- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Positie? Het staat allemaal aan de onderkant.
Je haalt zo ook de asymmetrie weg van de | streepjes.
Ik zie liever een kleur die er meer uitspringt. Dit valt helemaal niet op en oogt meer als een fout in het programmeren.
Let overigens ook op het hoofdlettergebruik (Contact i.p.v. contact)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Sorry, ik wist niet dat je met positie en lettertype hetzelfde bedoelt... Ik studeer trouwens zelf Informatica en het eerste wat ik heb geleerd bij programmeren is dat je nooit felle kleuren mag gebruiken want dat schrikt gebruikers af (maak een knop rood en mensen durven er niet op te drukken)
edit; zou je a.u.b eens willen aanduiden wanneer je een bericht aanpast, dit werkt wel heel irritant.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Wie heeft het over felle kleuren? Ik zeg alleen dat het wat prominenter aanwezig mag zijn.
Ik bedoel niet hetzelfde met lettertype en positie. Was gewoon om aan te geven dat dergelijke voor de hand liggende opmerkingen een discussie niet echt bevorderen.
L_T_B
-
- 266 messages
- 504 votes
Ik zie liever een kleur die er meer uitspringt. Dit valt helemaal niet op en oogt meer als een fout in het programmeren.
Het lijkt me ook meer een verkapt watermerk.
Let overigens ook op het hoofdlettergebruik (Contact i.p.v. contact)
En?
Waarom bemoei ik me nu weer met deze stompzinnige discussie....
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Je hebt het zelf over kleurgebruik. Op Amazon is het een felle kleur.
edit:
voor dat je je bericht nog eens aanpast:
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
En weerhoudt het je op Amazon om erop te klikken? Het blauw vind ik overigens niet echt fel en past mooi tegen de achtergrond.
En?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes