- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
erik neuteboom
-
- 358 messages
- 223 votes
Bedankt Rick18, het gaat dus om een verbindend streepje, haha!
... Maar nu kom ik er zojuist achter dat de originele versie niet die is met Charles Heston maar een versie uit 1925 (help, wist ik niet), is die met Charles Heston ook te recenseren alhier?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Wat is hier aan de hand met Naomi Watt's recencie?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik zie niets raars, volgens mij? Hij heeft alleen maar een keer een spoilertag verkeerd geplaatst.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik zie wel vaker bij NW's recensies 2 ''enters'' tussen de alinea's in.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
In Internet Explorer wordt de pagina inderdaad niet goed weergegeven.
Heb gezocht naar een dubbel geplaatste tag, maar nog niet kunnen vinden helaas.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes

Mooi, dan ligt het dus niet aan mij i.i.g.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Twee enters? Dat is hier toch niet het probleem.
Dat bericht van Naomi Watts is om één of andere reden in twee delen gesplitst. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Ik heb ook al eens zoiets doorgegeven in dit topic.
Kijk maar eens:

Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4896 votes
En vanavond om 20.30 uur op RTL8 was de film Gray Matters te zien, staat ook niet in het TV-overzicht!
Had Stinissen daarover al een PM gestuurd, maar hij is voor het laatst ingelogd geweest op 29 augustus. Is hij met vakantie ofzo?
'Grey Matters' zie ik nu wel in één of andere tv-gids op het net staan, maar die stond er niet. Zal wel op het laatst nog besloten zijn om die uit te zenden o.i.d.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Om de een of andere reden kan ik geen film meer toevoegen aan "mijn updates". Als ik daar op klik gebeurt er niets...
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Klopt, heb ik ook! Maar als je op F5 (vernieuwen) drukt, of op backspace, dan zal je zien dat hij hem wel "pakt"!
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Graag gedaan! Dan blijft alleen het gegeven dat je af en toe óók geen stemmen kunt plaatsten en/of verwijderen of wijzigen. En dan helpt F5 dus niet geloof ik!
-fal
-
- 2028 messages
- 2290 votes
Klopt, heb ik ook! Maar als je op F5 (vernieuwen) drukt, of op backspace, dan zal je zien dat hij hem wel "pakt"!
Als je het via de pagina van de regisseur doet, werkt het trouwens normaal
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Bij het profiel alleen nog de vraag stellen wat je lievelingsgenre is.
Verder geen onnodige info over een user, maar dat zou ik wel prettig vinden om te lezen bij iemand.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Deze afbeelding is echt te erg..
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Misschien kan je een betere tekening maken?
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Zullen we het origineel
weer doen? Ik vind het leuk hoor dat mensen fanart maken maar als officieuze foto op een site als Moviemeter.......
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Punt is dat er geen ander plaatje beschikbaar is met Creative Commons licentie.
Dus het wordt of dit plaatje, of geen plaatje.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Lijkt me duidelijk dan, geen plaatje. Sowieso met die ontwikkeling zijn veel regisseur-foto's niet om aan te zien. Wellicht gewoon de foto's geheel verwijderen van de regisseurpagina's?
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Je wilt toch ook een goede en mooie site? Tekeningen, slechte foto's en compleet verkeerde foto-afmetingen (hoogte flink kleiner dan 150 px) van regisseurs zijn alles behalve fantastisch. Het oogt amateuristisch.
Toen alles nog kon en mocht bij de regisseur-pagina's was het prima, maar nu is het toch echt een janboel.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ik vind dat je weer eens veel te negatief doet en van een mug een olifant maakt.
Misschien kan Jordy het automatische(!) verklein programmaatje wat verbeteren.
Denk dat die van Fulci de enige tekening is. Ik vond het onverteerbaar dat er geen plaatje bij zijn pagina stond en vond deze tekening nog redelijk goed lijken.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Het is een hele matige tekening en het past helemaal niet bij de persoon. Ik zeg dan ook: geen afbeelding.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Jammer. Het plaatje werkte prima ter verduidelijking. Het is geen schoonheidswedstrijd hier, het is maar zodat de gebruikers een beeld van hem kunnen krijgen.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Je kan daarnaast ook googlen als je wilt weten hoe hij er echt uitzag. edit: Maar goed hij is al weg. Ik snap het punt wel Fulci te eren met een afbeelding.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Ja doei, als er een issue is waar ik vol overgave m'n gal kan spuwen, doe ik dat.
Ik neem aan dat de crew nog steeds foto's goedkeurt van regisseurs en dat er regels zijn omtrent de grootte en kwaliteit van foto's? Zo niet, dan houd ik m'n bek wel hoor. Maar ik ben toch wel heel wat beschamende regisseur-foto's tegengekomen. Het 'vroeger'-smoesje werkt deze keer niet. Een evaluatie omtrent die regisseur-pagina's is absoluut niet verkeerd.
mikey
-
- 28988 messages
- 5140 votes
Dat vind ik ook flauw van je Mug. Geef dan aan welke plaatjes en bespreek ze dan afzonderlijk.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Lijkt me duidelijk dan, geen plaatje. Sowieso met die ontwikkeling zijn veel regisseur-foto's niet om aan te zien. Wellicht gewoon de foto's geheel verwijderen van de regisseurpagina's?
Weet je hoeveel ik er al toegevoegd heb!
Dan zou al het werk voor niets zijn...
Deze is wel met creative commons licentie, maar daar staat nog een of andere badgast op 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Twee enters? Dat is hier toch niet het probleem.
Dat bericht van Naomi Watts is om één of andere reden in twee delen gesplitst.
Ik zie niets raars in de HTML die gemaakt wordt bij dat bericht, snap niet waarom IE er iets vreemds van maakt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.