- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik kan me niet meer inloggen op Moviemeter via mijn mobiel. Het inlog-vakje verdwijnt steeds als ik erop druk.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The Great Dictator (1940) trailer doet het niet meer
Dankjewel voor de tip.
Ik heb de link weggehaald. Ik kan helaas geen goede trailer, alleen in matige 240p kwaliteit. Die van Criterion is een scene, geen trailer. Helaas...
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De Two Faces of January reclame blokkeert het inlogscherm:
http://i.imgur.com/yuz9zP6.png
Vind het ook een erg pixelachtige reclame trouwens.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
welke browser is dat? gaat bij mij goed in chrome, safari en firefox (os x)
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Chromium 34.0.1847.116 op een Ubuntu 12.04. Op zich niet enorm storend hoor, maar ik wou het maar even melden.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Op de mobiele site is de frontpage niet erg netjes. Smal regeltje tekst naast te poster.
http://www.plaatjesdump.nl/upload/f5271583635ecd8ef765e8e9da4d428f.jpg
djordy von trier
-
- 107 messages
- 0 votes
Op de mobiele site is de frontpage niet erg netjes. Smal regeltje tekst naast te poster.
(afbeelding)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Is er een mogelijkheid om titels in je lijstje gewoon onder elkaar te krijgen als het meer dan 100 zijn. (Bijvoorbeeld op de volgende pagina het vervolg).
Bij 100 staan ze onder elkaar, maar daarna gaan ze per alfabet. (En krijg je korte lijstjes)
Onslaught
-
- 591 messages
- 1160 votes
Ik verlang toch wel heel erg naar een video-on-demand overzicht functie.
Nu verschillende spelers hun dienten (Netflix, Pathé, Videoland Unlimited e.a.) beschikbaar hebben gesteld in Nederland, zou ik graag door Moviemeter geholpen willen worden waar deze film eventueel legaal te streamen is. Ik denk dat ik niet de enige ben met deze wens.
Ik weet dat je vast nog genoeg te doen heb, maar ik hoop dat je dit in overweging wil nemen en dit natuurlijk snel kunt uitrollen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat we daar wel binnenkort iets mee moeten gaan doen inderdaad. Ben er alleen nog niet helemaal uit in welke vorm, aagezien niet elke on demand dienst dezelfde releasedata hanteert, en het aanbod niet overal gelijk is.
Zou je dan willen weten wat er elke week nieuw is op "on demand" of per aanbieder wat ze allemaal hebben?
Onslaught
-
- 591 messages
- 1160 votes
Ik denk dat we daar wel binnenkort iets mee moeten gaan doen inderdaad. Ben er alleen nog niet helemaal uit in welke vorm, aagezien niet elke on demand dienst dezelfde releasedata hanteert, en het aanbod niet overal gelijk is.
Zou je dan willen weten wat er elke week nieuw is op "on demand" of per aanbieder wat ze allemaal hebben?
Mooi dat je er nu wel open voor staat.
Je zou hetvolgende kunnen doen.
Gewoon een functie invoeren waarop members de filmpagina kunnen aanpassen en dan kunnen aanklikken welke video-on-demand service de film aanbiedt, met eventueel een link. Zodat op de filmpagina icoontjes komen te staan van de dienst, zodat wanneer je er op klikt je gelijk kunt kijken.
Het lijkt mij erg moeilijk om een overzichtpagina bij te houden zoals we op dit moment met koop/huur films doen, want er worden geen releasedatums uitgebracht. Maar misschien kunnen we gewoon een ''wat is nieuw bij...'' overzicht maken, die dan de films laten zien die nieuw zijn gekoppeld aan moviemeter?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Is er een mogelijkheid om titels in je lijstje gewoon onder elkaar te krijgen als het meer dan 100 zijn. (Bijvoorbeeld op de volgende pagina het vervolg).
Bij 100 staan ze onder elkaar, maar daarna gaan ze per alfabet. (En krijg je korte lijstjes)
Als je op mijn films klikt kan het wel. (Je komt dan wel steeds bij het begin uit als je een film hebt aangeklikt, maar dat is te doen).
Als je op lijsten klikt dan niet. Dat dan misschien in de toekomst.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Het is me al vaker gebeurd en jammer genoeg moet ik het nu toch weer vragen dus sorry: waar zit ook maar weer de knop om een film toe te voegen? Kan het nergens vinden.
Bedankt.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Als je boven in op je plaatje klikt, staat er film toevoegen. Of je muis erop houden, een van de 2 is het.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Als je boven in op je plaatje klikt, staat er film toevoegen. Of je muis erop houden, een van de 2 is het.
Ah stom, dat had ik moeten kunnen vinden. Bedankt 606! 
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ah stom, dat had ik moeten kunnen vinden. Bedankt 606!
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Het is geen vraag, maar een (al eerder door mij) gemaakte opmerking.
Ik vind de lijst van nieuwe toegevoegde films maar kort. Je zal maar een maandje weg zijn, weet je niet meer wat ondertussen is toegevoegd.
14 februari 2013:
De lijst met nieuwe toevoegingen is nu wel erg kort, niet? Een week, dat is niet veel.
Is naast dit topic De Site >> Algemeen >> Welke film(s) heb je ingezonden voor toevoeging ook nog een topic: deze film toegevoegd en staat nu op de site, misschien een goed idee?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik kon me eerlijk gezegd niet voorstellen dat iemand geïnteresseerd zou zijn in lange lijsten met toevoegingen. Je kunt altijd nog het getalletje in de url aanpassen/verlagen om de vorige toevoegingen te zien.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De film A Little Chaos (2014) is voorlopig uit de database verwijderd, op verzoek van de producent. Het plaatje was (nog) niet officieel vrijgegeven.
Goodfella_90
-
- 10407 messages
- 2595 votes
Is het mogelijk om voor jezelf in één klap een overzicht te krijgen welke films je allemaal op hebt gestemd in een bepaald genre?
Ik probeerde de zoekfunctie, dan een genre selecteren en aanvinken dat alleen films waarop ik heb gestemd in beeld komen, maar dat kan niet omdat je dan in meer dan 1000 films zoekt. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Onderste optie "zoeken in eigen stemmen" en dan pas genre aanduiden.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Sinds vandaag merk ik dat wanneer je op een poster klikt en de grote poster verschijnt de trailer er doorheen blijft staan. Dit dus:
http://www.plaatjesdump.nl/upload/05974b3af1d7a722e60aba819c024a9d.jpg
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zal er naar kijken! *edit* welke browser is dat?
-
- 10970 messages
- 2790 votes
zal er naar kijken! *edit* welke browser is dat?
IE10
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik heb mijn Twitter en Facebook gekoppeld aan elkaar. Als ik nu een stem plaats wordt er automatisch een tweet gestuurd die dus ook op Facebook komt te staan. In zo'n geval klopt de thumbnail vrijwel nooit met de film. De directe Facebook post gaat wel goed.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat probleem zul je bij Twitter of Facebook moeten melden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.