- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Positie? Het staat allemaal aan de onderkant.
Je haalt zo ook de asymmetrie weg van de | streepjes.
Ik zie liever een kleur die er meer uitspringt. Dit valt helemaal niet op en oogt meer als een fout in het programmeren.
Let overigens ook op het hoofdlettergebruik (Contact i.p.v. contact)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Sorry, ik wist niet dat je met positie en lettertype hetzelfde bedoelt... Ik studeer trouwens zelf Informatica en het eerste wat ik heb geleerd bij programmeren is dat je nooit felle kleuren mag gebruiken want dat schrikt gebruikers af (maak een knop rood en mensen durven er niet op te drukken)
edit; zou je a.u.b eens willen aanduiden wanneer je een bericht aanpast, dit werkt wel heel irritant.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Wie heeft het over felle kleuren? Ik zeg alleen dat het wat prominenter aanwezig mag zijn.
Ik bedoel niet hetzelfde met lettertype en positie. Was gewoon om aan te geven dat dergelijke voor de hand liggende opmerkingen een discussie niet echt bevorderen.
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
Ik zie liever een kleur die er meer uitspringt. Dit valt helemaal niet op en oogt meer als een fout in het programmeren.
Het lijkt me ook meer een verkapt watermerk.
Let overigens ook op het hoofdlettergebruik (Contact i.p.v. contact)
En?
Waarom bemoei ik me nu weer met deze stompzinnige discussie....
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Je hebt het zelf over kleurgebruik. Op Amazon is het een felle kleur.
edit:
voor dat je je bericht nog eens aanpast:
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
En weerhoudt het je op Amazon om erop te klikken? Het blauw vind ik overigens niet echt fel en past mooi tegen de achtergrond.
En?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Serieus, je draait je echt in bochten om je gelijk te halen. Maar L_T_B heeft gelijk, het is een stompzinnige discussie en het zal resulteren in het feit dat de een het mooi vindt en de andere niet.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ik draai in bochten om mijn gelijk te halen. Sorry hoor, maar... wat? 
en het zal resulteren in het feit dat de een het mooi vindt en de andere niet.
herman78
-
- 3176 messages
- 1281 votes
Mooie verbetering die linkjes onderin. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Contact en Algemene voorwaarden moeten alleen even met een hoofdletter zoals de andere linkjes ook beginnen en verder zou ik ze wat donkerder/zwarter maken. Mogen best een beetje opvallen toch?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ben het wel redelijk met Chevy eens, dat Gamesmeter e.d. nu onderaan staan is logisch, maar het staat er wel erg gecamoufleerd. Denk dat geen mens er meer op zal klikken.
Aazhyd
-
- 640 messages
- 305 votes
Ah, ik miste die links al. Dat ze nu helemaal onderaan is echt een stuk lastiger hoor. Moet je eerst helemaal naar beneden scrollen. De balk links is toch voor een belangrijk deel leeg, waarom niet gewoon daar onderaan laten staan?
notnotfun
-
- 617 messages
- 0 votes
Moviemeter heeft gewoon de pech dat de kleuren wat minder opvallen itt de andere (meter) sites. Verder ziet er gewoon professioneel en netjes uit
.
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Had niet eens opgemerkt dat die linkjes onderaan stonden. Had wel gemerkt dat ze verdwenen waren en dat ik wat moest wennen qua naar mijn updates gaan, maar pas na het lezen hier en na een tijdje zoeken zag ik ze staan. Mogen inderdaad wel wat opvallender, al zit ik er zelf niet zo mee, gebruik ze immers nooit echt. Wel vraag ik me af waarom de site waar we op zitten er ook tussen staat, is dat niet een beetje dubbelop..?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Moviemeter heeft gewoon de pech dat de kleuren wat minder opvallen itt de andere (meter) sites. Verder ziet er gewoon professioneel en netjes uit
.
Vind het kleurgebruik van MovieMeter ook vele malen mooier, dat paarse en blauwe staan me totaal niet aan. Het groene van Gamesmeter is iets mooier dan die andere 2.
