- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
op van die veel te lange pagina's (die op "echte" onderdelen van de site vermeden worden) moeten er heel veel popupjes aangemaakt worden, en daar is je browser even mee bezig
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb het een tijd geleden ook gehad maar tegenwoordig geen last meer van.
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Naar aanleiding van een eerder bericht waar ik geen enkele reactie op kreeg vraag ik het nog eens.
Is het misschien een idee om een leeg invoerveld(blanco veld waar je iets in kan schrijven) aan het profiel in mm toe te voegen?
Waar je gewoon een stukje tekst in kwijt kunt.
Bijvoorbeeld over:
* Welke genre je het liefst kijkt
* je Favorieten Acteurs/Regisseurs
* Een top 10t/m 20 maken(Sommigen gebruikers willen toch graag een grotere top..)
* Een top 10 series maken en een cijfer erachter plaatsen wat je in mm niet kan.
* Iets meer over jezelf
* Welke Films je gaat kijken binnenkort
Desnoods zet je erin dat je op vakantie bent, ik bedoel maar te zegen gewoon een lege ruimte(tot 300 letters of zo) waar je alles wat je nog wil toevoegen in kwijt kan.
Sorry als dit al behandeld is, of slecht idee of misschien is het wel helemaal niet mogelijk in dat geval hou ik me mond wel 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Top 10 regisseurs zou een leuke toevoeging zijn.
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Ja dat zou je dan erin kunnen zetten voor wie dat wil. Ik zelf zou top 10 acteurs uit actiefilms erin zetten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Laat die sub-categorie dan maar weg, anders blijven we bezig.. Beste romkom acteur, beste drama acteur, beste...
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ja dat zou je dan erin kunnen zetten voor wie dat wil. Ik zelf zou top 10 acteurs uit actiefilms erin zetten.
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Klopt clint maar in je profiel iets zetten is leuker dan forum lijkt me het voegt juist iets toe aan je persoonlijke profiel
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes
Je hebt de mogelijkheid om een link in je profiel te zetten. Daar kun je dus heel je leven in kwijt (eigen site, hyvespagina, whatever)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
persoonlijke regisseurs top 10, hiermee top 100 regisseurs
De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Laat die sub-categorie dan maar weg, anders blijven we bezig.. Beste romkom acteur, beste drama acteur, beste...
Dat is denk ik het leuke van dat concept, je kan in dat tekstvakje neerzetten wat je zelf wilt. Mits het geen gescheld of provocerende taal bevat uiteraard!
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
@kappeuter: In dat geval ook deze:
* Een top 10t/m 20 maken(Sommigen gebruikers willen toch graag een grotere top..)
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Klopt heb gelezen dat dat niks gaat worden inderdaad, bedoelde ook niet een grote top. Maar de mogelijk om iets te schrijven op je profiel in leeg bericht/veld hoe je het wil ook wil noemen.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik zou het leuk vinden om een onderschift toe te kunnen voegen.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ik zou het leuk vinden om een onderschift toe te kunnen voegen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
''Het is in verband met de layout niet de bedoeling berichten te ondertekenen met een (nick)naam, signature, of ondertitel. ''
Ah, Mug was me voor.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Dat is heel wat anders. Het gaat om zelf een onderschrift onder een bericht te zetten. Als er een optie komt om een onderschrift toe te voegen, gaat dat uiteraard niet ten koste van de lay-out, omdat hij die zelf bepaald.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
In de zin van:
'' Met de hartelijke groeten van chevy93 '' onder elk bericht dat je verstuurd?
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Als iemand dat zou willen, moet dat mogelijk zijn, maar dat is dom.
Zelf zou ik een quote plaatsen, nl. deze:
You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
Deze heb ik op dvd.nl ook: http://i34.tinypic.com/wcb7eo.png
(ik neem aan dat je geen plaatjes hier mag plaatsen)
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Dat is heel wat anders. Het gaat om zelf een onderschrift onder een bericht te zetten. Als er een optie komt om een onderschrift toe te voegen, gaat dat uiteraard niet ten koste van de lay-out, omdat hij die zelf bepaald.
Wie zit er nu te wachten op een onderschrift 
Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than
the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please contact the sender and delete the material from any computer.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Zou ik echt verschrikkelijk vinden. Zoals op IMDb, soms zie je maar amper of het nog deel uitmaakt van het eigenlijke bericht dan wel van het onderschrift zelf.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Als iemand dat zou willen, moet dat mogelijk zijn, maar dat is dom.
Zelf zou ik een quote plaatsen, nl. deze:
You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
Wat is dan precies de toevoegde waarde ervan, behalve dat er weer (offtopic) discussies gaan bestaan over wie welke quote heeft?
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Verder zou het ook een optie zijn om deze in je profiel te kunnen zetten. Onderaan bv. zoals op onlinesoccermanager:
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het is geen MSN natuurlijk, waar je om de haverklap je persoonlijke bericht kunt veranderen.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Zoals op IMDb, soms zie je maar amper of het nog deel uitmaakt van het eigenlijke bericht dan wel van het onderschrift zelf.
Het is geen MSN natuurlijk, waar je om de haverklap je persoonlijke bericht kunt veranderen.
Wat is dan precies de toevoegde waarde ervan, behalve dat er weer (offtopic) discussies gaan bestaan over wie welke quote heeft?
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12844 votes
Herkenning.
Onderschrift neemt alleen maar extra plaats in, zelfs als het enkel tekstueel is blijft het vaak ook gewoon erg onnuttig. Enkel op kleinere en streng geregelmenteerde fora is het een interessante optie. Denk niet dat MovieMeter daaronder valt.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
En daarbij is het ook niet zo reuze interessant om van iedereen te weten welke quote er bij hem of haar past.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Herkenning? Daarom nemen heel veel mensen om de haverklap een andere, zodat je alsnog naar de naam moet gaan kijken. Of krijg je mensen die dezelfde avatar hebben, waardoor je in de war raakt. Nee, een avatar is net zo nutteloos als een onderschrift. Het is beiden puur bedoelt om de site op te fleuren.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.