• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.004 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

op van die veel te lange pagina's (die op "echte" onderdelen van de site vermeden worden) moeten er heel veel popupjes aangemaakt worden, en daar is je browser even mee bezig

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb het een tijd geleden ook gehad maar tegenwoordig geen last meer van.

movierobert

• 168 messages
  • 1832 votes

Naar aanleiding van een eerder bericht waar ik geen enkele reactie op kreeg vraag ik het nog eens.

Is het misschien een idee om een leeg invoerveld(blanco veld waar je iets in kan schrijven) aan het profiel in mm toe te voegen?

Waar je gewoon een stukje tekst in kwijt kunt.

Bijvoorbeeld over:

* Welke genre je het liefst kijkt

* je Favorieten Acteurs/Regisseurs

* Een top 10t/m 20 maken(Sommigen gebruikers willen toch graag een grotere top..)

* Een top 10 series maken en een cijfer erachter plaatsen wat je in mm niet kan.

* Iets meer over jezelf

* Welke Films je gaat kijken binnenkort

Desnoods zet je erin dat je op vakantie bent, ik bedoel maar te zegen gewoon een lege ruimte(tot 300 letters of zo) waar je alles wat je nog wil toevoegen in kwijt kan.

Sorry als dit al behandeld is, of slecht idee of misschien is het wel helemaal niet mogelijk in dat geval hou ik me mond wel

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Top 10 regisseurs zou een leuke toevoeging zijn.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Inderdaad .

movierobert

• 168 messages
  • 1832 votes

Ja dat zou je dan erin kunnen zetten voor wie dat wil. Ik zelf zou top 10 acteurs uit actiefilms erin zetten.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Laat die sub-categorie dan maar weg, anders blijven we bezig.. Beste romkom acteur, beste drama acteur, beste...

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

movierobert wrote:

Ja dat zou je dan erin kunnen zetten voor wie dat wil. Ik zelf zou top 10 acteurs uit actiefilms erin zetten.

Heb ik zelf ook ooit al eens aangegeven, maar het voegt barweinig toe. Er zijn genoeg forumtopics voor dergelijke zaken.

movierobert

• 168 messages
  • 1832 votes

Heb ik zelf ook ooit al eens aangegeven, maar het voegt barweinig toe. Er zijn genoeg forumtopics voor dergelijke zaken.

Klopt clint maar in je profiel iets zetten is leuker dan forum lijkt me het voegt juist iets toe aan je persoonlijke profiel

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Je hebt de mogelijkheid om een link in je profiel te zetten. Daar kun je dus heel je leven in kwijt (eigen site, hyvespagina, whatever)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

misschien ooit:

persoonlijke regisseurs top 10, hiermee top 100 regisseurs

De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

rep_robert

• 27517 messages
  • 4084 votes

Elineloves wrote:

Laat die sub-categorie dan maar weg, anders blijven we bezig.. Beste romkom acteur, beste drama acteur, beste...

Dat is denk ik het leuke van dat concept, je kan in dat tekstvakje neerzetten wat je zelf wilt. Mits het geen gescheld of provocerende taal bevat uiteraard!

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

@kappeuter: In dat geval ook deze:

movierobert wrote:

* Een top 10t/m 20 maken(Sommigen gebruikers willen toch graag een grotere top..)

veelgemelde zaken waar niets aan gedaan gaat worden

Het zal nooit mogelijk worden om een top 20, top 50 of top 100 in te voeren op je profiel

movierobert

• 168 messages
  • 1832 votes

Klopt heb gelezen dat dat niks gaat worden inderdaad, bedoelde ook niet een grote top. Maar de mogelijk om iets te schrijven op je profiel in leeg bericht/veld hoe je het wil ook wil noemen.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Ik zou het leuk vinden om een onderschift toe te kunnen voegen.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

chevy93 wrote:

Ik zou het leuk vinden om een onderschift toe te kunnen voegen.

Gedragsregels - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

''Het is in verband met de layout niet de bedoeling berichten te ondertekenen met een (nick)naam, signature, of ondertitel. ''

Ah, Mug was me voor.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Dat is heel wat anders. Het gaat om zelf een onderschrift onder een bericht te zetten. Als er een optie komt om een onderschrift toe te voegen, gaat dat uiteraard niet ten koste van de lay-out, omdat hij die zelf bepaald.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

In de zin van:

'' Met de hartelijke groeten van chevy93 '' onder elk bericht dat je verstuurd?

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Als iemand dat zou willen, moet dat mogelijk zijn, maar dat is dom.

Zelf zou ik een quote plaatsen, nl. deze:

You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!

Deze heb ik op dvd.nl ook: http://i34.tinypic.com/wcb7eo.png

(ik neem aan dat je geen plaatjes hier mag plaatsen)

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

chevy93 wrote:

Dat is heel wat anders. Het gaat om zelf een onderschrift onder een bericht te zetten. Als er een optie komt om een onderschrift toe te voegen, gaat dat uiteraard niet ten koste van de lay-out, omdat hij die zelf bepaald.

Wie zit er nu te wachten op een onderschrift

The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential and/or privileged material.

Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than

the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Zou ik echt verschrikkelijk vinden. Zoals op IMDb, soms zie je maar amper of het nog deel uitmaakt van het eigenlijke bericht dan wel van het onderschrift zelf.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

chevy93 wrote:

Als iemand dat zou willen, moet dat mogelijk zijn, maar dat is dom.

Zelf zou ik een quote plaatsen, nl. deze:

You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!

Wat is dan precies de toevoegde waarde ervan, behalve dat er weer (offtopic) discussies gaan bestaan over wie welke quote heeft?

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

chevy93 wrote:

Maar dat zou wel ten koste gaan van de kwaliteit van de site.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Verder zou het ook een optie zijn om deze in je profiel te kunnen zetten. Onderaan bv. zoals op onlinesoccermanager:

Online Soccer Manager - onlinesoccermanager.nl

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Het is geen MSN natuurlijk, waar je om de haverklap je persoonlijke bericht kunt veranderen.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Jawaddedadde wrote:

Zoals op IMDb, soms zie je maar amper of het nog deel uitmaakt van het eigenlijke bericht dan wel van het onderschrift zelf.

Als dat op IMDb zo is, nou en? Het is zo duidelijk als je het zelf maakt. Verschil in lettertypegrootte en het probleem is verholpen.

Elineloves wrote:

Het is geen MSN natuurlijk, waar je om de haverklap je persoonlijke bericht kunt veranderen.

Het enige wat je niet kunt veranderen is je gebruikersnaam. Voor de rest kan je alles binnen 10 seconden gewijzigd hebben.

Elinveloves wrote:

Wat is dan precies de toevoegde waarde ervan, behalve dat er weer (offtopic) discussies gaan bestaan over wie welke quote heeft?

Wat is de toevoeging van een Avatar?

Onderhond

• 87594 messages
  • 12844 votes

Herkenning.

Onderschrift neemt alleen maar extra plaats in, zelfs als het enkel tekstueel is blijft het vaak ook gewoon erg onnuttig. Enkel op kleinere en streng geregelmenteerde fora is het een interessante optie. Denk niet dat MovieMeter daaronder valt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

En daarbij is het ook niet zo reuze interessant om van iedereen te weten welke quote er bij hem of haar past.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

Herkenning? Daarom nemen heel veel mensen om de haverklap een andere, zodat je alsnog naar de naam moet gaan kijken. Of krijg je mensen die dezelfde avatar hebben, waardoor je in de war raakt. Nee, een avatar is net zo nutteloos als een onderschrift. Het is beiden puur bedoelt om de site op te fleuren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.