- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Klik op Mijn Films. Klik de map aan die je openbaar wilt maken. Dan ga je een paar cm naar boven en klik je op het icoontje links van het plusje. Dan vink je 'Inhoud van deze map is openbaar'.
Deze dus:

chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Heb je je dan nooit afgevraagd hoe andere gebruikers die filmlijsten dan openbaar geplaatst hebben?
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Lekker bezig Bottleneck
.
Maar hoeveel mensen spitten die lijstjes nou af om de favoriete acteur (ik noem maar wat) van iemand te weten te komen?
Het probleem met een favoriete acteur in kunnen voeren, is denk ik dat men dat dan weer te weinig gaat vinden en dat dan weer uit wil breiden naar 10 acteurs/actrices. Maar favoriete acteur, actrice, regisseur, componist en personage lijkt me toch te doen?
Desnoods maak je er een in- en uitklapbaar iets van, zodat de lay-out niet verpest wordt voor degene die het geen reet interesseert.
Hoeveel mensen kan het wat schelen wat die en die zijn/haar favoriete acteur is?
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Mocht het ooit nog eens ingevoerd worden op MM, dan heb je kans dat ik weg ben....
Is dat een reden om je uit te schrijven? Erg toegewijd lid ben je dan.
Aantal stemmen: 3286
Aantal berichten: 6182
Aantal toevoegingen: 345
Ja, ik vind mijzelf eigenlijk bést wel toegewijd aan MM....
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Lekker bezig Bottleneck
.
nu snap ik ook hoe het komt dat sommigen zo goed tippen in het tipspel 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Die lijsten kijkt niemand door, neem ik aan, stemlijsten gaat het toch om? 
Ja, ik vind mijzelf eigenlijk bést wel toegewijd aan MM....
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik zie een leeg bericht van mezelf staan, in dit topic. Ik dacht, ik meld het even, omdat ik het nogal raar vind, eigenlijk. 't Is al de 2e keer dat ik dit zie, maar dat andere bericht heb ik verwijderd.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Heb ik ook wel eens gehad/gezien. Gewoon even een alert insturen en dan wordt hij verwijderd 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Lekker bezig Bottleneck
.
Hoeveel mensen kan het wat schelen wat die en die zijn/haar favoriete acteur is?
Misschien dat niet persé, maar blijkbaar lijkt het mensen wel leuk. Het krijgt toch aardig wat feedback hier. Ik persoonlijk zou het erg leuk vinden om meer (film gerelateerde) informatie van users te kunnen zien op hun profiel.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Dit is overigens een probleempje wat ik een langere tijd tegenkom maar vergeten was te melden. Als ik bij recensies mijn pijl op de username houd staat er altijd een username van een paar recensies erboven.

DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik heb sinds vandaag opeens dat hij het toevoegen aan mijn films niet helemaal pakt, ook niet na even wachten. Hier een printscreen ter voorbeeld:

Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
was dat net heel even het geval, of nu nog steeds?
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Nu blijft hij niet meer bij dat witte schermpje hangen 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Says who? Jij vindt het iets onbenulligs, een ander misschien niet...
Maargoed, ik had al begrepen dat er zoveel aversie tegen die onderschriften is, dat het (gelukkig maar) niet doorgaat, dus daar hoeven we verder niet meer over te discussiëren.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
Nu blijft hij niet meer bij dat witte schermpje hangen
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
En ik kon zojuist het nieuwe (tweede) Forumtopic over Toevoegingen niet aan "Mijn updates" toevoegen!
Edit: en nu kan ik dus óók geen stemmen meer plaatsen.
Wederom hetzelfde.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Krijg wel koppijn van jouw Firefox browser DonOswaldo 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
louisvf
-
- 1462 messages
- 2523 votes
Bedankt.
Wist trouwens ook niet dat wiki.moviemeter bestond.
Leuk.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Krijg wel koppijn van jouw Firefox browser DonOswaldo
Van dat groen?
Ik vind het wel flitsend 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
De alertknop is de knop met het uitroeptekentje, wat rechts bovenaan iedere post staat. Daar kun je op klikken als je een moderator op die post wilt attenderen. Bijvoorbeeld wanneer mensen zich misdragen, iets moet worden verplaatst en als je bijvoorbeeld een post van jou (met een goede reden) wilt laten verwijderen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Het '' ! '' knopje, ken je toch vast wel? 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Alarm! Leeg bericht! Code rood.
Waardoor komt dat eigenlijk? Voorheen heb ik het nooit meegemaakt en nu zitten ze opeens overal.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Daar heeft soom volgens mij vaker last van, de laatste tijd. Zag het eerder deze week ook al in andere topics.. doet ze dit zelf of is dit een bug?
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik had het laatst na het wijzigen van mijn bericht. Maar het rare was dat het voor mij wel gewoon leesbaar was.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Doet ze dit zelf?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Heb het net even uitgeprobeerd en als ik op bericht bewerken klik en dan de tekst verwijder, dan houd ik een leeg bericht over. Dus het lijkt er op alsof soom de inhoud van haar bericht verwijderd heeft.
Jordy kan waarschijnlijk precies nagaan wat soom gedaan heeft met haar bericht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.