- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Neen, een tag aan de onderkant is niks voor MM. Te veel posts en veel te vaak dat zinnetje. Als mensen het echt willen. Misschien in je profiel. Maar heb liever dat er andere ideeën worden uitgewerk i.p.v deze.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik zou graag achter de 3 acteurs/actrices die meedoen in een film de rol die zij spelen tussen haakjes erachter zien. Ik weet dat ik dit op imdb kan bekijken, maar neem aan dat mm een site op zich is die zich zelf wil ontwikkelen?
Justinw
-
- 5378 messages
- 1803 votes
Toch vind ik MM iets fijner. Is wat overzichtelijker. En als ik meer info wil klik ik gewoon even op de IMDB link en dan vind ik alles.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Sorry hoor, maar de ideeenlijst is redelijk eindeloos, en Jordy voert vaak updates en wijzigingen door, zoals laatst bijvoorbeeld de popupjes.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
P.S. Het lijkt net de FIfa hier. Elke verandering is een slechte verandering? Anno 2010 is de onlinewereld gewoon veranderd. Daar kun je principieel tegenin gaan, maar uiteindelijk zal je er niet omheen kunnen. Het gaat nu niet alleen om dit idee, wat ik begrijp dat het nogal een toevoeging is met twee gezichten, maar ik geloof dat zo'n beetje elk idee waarbij een verandering voorgesteld wordt, bij voorbaat al kansloos is.
Beetje een overdreven statement. Ergens in juli zat ik 4 jaar op de site en de veranderingen die ik al heb meegemaakt zijn echt niet van de kleinste. Zo is de lay-out compleet verandert, zijn er pop-ups toegevoegd, zijn er avatars bijgekomen en is er een recensiefilter toegevoegd. Vooral deze laatste twee zaken zijn echt niet lichtzinnig beslist en wordt er wel geluisterd naar de gebruikers (kijk o.a. maar eens hier: De Site >> Algemeen >> Avatars ) Het is dus zeker en vast niet dat elk idee zomaar kansloos is, als je me niet gelooft moet je maar eens aan Ajax&Litmanen1 vragen waarom 24: Redemption er is opgekomen...
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Het is natuurlijk wel zo dat Jordy beslist. Hij kan in zijn 1tje iets tegenhouden wat misschien heel veel mensen willen. Ben benieuwd of hij zaken zal aanpassen waar hij zelf niet achter staat.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Lijkt me logisch. Jordy is tenslotte eigenaar van de site, betaald voor de kosten en hij heeft de site van het prille begin opgestart. Wijzelf moeten niets betalen dus wij blijven gasten hier, dan snap ik goed genoeg dat Jordy niets zal programmeren waar hij niet achter staat want het is zijn goed recht natuurlijk.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hij zal er ook wel wat reclamegeld aan over houden. En een tevreden user is een terugkomende user. De linkjes naar waar je een dvd kan vinden etc. zal Jordy echt niet slechter van worden. Hij wil toch dat de site groeit.
Dan moet je uiteraard ook wel eens naar de meerderheid luisteren ipv naar wat je zelf wil.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik vind het een beetje raar om tegen avatars te zijn, het hoort gewoon bij een forum. Een recensiefilter heeft niemand last van en kan hooguit geen verschil maken (het kan i.i.g. geen negatieve invloed hebben). Een lay-out verandering heb ik nooit meegemaakt. Die pop-ups zijn ook niet zonder kritiek gekomen.
Edit: De FIFA was een slecht voorbeeld, bedenk ik me nu.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
@moviemafketel: Tuurlijk zijn er reclame opbrengsten maar serverkosten zijn ook niet te onderschatten en ik blijf er bij dat Jordy (als eigenaar van de serverruimte en als degene die de site origineel heeft opgestart) de enige is die het 'recht' heeft om iets te veranderen. Het is niet dat wij geld betalen en hierdoor mee inspraak hebben. Het is natuurlijk leuk dat hij luistert en een tevreden user is inderdaad een terugkomende user maar hij kan niet iedereen tevreden houden dus ik begrijp wel dat hij keuzes maakt naar wat hij graag wilt zien.
@: Chevy
Waarom zeg je dan dat het hier lijkt alsof het de Fifa is en dat elke verandering een slechte verandering is?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Blijf het jammer vinden dat als je een website hebt met bijna 116000 gebruikers, dat heel veel vernieuwingen meteen worden weggewuifd.
Hebben de oud-gebruikers ook niet meer in de melk te brokkelen dan nieuwere gebruikers?
Ben overigens erg blij met dit forum hoor. 1000 keer mooier dan IMDB. Dat is pas een aanfluiting.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Verdere uitbreiding van de "social network" achtige kant van deze site past niet bij mijn visie van wat de site zou moeten zijn. Ik zie meer in toekomstige verdere integratie met bestaande sociale networks als Facebook.
Er zal inderdaad nooit een verandering worden doorgevoerd waar ik het niet mee eens ben, maar input en meningen zijn altijd welkom, daar wordt de site alleen maar beter van. Maar het is niet zo dat elke suggestie die hier gegeven wordt automatisch doorgevoerd wordt.
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
Hij zal er ook wel wat reclamegeld aan over houden. En een tevreden user is een terugkomende user. De linkjes naar waar je een dvd kan vinden etc. zal Jordy echt niet slechter van worden. Hij wil toch dat de site groeit.
