- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Twee enters? Dat is hier toch niet het probleem.
Dat bericht van Naomi Watts is om één of andere reden in twee delen gesplitst. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Ik heb ook al eens zoiets doorgegeven in dit topic.
Kijk maar eens:
(afbeelding)
Ah oke, dat zie ik dan weer niet, die gekke strepen erdoor. Excuses.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Als ik uitgelogd ben, zie ik steevast bij het laatste of een na laatste bericht van iedere discussie zo'n streep. Als ik ingelogd ben, niet.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Weet je hoeveel ik er al toegevoegd heb!
Dan zou al het werk voor niets zijn...
Boehoehoe, je moet eens weten hoeveel ik (en anderen) voordat er problemen kwamen met auteursrechten hadden toegevoegd.
Verder verwacht ik enige kwaliteit op deze site, ook bij de regisseurpagina's, en die zie ik helaas niet altijd. Maar goed, ik mag niet zeuren heb ik alweer begrepen.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Maar dat was omdat het wettelijk niet mocht. Dat is iets anders als dat voor ene Mug de foto's niet helemaal naar zijn zin zijn.
Ik denk dat op de kwaliteit van de site weinig aan te merken is en anders moet je misschien je kwaliteitseisen eens wat bijstellen.
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Als ik uitgelogd ben, zie ik steevast bij het laatste of een na laatste bericht van iedere discussie zo'n streep. Als ik ingelogd ben, niet.
Ik ook!!
Maar ik dacht dat het te maken had, met het gegeven dat ik dan té snel naar beneden ga (met "End" of "Page Down")!
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Lijkt me duidelijk dan, geen plaatje. Sowieso met die ontwikkeling zijn veel regisseur-foto's niet om aan te zien. Wellicht gewoon de foto's geheel verwijderen van de regisseurpagina's?
Nee, alsjeblieft niet! Ik had net een plaatje ingestuurd van regisseur Aki Kaurismäki! 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Maar dat was omdat het wettelijk niet mocht. Dat is iets anders als dat voor ene Mug de foto's niet helemaal naar zijn zin zijn.
Ik denk dat op de kwaliteit van de site weinig aan te merken is en anders moet je misschien je kwaliteitseisen eens wat bijstellen.
De afmetingen van de foto's zijn ten eerste al vaak niet in lijn met de kwaliteitseisen van de rest van de site (afmetingen posters/stills op de filmpagina's). En vaak is het met de scherpte van de foto's ook al niet zo best gesteld. Klaarblijkelijk ligt het dus hoofdzakelijk aan dat automatisch programmaatje...?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
Als je die afmetingen wilt gelijkstellen aan de afmetingen van stills (dus 200px breed en 150-330px hoog) kan je dat niet doen met dat automatisch programmaatje lijkt me. Anders zou je namelijk vervormde afbeeldingen krijgen.
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Morgen Nickelodeon The SpongeBob SquarePants Movie 10 uur
Purmerend
-
- 2775 messages
- 3309 votes
Regisseur Umit Unal staat erop met puntjes en zonder, wat is goed met puntjes?
Trouwens bij die met puntjes werkt de imdb.com link niet, zonder wel.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Misschien handig om ook te zeggen op welke zender?
movierobert
-
- 168 messages
- 1832 votes
Ja haha dat is een kinderzender voor Comedy Central, dus voor de liefhebbers en kinderen morgen Spongebob 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ooh, is dat een zender?
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Ik geloof dat HarmJanStegenga de honneurs waarneemt voor Stinissen wat betreft de release-data en het TV-overzicht!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Wat dacht je dan dat het was?
Eén of andere studio die de film had uitgebracht ofzo. Maarja, nu ik erover nadenk, ik heb vroeger zelf uren naar Nickelodeon gekeken. Catdog, Rocketpower, Spongebob, Fairly Odd Parents, Drake & Josh, Jimmy Neutron,....
Heel leuk allemaal. Bizar dat ik de naam van die zender was vergeten.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Mijn gequote bericht van Jeroen bij the Collector staat zonder kennisgeving opeens niet meer op MovieMeter? Ook een aantal reacties staan er niet meer.
Zijn ze verwijderd door MM mensen of zit er een bug op de site?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Door mij verwijderd.
Ik moest in korte tijd op meerdere plaatsen veel berichten opruimen, dus had ik dat niet overal gemeld.
Ivm twee bans van users.
De Site >> Algemeen >> Bantopic
Kan zijn dat ik ten onrechte een bericht te veel heb weggehaald, waarvoor excuses dan.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4084 votes
Zie het, zijn inderdaad de berichten waar ik op gereageerd. Maakt ook niet uit verder, was even nieuwsgierig.
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
weet je WAT leuk zou zijn! Als je je moviemeter filmlijst met stemmen of je "mijn films" op facebook openbaar kon maken. Maarja....dan ben je niet anoniem meer....
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik heb geen Facebook. Het niet anoniem meer zijn, gaat natuurlijk niet op, omdat je als het niet wilt, niet hoeft te doen.
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Ik heb geen Facebook. Het niet anoniem meer zijn, gaat natuurlijk niet op, omdat je als het niet wilt, niet hoeft te doen.
ja! daaar heb je gelijk in 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Ik denk dat niemand gedacht had dat er zoveel gebant werd. Als er nog een ban moderator wordt gezocht.. 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik denk dat niemand gedacht had dat er zoveel gebant werd.
Minstens de helft van dat topic is telkens dezelfde user die weer een ander account heeft aangemaakt om te trollen bij The Expendables.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Ach, dan hoeft Reinbo zich ook niet te vervelen. 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik zie net dat je nu bij de film zelf kan zien in welke map(pen) hij al staat en hem van daaruit uit die map(pen) kan verwijderen. Best handig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.