- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Herkenning? Daarom nemen heel veel mensen om de haverklap een andere, zodat je alsnog naar de naam moet gaan kijken. Of krijg je mensen die dezelfde avatar hebben, waardoor je in de war raakt. Nee, een avatar is net zo nutteloos als een onderschrift.
Onzin, meeste vaste gebruikers hebben ook een vaste avatar, of wisselen enkel een keer om de 6 maand.
Dubbele avatars kan je melden geloof ik, zeker onder vaste gebruikers zie je het ook erg weinig.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Herkenning van een avatar is in één oogopslag, van een quote niet.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Op een gegeven moment herken je het onderschrift ook wel hoor. Maar goed, als er zoveel gezeik om is, heb ik zelf ook al geen zin meer in.... Er gebeurt zelden wat interessants hier op MovieMeter, zoals die pop-ups.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12844 votes
Op een gegeven moment herken je het onderschrift ook wel hoor.
Als je kleur en beeld toelaat wel ja. Kan je verzekeren dat Jordy zover nooit zal gaan. Herkenning op basis van tekst alleen is zo goed als nihil.
kos
-
- 46694 messages
- 8850 votes
Ik snap niet echt de lol van zo'n onderschrift. Moet ik je dan gaan identificeren met zo'n stoere Reservoir Dogs quote of zo
.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8281 votes
Op IMDB vind ik het nogal irritant, die quotes.
I'll be bàck!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Plus je zegt dat bij avatars het probleem is dat er vaak dezelfde tussen zitten. Mij ga je niet wijsmaken dat jij de enige zal zijn van alle gebruikers die een quote uit Reservoir Dogs heeft.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Laat maar heb ik toch al gezegd? Het blanco veld voor je profiel is hier ook geschikt voor.
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Zo even wat gemist, als er een blanco veld komt in je profiel zoals chevy93 zegt kan je er ook een quote inzetten of iets anders.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
En dan krijgen we weer gezeik dat er te weinig ruimte is. Iemand zei het al, je kunt een link plaatsen in je profiel naar je Facebook, Hyves, blog of andere 'new social media site', waar je alles maar kwijt wilt wat je wil.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Vind ik iets te ver gaan Mug. Dan ben je ook niet meer zo anoniem op een forum. Vind het zelf wel een leuk idee dat je gewoon een simpel en klein stukje tekst op je profiel kan zetten. Kan je zoveel informatie prijs geven als je zelf wilt.
Bv. onder persoonlijke informatie op je profiel.
Het idee van een lap tekst onder je berichten o.i.d. vind ik ook tever gaan. De lay-out van dit forum is perfect, simpel en bovenal ook heel erg duidelijk!
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Helemaal mee eens, zo ben je minder anoniem en verwacht dat de meeste er iets in zetten wat met films te maken heeft. Dat is wel leuk heb je ook eerder door van wat voor gerne die gene houd.
Ik hoef niet te weten waar die op school zit of wat voor werk iemand doet, maar juist wat voor films/acteurs die leuk vind.
En ik ga vast niet op me hyves iets neerzetten wat naar moviemeter linkt, want hier kijken ze films op me hyves weten de meeste nauwlijks wat een films is 
Laptekst onder bericht heb ik nooit gezecht voor duidelijkheid, dat vind ik ook niks.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Dat soort informatie haal ik ook uit de stemlijstjes, top 10 + vooral meningen van desbetreffende gebruikers.
Gewoon focussen op inhoudelijke berichten schrijven.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3281 votes
Zou ik echt verschrikkelijk vinden. Zoals op IMDb, soms zie je maar amper of het nog deel uitmaakt van het eigenlijke bericht dan wel van het onderschrift zelf.
Op het IMDb is het dan ook stuitend dom dat de signatures hetzelfde lettertype en tekengrootte hebben. Zwaar irritant inderdaad.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Op IMDb kan het best leuk zijn, zo'n onderschrift. Als je het zo (als die van mij hieronder) hebt bijvoorbeeld. 

Maar veel lui hebben inderdaad dom hetzelfde lettertype en tekengrootte als hun post. Dan zie je soms idd niet of het nou wel of niet deel uitmaakt van het bericht. Op MovieMeter zie ik geen licht in zo'n onderschrift, vind 't ook niet echt bijzonder eigenlijk.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 messages
- 5448 votes
Dat zou niet echt een verbetering zijn. Ik vind het net als de meerderheid hier een overlast.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Dat soort informatie haal ik ook uit de stemlijstjes, top 10 + vooral meningen van desbetreffende gebruikers.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Dat zou niet echt een verbetering zijn. Ik vind het net als de meerderheid hier een overlast.
