- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik wacht met verdere Facebook integratie nog even een jaartje tot iedereen is overgestapt van Hyves naar Facebook
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik zie nog steeds bij veel films de filmposter niet in de pop-up, voornamelijk bij de toevoegingen in de updates.
Maikeru
-
- 1934 messages
- 2388 votes
Lijkt me sterk...
Overigens geen reactie op mijn bericht over het filteren op jaartal, land en genre in de stemmenlijst? 
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
Waarom staan er bij sommige topics #2 #4 enz achter?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Omdat de het eerste topic te vol werd. Dat is gesloten en toen werd er een tweede geopend.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Grote topics zijn op een gegeven moment een te zware belasting voor de servers.
Daarom wordt ongeveer na 20.000 berichten een nieuw topic aangemaakt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > Facebook
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Hoe ga je dat dan doen als dit bij een film gebeurt? Als je ziet hoe sommige users tekeer gaan bij films als Avatar en The Expendables zou zo een topic ook eens te vol kunnen raken.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Nu je het zegt, ik zou wel willen weten welk filmtopic de meeste berichten heeft.
stfuympos
-
- 13360 messages
- 731 votes
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Waarom blijven bv. de gesloten studio sport topics eigenlijk wel op de site staan? Neemt dat niet alleen maar onnodig veel geheugen in beslag?
Aan de andere kant, opeens 3000 berichten minder is natuurlijk ook een terugslag voor mij 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
@Jordy: ik had eerder een uitgebreider bugrapport gemaakt omtrent de permalinks bij Mijn Updates.
Dit probleem is volgens mij eindelijk opgelost.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2410 votes
jazeker, vond het alleen makkelijker en sneller via die linkjes
vind het prima zo hoor. Ben er al wel weer aangewend 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Waarom is er geen 100.000e user op MM?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Klopt. Een gebande user idd.
Simon Smith (crew films)
-
- 1374 messages
- 4512 votes
Wat is eigenlijk de releasedatum van een TV-film of mini-serie? De eerste datum van vertoning op tv of hebben die op de site geen releasedatum?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Nee, daar is geen specifieke releasedatum voor.
Eventuele bioscoopdata en uiteraard tv-vertoningen worden wel gewoon ingevoerd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd rond accounts. Het beheren van je account is losgetrokken van de "Mijn MovieMeter" functionaliteiten, waar het een beetje te vol werd. Elke functionaliteit rond je account staat nu netjes op een eigen tabblad, in plaats van de oude situatie waar er 5 of 6 formulieren op je profielpagina stonden. Dit was redelijk onbegrijpelijk voor nieuwe gebruikers.
Daarnaast is het "ingelogd als" linkje verplaatst, het maakt nu meer deel uit van de rest van het design naar mijn mening. ik ergerde me aan de vreemde "zwevende" positie die het linkje had. Verder sluit de positie van het "ingelogd als" tekstje, alsmede de login/logout link, nu beter aan bij de standaard zoals je die op de meeste grote sites ziet.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Ziet er wel strakker uit. Ik vond het "zwevende" wel leuk. Zal even wennen worden, maar dat komt goed. 
Is het mogelijk om de twee vlakken daaronder ook ronde hoeken te geven?
MoFeDu
-
- 2946 messages
- 0 votes
Is inderdaad wel overzichtelijker zo Jordy 
606
-
- 23876 messages
- 12265 votes
Ziet er ineens heel anders uit en best overzichtelijk.
Knap staaltje werk 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Mwah, even wennen maar weer. Lees nu snel over dat inlog-gedoe heen zo zwart op witte achtergrond. In de vluggigheid net een reclame van google. Zou de bovenste balk dan ook graag in het mooie grijs zien van onder het oranje.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
ik ergerde me aan de vreemde "zwevende" positie die het linkje had.
Jammer.
Vind het nu eigenlijk maar een lelijke bedoening. Misschien mogelijk om het in grijs balkje te zetten zoals ook de 'locatie' net onder het main logo?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4085 votes
Ik vind het echt lelijk zo. Daarnaast snap ik de logica ook niet. Nu staat mijn username bovenin en mijn priveberichten onderin. Doe het dan ook consequent en de priveberichten ook bovenin. Die zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden toch? Dat is bij alle sites zo.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3092 votes
Dat linker menu wordt steeds kaler.. was zo lekker knus. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
in mijn beleving zijn de priveberichten gewoon een van de functionaliteiten die je er bij krijgt na het inloggen, net als bv. Mijn Updates en Mijn Films.
*edit* ik vind het wel een idee om bv. de notificatie van nieuwe berichten bovenaan te zetten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.