- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Jordy, kan in de filmpopups de regisseur ook gelinkt worden aan de regisseurspagina? Of krijg je dan dubbele popups?
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Ik heb vanmiddag een paar keer gehad dat er delen PHP-code zichbaar waren (if... echo... etc.) bovenaan de pagina. Dit was te kort om er een screenshot van te maken. Even een so-you-know.
Heb hetzelfde gehad gisterenavond op musicmeter 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Om de één of andere reden kan ik de regisseur Patrick Jeudy niet vinden via de zoekbalk hierboven. Andere regisseurs (o.a. Alfred Hitchcock, Quentin Tarantino, Luchino Visconti en Jesus Franco) lukken wel...
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Mijn bericht is even verplaatst omdat ik hem verkeerd heb geplaatst, maar hier mijn idee/voorstel:
De Site > Algemeen > Leeg invoerveld in je profiel:
Ik dacht dat het mischien wel leuk zo zijn als je een leeg invoerveld hebt in je profiel.
Tot zoveel 200 leters of zo.
Gewoon als iemand ze top 10 wil uitbreiden, er nog een aantal bij kan zetten.
Of je favorieten series erin zet die niet op de site staan maar zodat je ze wel even kunt vermelden
Favorieten acteurs.
Of gewoon een stukje tekst over jezelf.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Sorry als dit al behandeld is, of slecht idee 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Het is verboden avatars van anderen te jatten.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3086 votes
Ja, dat het niet bevredigend is dat kan, daar kan een moderator ook niets aan doen.
Mij bevalt de toon ook niet van een aantal users hier: "Moderator = God", "ultrasofte modbeleid".
Kritiek mag, maar laat het dan terecht, en vooral respectvol zijn. Er was een dubbele account waar iets gedaan is door de mods. Meteen begint men weer over bans e.d. waar geeneens sprake van is. Zo'n opmerking van Goldenskull dat een moderator hier een soort God is vind ik respectloos. Goldenskull mag blij zijn dat hier niet zo'n modbeleid heerst als Mug graag zou zien, want dan was je na zo'n belachelijke opmerking geband.
Je zou je moeten realiseren dat de mods op deze site dit geheel vrijwillig doen omdat ze de site graag leuk willen houden.
Ultrasoft beleid" pff hoe zou jij, ex-mod Mug, het hier dan graag zien?
Dude, check die knipoog.
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Haha ja kon het niet weerstaan mooiste avatar van moviemeter, je hoeft maar te zegen en ik doe een ander...
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Ik weet niet of het al definitief is, maar ik vind de covers bij de nummers 1 uit de top 10 lijsten er zo niet uit zien. Te klein en helemaal aan de zijkant, niet erg mooi.
Is dit slechts een proef of blijft het zo?
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik zie het nu ook pas. Dat is inderdaad niet mooi...
Haha ja kon het niet weerstaan mooiste avatar van moviemeter, je hoeft maar te zegen en ik doe een ander...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Om de één of andere reden kan ik de regisseur Patrick Jeudy niet vinden via de zoekbalk hierboven. Andere regisseurs (o.a. Alfred Hitchcock, Quentin Tarantino, Luchino Visconti en Jesus Franco) lukken wel...
Hij is wel te vinden via films zoals Marilyn, Dernières Séances (2008) en Robert Capa, l'Homme Qui Voulait Croire à Sa Légende (2004)
Ik dacht trouwens even dat Chevy een gesprek met zichzelf was aan het houden, had niet gezien dat er verschillende namen boven stonden 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik weet niet of het al definitief is, maar ik vind de covers bij de nummers 1 uit de top 10 lijsten er zo niet uit zien. Te klein en helemaal aan de zijkant, niet erg mooi.
Is dit slechts een proef of blijft het zo?
zo klein zijn ze altijd geweest
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Haha gesprek met zichzelf, nog steeds in de club van clint alleen met nieuwe avatar, voorkomt gesprekken met zichzelf 
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Grootte maakt niet veel uit, het is meer de positie denk ik.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Denk dat doordat de info van de film er nu niet meer bij staat, het ook wat kleiner lijkt. En de positie is inderdaad niet mooi..
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Kan beter onder de titel gezet worden
.
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Of net erachter. Maar wat DonOswaldo zegt, zonder de tekst ziet zo'n lange balk toch leger.
Goto
-
- 1736 messages
- 0 votes
Dan zal het idd. aan de positie liggen. Nogal wat loze ruimte ernaast.
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Zonder de informatie vind ik het er niet uit zien, dan liever geen afbeelding. Maar goed, ik ben nog steeds groot voorstander van de plusjes. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Die komen er niet meer, dus die hoop mag je opgeven voor een lange tijd 
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Ik zie nog steeds meer pluspunten dan minpunten... 
Is het niet mogelijk om in plaats van alleen de poster, ook de verdere informatie neer te zetten? Of helemaal geen afbeelding?
Want op deze manier klopt het esthetisch gezien niet helemaal. En dat is dacht ik het hele punt van de recente veranderingen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dat heb ik bij de verjaardags-pagina dus ook.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zowel de verjaardagspagina als de oude updates (die sommige oudgedienden hebben) zijn extraatjes waar ik geen bugs in oplos, sorry.
je kunt "mij niet opnieuw vragen" aanvinken
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Want op deze manier klopt het esthetisch gezien niet helemaal. En dat is dacht ik het hele punt van de recente veranderingen.
Smaken verschillen, de poster rechts uitgelijnd is consequent met alle andere posters op de site.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Dat heb ik ook kos en niet alleen op MM
dEUS
-
- 268 messages
- 374 votes
Smaken verschillen, de poster rechts uitgelijnd is consequent met alle andere posters op de site.
Ik weet niet in hoeverre mijn mening er toe doet (niet waarschijnlijk
), maar ik vind het ook niet zo geweldig. Consequent met andere posters op de site misschien, maar vrij inconsequent dat de eerste plaats een afbeelding krijgt en de overige niet.
kos
-
- 46693 messages
- 8850 votes
zowel de verjaardagspagina als de oude updates (die sommige oudgedienden hebben) zijn extraatjes waar ik geen bugs in oplos, sorry.
je kunt "mij niet opnieuw vragen" aanvinken
Ja, dat was ik al van plan.
.
Wist verder ook niet dat het met oude updates te maken had.
Ik vroeg me alleen af of ik iets 'mis' . Op het eerste gezicht niet namelijk. Komt het door een bar of ander soort content?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Ik heb dat thuis niet en hier bij mijn vriendin wel. Ik gok dat het wat met addblock te maken heeft. Of kan dat niet?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.