• 178.229 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.261 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Ik zie niet echt een grote meerwaarde, maar aan alles valt te wennen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Goldenskull wrote:

Dat linker menu wordt steeds kaler.. was zo lekker knus.

Het lange menu vind/vond ik een van de grootste minpunten aan de site

rep_robert

• 27517 messages
  • 4085 votes

Jordy wrote:

(quote)

in mijn beleving zijn de priveberichten gewoon een van de functionaliteiten die je er bij krijgt na het inloggen, net als bv. Mijn Updates en Mijn Films.

*edit* ik vind het wel een idee om bv. de notificatie van nieuwe berichten bovenaan te zetten.

Hmm, maar ik neem aan dat het privéberichtenvakje alleen verschijnt als je ingelogd bent? Ik ben namelijk nooit uitgelogd op MovieMeter te vinden

Meestal zie je als je ingelogd staat naast je username bovenin notificaties van je privéberichten staan. Zie bijvoorbeeld Hyves en Facebook, die het ook zo hebben.

Zie dat je het hebt ge-edi hehe.

beavis

• 6627 messages
  • 14795 votes

wennen inderdaad, mis vooral de inlog-naam zwevend links boven... denk nu steeds dat ik niet ben ingelogd (omdat het menu ook kaler is geworden)...

-fal

• 2028 messages
  • 2290 votes

Is het de bedoeling dat de links naar de andere -meters nu in hetzelfde venster openen?

Rianneke_Dan

• 14194 messages
  • 2563 votes

Vind het echt een stuk lelijker geworden, linkerkant is nu zo kaal. Nee ik vind het er persoonlijk niet beter op worden, maar misschien is het even wennen.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

het valt wel meteen op....wennen...maar komt vast goed...ik kan steeds beter tegen verandering....voor je het weet, weet je niet meer hoe het eerst was....heb ik nu al bijna.

jackie chan

• 296 messages
  • 1479 votes

Beste MovieMeter,

Ik heb de film Trailor al eens gezien. Toch vond ik hem niet veel aan en heb ik hem te kort gezien om een stem uit te brengen.

Toch zat ik vandaag wéér naar die film te kijken was hem gewoon vergeten en had op MM gekeken maar zag dat ik nog niet had gestemt.

IS het mogelijk om te 'stemmen' zonder een cijfer te geven maar gewoon voor jezelf zodat je weet dat je deze film al hebt gezien maar niet genoeg voor een stem?

Of moet ik gewoon dat soort films 0,5 geven? Maar Trailor heeft een3,5 op MM dan verpruts je toch een beetje de betrouwbaarheid van die film.

Deze film bekeek ik gewoon 20 minuten terwijl ik niet echt in de film zat en aan andere dingen dacht. Bij het herzien ken je het te goed en weer te slecht waardoor het gewoon niet wil lukken om de film af te kijken. Toch kan ik niet stemmen dit is wel een bijzondere situatie want normaal kijk ik een film wel af ...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De nieuwe verandering aan het menu links vind ik wel geslaagd, alleen de nieuwe plaats niet. Het staat zo kaal vanboven en zou het dan ook niet beter zijn om het eenzelfde lay-out te geven als de grijze balk waar 'locatie: MovieMeter » Forum » De Site » Algemeen » Het grote opmerkingen / feedback topic' staat?

Montorsi

• 9716 messages
  • 2375 votes

Tja ik vind die nieuwe locaties van de functionaliteiten enz. maar een beetje gehussel om het even eigenlijk..

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Waarom staat "Mijn Profiel" boven aan de pagina en niet onder het kopje "Mijn Moviemeter"? Lijkt me nogal inconsistent.

A.L.I.E.N

• 775 messages
  • 1055 votes

danuz wrote:

Waarom staat "Mijn Profiel" boven aan de pagina en niet onder het kopje "Mijn Moviemeter"? Lijkt me nogal inconsistent.

Ja, ik vroeg het me ook al af. wou eigenlijk juist hetzelfde vragen.

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

@jackie chan. Maak een map aan in Mijn Films

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

danuz wrote:

Waarom staat "Mijn Profiel" boven aan de pagina en niet onder het kopje "Mijn Moviemeter"?

Omdat het geen onderdeel van Mijn MovieMeter (meer) is, maar onderdeel van het beheren van je account.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Ik heb sinds vanmiddag problemen als ik terug wil vanaf een topic naar de mainpage of gewoon een topic terug. Dan komt er een venstertje dat het niet mogelijk is. Iemand anders ook last van? En duurt trouwens ook een stukje langer voordat een pagina geladen is, dan staan de onderste berichten er nog niet op..

