- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Heeft zich hier een tijdje geleden uitgeschreven. Ik had er nog een berichtje over neergezet hier, maar dat werd meteen verwijderd.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Geen idee of het al langer is maar het knopje 'verwijder uit mijn bezit' bij films is een erg aangename toevoeging. Het is er veel duidelijker op geworden.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Geen idee of het al langer is maar het knopje 'verwijder uit mijn bezit' bij films is een erg aangename toevoeging. Het is er veel duidelijker op geworden.
Viel mij ook nét op. Erg handig idd.
notnotfun
-
- 617 messages
- 0 votes
Heeft zich hier een tijdje geleden uitgeschreven. Ik had er nog een berichtje over neergezet hier, maar dat werd meteen verwijderd.
Hmm, het zal wel dan. Jammer.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar Film > Algemeen > Andere filmsites
belchinees
-
- 4182 messages
- 2326 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dank!
Ik heb de laatste verwijderd en bij de eerste de IMDb code ingevoerd en de titel verbeterd.
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Ik mis ineens het stukje met links naar de overige sites van gamesmeter ect.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Hier ook 606, onderkant is ook iets anders.
606
-
- 23876 messages
- 12264 votes
Hier ook 606, onderkant is ook iets anders.
Oke ik dacht al ligt het aan mijn pc.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Draaide Gran Torino (2008) afgelopen twee jaar nog in de bios?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja. NL premiere in bioscoop: 12 maart 2009
Zie statistieken tab.
notnotfun
-
- 617 messages
- 0 votes
Ik zie iets nieuws aan de site
. Staat wel sjiek.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik zie iets nieuws aan de site
. Staat wel sjiek.
Edit: Het enige nieuwe wat ik kan bedenken zijn die links onderaan.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Jup ik mis het ook, gebruikte het best vaak! helemaal op mijn telefoon, hoop wel dat het terug komt!
Wel eens van bookmarks gehoord? 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ah, vandaar. Ik vond het menu al zo kort. 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Waarom zijn die links onderaan geplaatst, als ik vragen mag? Vind het een stuk minder geordend ogen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Om kleine linkjes onder aan de site te plaatsen met dingen als contact / voorwaarden / privacy etc, is vrij standaard, dat zie je op vrijwel elke grotere site. Ik merk geregeld dat mensen niet weten hoe ze contact met me kunnen opnemen, en ik heb het altijd als een gemis gezien dat we geen tekst hadden waar duidelijk staat vermeld wat de voorwaarden zijn van bezoek en deelname aan de site. Vandaar dat deze linkjes nu toegevoegd zijn. Misschien komen er binnenkort nog wat bij, het contactlinkje zal ik in ieder geval nog aanpassen naar een tekst over met welke vragen je waar terecht kan, in plaats van de rechtstreekse mail link die er nu staat.
Het was me daarnaast al een tijdje een doorn in het oog dat de relatief onbelangrijke links naar de overige sites, die je naar 1 keer wel gezien hebt, zo'n prominente rol in het menu hadden. Het menu wordt hierdoor onnodig lang en overweldigend voor nieuwe bezoekers. Deze linkjes kon ik op deze manier mooi een nieuw, minder nadrukkelijk aanwezig, plaatsje geven.
Dus vandaar.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik vind het een verbetering Jordy. 
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik vind het nu alleen zo amateuristisch. Het voelt 'even snel gedaan'. En puur gedaan, 'omdat het moet'.
Een contactlink zou helemaal niet gek zijn in het menu.
Jawaddedadde
-
- 5348 messages
- 2196 votes
Amateuristisch? Is nochtans bij vele sites zo hoor.
Overigens - en wellicht is het hier al gemeld - maar ik vind de optie om films uit je lijstjes te halen een geweldige verbetering!
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Om wat voorbeelden te geven:
Gewoon vier willekeurige sites gepakt. Bij allen is de lay-out gewoon strak, verzorgd en ziet er niet afgeraffeld uit.
De zes links naast elkaar plaatsen, dikgedrukt en in een mooier lettertype (niet zo geblokt) zou al een stuk beter zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lay out is prima. Je zeurt om het zeuren vind ik.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Om wat voorbeelden te geven:
Gewoon vier willekeurige sites gepakt. Bij allen is de lay-out gewoon strak, verzorgd en ziet er niet afgeraffeld uit.
De zes links naast elkaar plaatsen, dikgedrukt en in een mooier lettertype (niet zo geblokt) zou al een stuk beter zijn.
Snap je punt niet. Drie van de vier sites hebben toch ook hun links vanonder staan. Amazon ziet er trouwens allesbehalve strak uit, heb dat altijd al een veel te drukke site gevonden.
De laatste tijd zijn er een paar erg goede aanpassingen bij gekomen Jordy!
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Het gaat niet om het feit dát het er is, maar de manier waarop.
Amazon vind ik ook te druk, maar het gaat nu even om de onderkant...
Je zeurt om het zeuren vind ik.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Verschil in:
- Lettertype (verschilt niet echt veel)
- Kleurgebruik
- Positie
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Positie? Het staat allemaal aan de onderkant. Kleur? Had je liever helblauw gehad zoals Amazon en Youtube. Lettertype? Geen idee, het is zo klein dat je het verschil amper ziet! De grootte verschilt inderdaad maar nu ben je er maar zaken aan het bij sleuren speciaal om er ze bij te sleuren.
edit: als je deze commentaar had toen het vroeger links stond dan snapte ik het maar nu..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.