Ik ben ook zwaar tegen!
Mocht het ooit nog eens ingevoerd worden op MM, dan heb je kans dat ik weg ben....
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
is er niemand meer aanwezig die zich kan herinneren dat we dit 9,5 jaar geleden daadwerkelijk heel even hebben gehad in het forum? 
Loki87
-
- 228 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > gemiddelde:
Je kunt nu per gebruiker zien wat het totale gemiddelde is van alle films die een gebruiker heeft gerate. Maar is het niet handig om dan ook te zien wat het totale gemiddelde is van al die films van deze site. Dus bijvoorbeeld ik heb gemiddeld 3,21 van alle films die ik zag. Maar specifiek al die films scoorden 3,41 (ik zeg maar wat), maar dat lijkt me wel leuk om te zien.
Wellicht bestaat deze optie al en dan kan dit topic gesloten worden.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Ik heb net 8 jaar een account op MM, dus ik ben nog een jonkie... 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Daar gaat het om op deze site: filmsmaak. Voor die karaktereigenschappen en hobbies en weet ik 't al niet meer, heb je andere sites voor waarnaar je kunt linken in je profiel. Als dat al privacy-gevoelig is voor sommigen, is het neurpleuren van allerlei andere zaken in een mogelijke profielschets niet privacy-gevoelig???
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Inderdaad, Moviemeter moet niet verward worden met een social networksite als Facebook of Hyves. Dat er sprake is van een community, betekent nog niet dat die allesomvattend moet zijn.
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Het is wel duidelijk dat niemand een onderschrift wil! Maar het ging over en stukje tekst in het profiel, is dat wel wat dan???
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Ja mug weet het, kan me ook inleven in jou mening. Was alleen even benieuwd naar wat de rest vindt. Verder ga ik er ook geen woorden meer aan vuil maken.
kos
-
- 46694 messages
- 8850 votes
is er niemand meer aanwezig die zich kan herinneren dat we dit 9,5 jaar geleden daadwerkelijk heel even hebben gehad in het forum?
.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Als dat al privacy-gevoelig is voor sommigen, is het neurpleuren van allerlei andere zaken in een mogelijke profielschets niet privacy-gevoelig???
P.S. Het lijkt net de FIfa hier. Elke verandering is een slechte verandering? Anno 2010 is de onlinewereld gewoon veranderd. Daar kun je principieel tegenin gaan, maar uiteindelijk zal je er niet omheen kunnen. Het gaat nu niet alleen om dit idee, wat ik begrijp dat het nogal een toevoeging is met twee gezichten, maar ik geloof dat zo'n beetje elk idee waarbij een verandering voorgesteld wordt, bij voorbaat al kansloos is.
Mocht het ooit nog eens ingevoerd worden op MM, dan heb je kans dat ik weg ben....
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
[Het gaat nu niet alleen om dit idee, wat ik begrijp dat het nogal een toevoeging is met twee gezichten, maar ik geloof dat zo'n beetje elk idee waarbij een verandering voorgesteld wordt, bij voorbaat al kansloos is.
Sorry hoor, maar de ideeenlijst is redelijk eindeloos, en Jordy voert vaak updates en wijzigingen door, zoals laatst bijvoorbeeld de popupjes.
De site is niet bedoeld als een social network site, maar als een film(discussie) site. Zeggen dat alle ideeen meteen al in de prullenbak belanden is echte onzin.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ik zit echt niet te wachten op complete onzin en misbruik die het gros van de leden in alle anonimiteit zal maken van die mogelijkheid. De online-wereld anno 2010 is inderdaad veranderd....en echt niet in de positieve zin.
Er zijn nu al tig mensen die misbruik maken van de functionaliteiten die het persoonlijke profiel biedt. Genoeg mensen die nog niet geboren zijn of juist 1000 jaar geleden, of wonen in 'hetgaatjezakaanlul', en die Napoleon Bonaparte heten....
Dit misbruik is een doorn in het oog. En dan hebben we het nog niet eens over de mogelijke lay-out verneuking die het oplevert.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.