Observator

• 18281 messages
  • 3579 votes

Prima wijzigingen de laatste tijd. Het menu brokkelt steeds verder af. Wie weet komen we ooit nog bij een horizontaal menu uit..

chevy93

• 12754 messages
  • 1324 votes

@JHL Dat laatste ligt aan je internet, denk ik. Ik heb er i.i.g. geen last van.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Als je op eender welke pagina uitlogt dan refesht de pagina zich maar krijg je de melding dat je ingeschreven en ingelogd moet zijn om deze pagina te zien. Nu voor pagina's als je persoonlijke updates snap ik dat maar de home pagina of iets anders publiekelijk is dat toch niet nodig?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

dat ging inderdaad nog niet helemaal goed

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)

Omdat het geen onderdeel van Mijn MovieMeter (meer) is, maar onderdeel van het beheren van je account.

Oké, enigszins duidelijk (maar je Top 10 is toch ook een aanpassing aan je profielpagina/je profiel, waardoor hij dan toch ook onder 'mijn profiel' zou kunnen worden geplaatst?).

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Mooi dat in- en uitloggen nu (eindelijk) op een betere plek staat. Ik las m'n eigen berichten in dit topic net eens door, grappig dat iedere suggestie die ik heb gedaan uiteindelijk ook is doorgevoerd

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

danuz wrote:

maar je Top 10 is toch ook een aanpassing aan je profielpagina/je profiel, waardoor hij dan toch ook onder 'mijn profiel' zou kunnen worden geplaatst?

De gebruikerspagina wekt momenteel inderdaad een beetje die indruk, ik wil dat ook nog gaan aanpakken. Als ik de tijd kan vinden gaat er gelijdelijk aan nog heel wat wijzigen aan de structuur van de site de komende maanden.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Met al die veranderingen zou ik haast zeggen dat het eens tijd is om de gehele lay-out te gaan veranderen .

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik vind dat de site zowel qua uiterlijk als usability flink op de schop zou kunnen. Probleem is dat ik zelf geen held ben in grafisch design, hoge eisen heb, en geen geld heb om dit professioneel te laten doen. Voor het implementeren van een design, inclusief al dat gezeur om dingen in alle browsers correct te laten werken, heb ik ook eigenlijk geen tijd.

Daarnaast zie ik erg op tegen zo'n wijziging, als je ziet wat voor ophef de kleine wijzigingen van de laatste tijd telkens al geven vorige keer was de implementatie van het nieuwe design ook bepaald geen feest, er verdween zelfs een groep bezoekers omdat ze zich niet in de wijzigingen konden vinden.

Ik hou het voorlopig maar bij kleine stapjes in de (naar mijn mening) goede richting. Of misschien moet ik eens met een nieuwe site beginnen die ik wel helemaal naar eigen wens kan opzetten.

Onderhond

• 87595 messages
  • 12846 votes

Jordy wrote:

er verdween zelfs een groep bezoekers omdat ze zich niet in de wijzigingen konden vinden

En gemist dat ze worden!

Maar schrijf een klein wedstrijdje uit ofzo. Zou mij niet verbazen dat een aantal leden gratis en voor een streepje eer (of een kleine vergoeding) best een keer de handen uit de mouwen willen steken. Zo doen een hoop andere sites het ook vaak.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Waarom zou er iets aan het uiterlijk van de site moeten worden veranderd? Het ziet er prima uit zoals het is. Sober, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Hé, laat je niet ontmoedigen Jordy! Users die niet gemekkerd hebben zijn meestal niet ontevreden (zwaar in de meerderheid ). Vond zelf de linker lijst ook iets te lang, is nu wel in orde imo. Aleen even wennen nu met de update's button, kwestie van een uurtje klikken voor de veel gebruikers. Verder zie ik alleen maar verbeteringen en ik kom er zelfs op terug mijn eerdere mening (was toen net lid) te herzien waarin ik klaagde over te weinig franje's. Bij nader inzien is het, zoals het nu is lekker strak en overzichtelijk, graag houden zo! Maar nog even over die verbeteringen, die zo af en toe plaatsvinden, dat valt alleen maar toe te juichen .

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

Dit kreeg ik net weer te zien:

(afbeelding)

Ik klikte gewoon op het topic 'gebruikers'...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Jordy wrote:

Daarnaast zie ik erg op tegen zo'n wijziging, als je ziet wat voor ophef de kleine wijzigingen van de laatste tijd telkens al geven vorige keer was de implementatie van het nieuwe design ook bepaald geen feest, er verdween zelfs een groep bezoekers omdat ze zich niet in de wijzigingen konden vinden.

Dat was wel gezellig inderdaad. Maar goed, mensen die niet met veranderingen om kunnen gaan heb je altijd.

Ik vind de wijzigingen overigens prima maar ze passen wat mij betreft niet helemaal goed in het huidige design. De laatste wijziging is ook alweer van 2007 zie ik in de wiki, dus eigenlijk is het weer tijd voor verandering . Dat idee van Onderhond is geen optie?

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ik ben al gewend en verder geen problemen (:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.