Dan moet je uiteraard ook wel eens naar de meerderheid luisteren ipv naar wat je zelf wil.
Ik denk niet dat die advertenties Jordy zoveel geld zullen opleveren eigenlijk...hoop dat hij de kosten van de servers en zijn tijd er uit heeft...maar ik vrees van niet. Linkjes zijn leuk, maar leveren gemiddeld pas geld op als er op geklikt wordt, en het bedrag per klik zal niet heel hoog liggen.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ik vind het een beetje raar om tegen avatars te zijn, het hoort gewoon bij een forum.
oh ja!!!! ja.... euhm.... ja.... goh, goede redevoering! (blij dat ik ze kan uitschakelen) ['ik ben raar' is een fantastisch onderschrift!]
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
hoop dat hij de kosten van de servers en zijn tijd er uit heeft...maar ik vrees van niet.
Dat laatste niet natuurlijk, als ik die tijd gewoon zou werken zou dat me veel meer opleveren, en met veel minder financiele risico's.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik misgun het Jordy overigens helemaal niet hoor. Dit is geen liefdadigheids-forum waar hij verlies moet lijden. Maar hij maakt uiteraard geen verlies met de website, anders was hij al lang gestopt. 
Loki87
-
- 228 messages
- 0 votes
In De Site > Algemeen > gemiddelde:
Je kunt nu per gebruiker zien wat het totale gemiddelde is van alle films die een gebruiker heeft gerate. Maar is het niet handig om dan ook te zien wat het totale gemiddelde is van al die films van deze site. Dus bijvoorbeeld ik heb gemiddeld 3,21 van alle films die ik zag. Maar specifiek al die films scoorden 3,41 (ik zeg maar wat), maar dat lijkt me wel leuk om te zien.
Wellicht bestaat deze optie al en dan kan dit topic gesloten worden.
Aub antwoord, ben zeer benieuwd.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10971 messages
- 2791 votes
Ik misgun het Jordy overigens helemaal niet hoor. Dit is geen liefdadigheids-forum waar hij verlies moet lijden. Maar hij maakt uiteraard geen verlies met de website, anders was hij al lang gestopt.
Ik zie dat hij net Miljonair is geworden 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Grappig ja, had het al eens gezien. Zit daar nog iets van waarheid in als hij de site over doet?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het is dus zeker en vast niet dat elk idee zomaar kansloos is, als je me niet gelooft moet je maar eens aan Ajax&Litmanen1 vragen waarom 24: Redemption er is opgekomen...
Klopt 
Het was een paar weken een flink pleidooi houden, maar als ze overtuigd zijn dan wordt het wel ingevoerd.
Ik zou trouwens een wat uitgebreider profiel wel leuk vinden. Maar niet met extra zaken over je prive leven, maar wel met film gerelateerde zaken. Favoriete acteur, favoriete serie, favoriete personage etc. Dat maakt het doorkijken van elkaars profiel wel leuker.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Je kunt wel een map aanmaken onder ''mijn films'' en het commentaar vakje gebruiken voor bijvoorbeeld Top 10 acteurs.
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Mee eens
Alleen ik zij dan dat iedereen zelf kan invullen wat die wil in blanco veld op je profiel( Wat vind jij daar van dan Jordy, als ik vragen mag)
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Je kunt wel een map aanmaken onder ''mijn films'' en het commentaar vakje gebruiken voor bijvoorbeeld Top 10 acteurs.
Die snap ik niet, sommigen willen het toch vooral aan anderen laten zien?
Niet dat ik het trouwens wil hoor, vind m'n pasfotootje aan de linkerkant al genoeg privé onthulling
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Je kunt die mappen ook openbaar 'aanklikken'....
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Nou als je een aantal dingen meer in je profiel kan zetten zoals Favoriete acteur, favoriete serie, favoriete personage wat A&L1 al aangaf zullen wij niet veel meer over je prive-leven te weten komen hoor en je kan de vakjes ook gewoon leeg laten. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
oh ja!!!! ja.... euhm.... ja.... goh, goede redevoering! (blij dat ik ze kan uitschakelen) ['ik ben raar' is een fantastisch onderschrift!]
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Je kunt die mappen ook openbaar 'aanklikken'....
Oké.. hm.. denk je alles wel door te hebben van MM
Nou als je een aantal dingen meer in je profiel kan zetten zoals Favoriete acteur, favoriete serie, favoriete personage wat A&L1 al aangaf zullen wij niet veel meer over je prive-leven te weten komen hoor en je kan de vakjes ook gewoon leeg laten.
Nee dat soort dingen niet nee.. maar daar heb je toch ook topics voor op het forum?
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Dan zoek je je per user wel een ongeluk.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Maar hoeveel mensen spitten die lijstjes nou af om de favoriete acteur (ik noem maar wat) van iemand te weten te komen?
Het probleem met een favoriete acteur in kunnen voeren, is denk ik dat men dat dan weer te weinig gaat vinden en dat dan weer uit wil breiden naar 10 acteurs/actrices. Maar favoriete acteur, actrice, regisseur, componist en personage lijkt me toch te doen?
Desnoods maak je er een in- en uitklapbaar iets van, zodat de lay-out niet verpest wordt voor degene die het geen reet interesseert.
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Ja je moet wel wat moeite doen om je medemens te leren kennen 
Zit me trouwens onderhand scheel te kijken hoe je die filmmappen openbaar moet maken..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.