking van Goldenskull dat een moderator hier een soort God is vind ik respectloos. Goldenskull mag blij zijn dat hier niet zo'n modbeleid heerst als Mug graag zou zien, want dan was je na zo'n belachelijke opmerking geband.

Je zou je moeten realiseren dat de mods op deze site dit geheel vrijwillig doen omdat ze de site graag leuk willen houden.

Ultrasoft beleid" pff hoe zou jij, ex-mod Mug, het hier dan graag zien?

dEUS

• 268 messages
  • 374 votes

Hannibal wrote:

Mij bevalt de toon ook niet van een aantal users hier: "Moderator = God", "ultrasofte modbeleid".

Kritiek mag, maar laat het dan terecht, en vooral respectvol zijn...Zo'n opmerking van Goldenskull dat een moderator hier een soort God is vind ik respectloos.

Ben misschien niet in de positie om hierover te oordelen, maar ik vond het toch een eerder luchtige opmerking en helemaal niet slecht bedoeld. Respectloos vind ik het allerminst. Maar inderdaad God = dEUS.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Mug is toch nooit Moderator geweest? Alléén Crewlid voor de toevoegingen, of vergis ik me nou?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Jij hebt je destijds vast heel goed gedragen anders had je dat vast nog wel geweten.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

LOL

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik heb respect voor de crew en moderators hier, maar het is eigenlijk wel een feit dat er users zijn waar ze met een ander oog naar kijken dan naar andere users.

En dan krijg je nou eenmaal scheve gezichten, dat is dan onvermijdelijk.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik kan stemmen niet meer wijzigen, is dat iets van een bug?

Probeerde Little Trip to Heaven, A (2005) te verhogen van een 3.0* naar 3.5*, maar hij springt telkens terug naar de oude stem.

Heb vorige week volgens mij wel gelezen dat iemand anders het ook had..

13woutie13

• 4384 messages
  • 0 votes

Alleen een beetje jammer dat er nog niet zo veel gereageerd wordt op het MM meeting topic. Voor het 10-jarig bestaan lijkt het me best leuk om een aantal mods en/of crew erbij te hebben. Verder heb ik nooit ergens last van gehad, en hoop het zo te houden.

Ontopic: Ik ben nu wel gewend geraakt aan die pop-up dingen. Ik gebruik ze gewoon bijna nooit

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

(naar aanleiding van eerdere mails hier)

Als je echt een probleem moest hebben kan een PM naar iemand van de crew of mods wonderen doen. Beter dan eerst het probleem onnodig te doen escaleren in een verhitte discussie. 't Zijn ook maar mensen die hun vrije tijd steken in het beheer van deze site. Vind het al knap dat ze dat willen doen. Als er problemen rond een persoon (mod, crew, gebruiker) zijn stuur ik die wel een berichtje.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Probeerde Little Trip to Heaven, A (2005) te verhogen van een 3.0* naar 3.5*, maar hij springt telkens terug naar de oude stem.

.

Nee hoor, dat is geen bug. Deze film is niet meer waard dan 3.0 sterren, vandaar dat ie terugspringt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Haha, dat zal het zijn dragje.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Eerlijk gezegd heb ik natuurlijk geen flauw idee. Wel vreemd, misschien je cache geheugen resetten?

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Elineloves wrote:

Heb vorige week volgens mij wel gelezen dat iemand anders het ook had..

Bij mij doet ie het wel hoor! (En ik heb niet eens de film gezien, dus gelijk mijn stem gewoon weer verwijderd)!

Misschien even je Cookies en TEMPS verwijderen?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat ga ik eens proberen.

TANKTONK

• 8 messages
  • 7 votes

Ik heb hetzelfde probleem. Cookies en temp legen helpt niet....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bij mij ook niet.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Ik kan ook geen stemmen meer plaatsen.

Ook kan ik een film niet toevoegen aan mijn films of toevoegen aan mijn updates

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

En ik kon zojuist het nieuwe (tweede) Forumtopic over Toevoegingen niet aan "Mijn updates" toevoegen!

Edit: en nu kan ik dus óók geen stemmen meer plaatsen.

Valt me wel op dat het allemaal mensen uit het Zuiden zijn trouwens. Misschien is er sprake van een zogenaamde "Maastricht_Etten-Leur_Middelburg"-as, de MEM-as! En als er meerdere zijn, dan krijg je MEMMEN.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Heb geen idee wat het kan zijn, heb vandaag op dit gebied niets gewijzigd en er zijn het afgelopen uur "gewoon" enkele honderden stemmen geplaatst

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik heb vanmiddag een paar keer gehad dat er delen PHP-code zichbaar waren (if... echo... etc.) bovenaan de pagina. Dit was te kort om er een screenshot van te maken. Even een so-you-know.

• 10971 messages
  • 2791 votes

Het werkt weer!

Ik neem aan dat je iets 'gereset' hebt, want ik moest ook opnieuw inloggen.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Als je je tijdelijke i-net bestanden en cookies verwijdert is gebruikersnaam en ww toch meteen blank en moet je ze de opeenvolgende keer even opnieuw invullen?

• 10971 messages
  • 2791 votes

Maar dat had ik niet gedaan

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Ik kan ook weer stemmen, en ook weer films en topics toevoegen aan "Mijn Updates"!

En ja, ik moest ca. 16 minuten geleden opnieuw inloggen. Mijn PC liep vast toen ik de "Birthday-lijst" wilde inzien, en toen liep ie vast, waarna ik zonder daartoe opdracht te hebben gegeven werd uitgelogd.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Waarom staat À l'Intérieur (2007) bij de 0-9 in mijn stemmenlijst (en bij iedereen overigens)?

Martin Van K

• 9050 messages
  • 4554 votes

chevy93 wrote:

Waarom staat À l'Intérieur (2007) bij de 0-9 in mijn stemmenlijst (en bij iedereen overigens)?

door het accentje op de A.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Vette kutfilm om te zoeken op MovieMeter trouwens Typisch zo'n film waarbij je de lelijke Engelse titel intikt.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.