ExXxtreme
-
- 385 messages
- 1 votes
Dat kan je toch zien bij je stemmen? Zie hier!
ja.. ik had het ook al ontdekt ondertussen, aangezien ik het al zo vreemd vond dat het niet kon bleef ik er maar achter zoeken. Het is trouwens de eerste keer dat die tabjes mij opvallen, ook boven een film bijvoorbeeld, terwijl ik moviemeter toch al meer dan 3 jaar ofzo gebruik 
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Haha LOL 
Weet niet meer wat je andere vraag was, omdat je je bericht hebt verwijderd, maar volgens mij was het of je de films die jij hebt gezien, op alfabet kon zetten, en dus niet alleen een rijtje kan krijgen van alle films die je één en dezelfde stem hebt gegeven.
Welnu, dat kan dus niet!
Of ík moet er naast zitten! 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Daar hebben we toch gewoon die letters voor bij je stemmen, of bedoel je iets anders? 
rokkenjager
-
- 2863 messages
- 1702 votes
Wat ik me afvraag is of het ook mogelijk is dat je na een herziening van een film dezelfde score aan de film kan geven, maar dat de film wel wordt weergegeven in je lijstje met recente score's.
Ik keek gister bv The Bourne Identity opnieuw en daarvoor stond bij mij 4* en na herziening bleef die score staan. Maar alleen bij een hoger of lager cijfer wordt dat aangegeven bij de lijst met recente score's. Dus nou haal ik dan mijn cijfer weg en plaats ik hem opnieuw. Maar dan lijkt het voor de buitenwereld alsof ik de film pas voor de 1e keer heb gekeken.
Wordt er eigenlijk inmiddels hier werk van gemaakt?
narva77 (crew films)
-
- 12728 messages
- 6540 votes
Daar hebben we toch gewoon die letters voor bij je stemmen, of bedoel je iets anders?
Auch, excuses, dat kan dus wél!
Ben al ruim acht jaar lid, en ik kom daar nu pas achter!

Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Ik vraag me af of er gedacht wordt aan het filteren bij de stemmenlijst? Zo zou ik het erg fijn vinden om naast te kunnen filteren op alfabet en score, ook te kunnen filteren op jaartal, genre en land.
Dit maakt het makkelijker om lijsten te maken. Dit maakt het makkelijker een overzicht te krijgen. Dit maakt het makkelijker een user zijn interesse te begrijpen. Het lijkt mij kortom een goede toevoeging!
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Lijkt mij ook een goede toevoeging, al wordt het misschien wel wat druk op de pagina dan.
Auch, excuses, dat kan dus wél!
Ben al ruim acht jaar lid, en ik kom daar nu pas achter!
Alleen maar leuk toch? Dat je na 8 jaar nog wat nieuws kan ontdekken..

Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Ik vraag me af of er gedacht wordt aan het filteren bij de stemmenlijst? Zo zou ik het erg fijn vinden om naast te kunnen filteren op alfabet en score, ook te kunnen filteren op jaartal, genre en land.
Dit maakt het makkelijker om lijsten te maken. Dit maakt het makkelijker een overzicht te krijgen. Dit maakt het makkelijker een user zijn interesse te begrijpen. Het lijkt mij kortom een goede toevoeging!
Jep lijkt me ook erg handig,genre/jaartal/land.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik weet niet hoe het zit met auteursrechten enzovoort maar mag het dat een videotheek bij zijn online catalogus gewoon doorverwijst naar MM? Of wordt dit gewoon als eender elke andere link op het internet beschouwd.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Linken mag natuurlijk altijd. Graag zelfs! 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Die extra reclame voor MovieMeter lijkt me net positief. Ik zie er eigenlijk geen enkel nadeel in.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ligt wel aan de website natuurlijk. Maar dat zal over het algemeen niet the issue zijn natuurlijk.
Lucar
-
- 1 messages
- 0 votes
Facebook speelt een steeds belangrijkere rol tegenwoordig.
Het is daarom ook mijn vraag of het mogelijk is een optie te maken om een film toe te voegen aan je kalender(facebook kalender?), zodat je precies weet wanneer de films die jou interessant lijken, in de bios komen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Facebook, twitter, hyves.. Bah, het is bijna niet meer moviemeter maar multi-link meter.
Ben er persoonlijk geen voorstander van, die 'samenwerkingen'.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.