• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.350 actors
  • 9.374.492 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

soom wrote:

(quote)
Tuurlijk. Ik post altijd graag lege berichten.

Je was de enige bij wie me dit opviel (ook al eerder in het gebruikers topic), dus misschien was je zelf nog bezig de inhoud van je bericht aan te passen. Als ik mijn eigen berichten wijzig krijg ik geen lege berichten, vandaar dat ik even checkte of je dit zelf deed of dat het een bug was. Als mensen op jouw berichten reageren ziet het er best gek uit namelijk, zo'n wit vlak. Vandaar.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Elineloves wrote:

Als ik mijn eigen berichten wijzig krijg ik geen lege berichten, vandaar dat ik even checkte of je dit zelf deed of dat het een bug was.

Er is een regel op Moviemeter, dat je geen berichten kunt versturen zonder dat je er een tekst in zet. Dus waar je het nou toch vandaan haalt dat ik dat zelf zou doen? Ik schrijf geen berichten om vervolgens de tekst weg te halen of om te zien dat er vervolgens een leeg wit vlak me aangaapt. Ik wijzig zelden mijn berichten, als ik iets geschreven heb.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Zoals ik al zei, misschien was je nog bezig met de inhoud zelf te veranderen of was er een ander ''probleem'' waardoor het een leeg bericht werd. Het was maar een vraag hoor.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8281 votes

Soom, ik had laatst hetzelfde in het Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp). Mijn lege berichtje (waar ik wel degelijk wat in had neergezet!) en mijn reactie later hierop met inhoud neerkomend op: 'hûh?', zijn nu trouwens weg of verwijderd.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Baggerman wrote:

Soom, ik had laatst hetzelfde in het Ik zoek... een soortgelijke film (zelfde genre / onderwerp). Mijn lege berichtje (waar ik wel degelijk wat in had neergezet!) en mijn reactie later hierop met inhoud neerkomend op: 'hûh?', zijn nu trouwens weg of verwijderd.

. Ik heb het nu al 3 keer gezien bij mezelf, vind het echt raar. Maar goed, ik snap best dat je je afvraagt wat er aan de hand is, als je een bericht plaatst en dat 't daarna ineens leeg blijkt te zijn.

movierobert

• 168 messages
  • 1832 votes

The Murder of Princess Diana was vanavond op tv, maar stond niet hier op de site vermeld dat die kwam. Ook als ik er op zocht kon ik hem niet vinden. Maar als ik hem wil toevoegen staat die er al bij!

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2791 votes

Dan staat die hoogstwaarschijnlijk in de wachtrij

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Dat klopt. Ik heb hem er op gezet: Murder of Princess Diana, The

• 10971 messages
  • 2791 votes

Laatst las ik ergens iets over lege berichten.

Nu kwam ik er net heel toevallig achter dat alle tekst die je achter < < typt verdwijnt. (maar dan de 2 haakjes aan elkaar vast). Dus als je een bericht begint met 2 van die haakjes krijg je een leeg bericht.

Weet niet of dit al bekend is. Zal vast wel iets met bepaalde code te maken hebben neem ik aan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waarom zou je < < tikken?

• 10971 messages
  • 2791 votes

Omdat ik naar mijn avatar wilde wijzen

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Had ik destijds ook, ook omdat ik naar mijn avatar wilde wijzen. Ik had toen de wereldcup als avatar .

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Ik heb het geloof ik al eens vermeld. Je kunt die haken beter ontwijken . Gebruikte het destijds in de eerste zin van een (vrij lange) recensie .

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Hi

Ik weet niet of dit ooit al aangehaald is, maar ik doe een poging.

Zou het mogelijk zijn om een lijst de maken van de deeltopics onder de hoofdtopics wanneer je met je muis er op staat? Of Filmgames bijvoorbeeld, je staat met je muis erop en dan zie je de topics die hier onder vallen, bijvoorbeld Knock-Out Posters #2 zodat je maar 1 keer hoeft te klikken.

Zal wel niet.

DonOswaldo

• 6430 messages
  • 1931 votes

Een pop-up gaf geen plaatje weer. Screenshot:

(afbeelding)

(al die andere films die je daar ziet gaf de pop-up wel een plaatje weer)

edit: Two Million Stupid Women (2009) liet ook geen plaatje zien.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

John Lee Hooker wrote:

Hi

Ik weet niet of dit ooit al aangehaald is, maar ik doe een poging.

Zou het mogelijk zijn om een lijst de maken van de deeltopics onder de hoofdtopics wanneer je met je muis er op staat? Of Filmgames bijvoorbeeld, je staat met je muis erop en dan zie je de topics die hier onder vallen, bijvoorbeld Knock-Out Posters #2 zodat je maar 1 keer hoeft te klikken.

Zal wel niet.

Toch nogmaals deze vraag?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik vind dat geen logische en handige toevoeging, sorry.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Was zojuist bezig een film toe te voegen, en was al in het 1 na laatste veld (veld 4 geloof ik), zegt hij ineens vanuit het niets dat de webpagina verlopen is!!

Alles voor niets dus. Kan dit een oorzaak hebben, of had ik gewoon ongeluk? Ik weet wél dat ik net terug switchte van een ander tabblad...

Zit er bv. een bepaalde tijdslimiet aan het toevoegen, ik bedoel bv. een tijdslimiet per invul-veld ofzo?

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3092 votes

Het was niet precies tussen 0:00 en 0:02?

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Nee, het was echt vlak voordat ik bovenstaand bericht plaatste, dus rond 02.30 uur of later!

Om 23.59 uur zorg ik er standaard voor dat ik weg ben van MM om irritaties te voorkomen!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Is je verbinding er dan niet gewoon even uitgevlogen?

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

Uit het raam? Nee, want dat zat dicht!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Lol, he verdorie, nu dacht ik het probleem te hebben gevonden.

sarcast.

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

narva77 wrote:

Kan dit een oorzaak hebben, of had ik gewoon ongeluk? Ik weet wél dat ik net terug switchte van een ander tabblad...

Ik denk dat het daar mee te maken had!

Ik heb altijd als ik aan het toevoegen ben, meerdere tabbladen open, waaronder eentje met Youtube (ik moet wel muziek hebben tijdens het toevoegwerk) en eentje met IMDb en/of Google...

En zo sarcastisch ben ik nou ook weer niet, hoor. Nou ja, hoewel...

movierobert

• 168 messages
  • 1832 votes

Vrijdag rtl 7 Mercenary for Justice staat niet in de gids, zag het net in de reclame dus moet klopen

Ik kan de originele Ben Hur film niet vinden op deze site, zou ik graag nog willen recenseren!

Rick18

• 232 messages
  • 5302 votes

erik neuteboom wrote:

Ik kan de originele Ben Hur film niet vinden op deze site, zou ik graag nog willen recenseren!

Ben-Hur (1925)

narva77 (crew films)

• 12728 messages
  • 6540 votes

movierobert wrote:

Vrijdag rtl 7 Mercenary for Justice staat niet in de gids, zag het net in de reclame dus moet klopen

En vanavond om 20.30 uur op RTL8 was de film Gray Matters te zien, staat ook niet in het TV-overzicht!

Had Stinissen daarover al een PM gestuurd, maar hij is voor het laatst ingelogd geweest op 29 augustus. Is hij met vakantie ofzo?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Klopt, stinissen is sinds afgelopen zaterdag twee weken op vakantie.

HarmJanStegenga vervangt stinissen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.