• 178.030 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.366 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zou het in de toekomst ook niet mogelijk kunnen zijn om in de Televisiesectie een bericht te markeren als recensie? Ik weet wel dat we niet op series kunnen stemmen, maar het zou wel aardig zijn als er in die topics ook een selectie kan worden gemaakt tussen discussieberichten en reviews van users over hun series. Ik haal toch ook wel veel tips om te proberen uit die sectie.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat vind ik persoonlijk niet zo bij de site passen. Daarnaast ook veel werk voor iets wat in slechts een paar topics gebruikt zou kunnen worden.

starbright boy (moderator films)

• 22403 messages
  • 5070 votes

Bericht en reactie verwijderd.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

De koop DVD / BluRay linkjes naar MediaMarkt leiden slechts naar de site van beslist.nl en niet naar de site van de MediaMarkt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

bedankt, ik ga het doorgeven

oemoemenoe

• 659 messages
  • 617 votes

In De Site > Algemeen > moviemeter extreem langzaam:

Ligt niet aan mijn PC , alle andere sites gaan redelijk snel maar Moviemeter is wel heel erg langzaam in gebruik geworden de laatste weken .

Duurt minuten voor een pagina opent of een stem geregistreerd wordt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wat ik me afvraag,

Kun je via je mobiel ook snel zoeken naar users bij een film? Bijvoorbeeld om te kijken of je zelf al gereageerd hebt?

link

Of moet je dan alles doorscrollen om dat te weten?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Je kunt dan het best via het menu even switchen naar de volledige site.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oké, bedankt!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

oemoemenoe wrote:

In De Site > Algemeen > moviemeter extreem langzaam:

Ligt niet aan mijn PC , alle andere sites gaan redelijk snel maar Moviemeter is wel heel erg langzaam in gebruik geworden de laatste weken .

Duurt minuten voor een pagina opent of een stem geregistreerd wordt.

Ik vermoed dat het probleem toch aan jouw kant van de lijn zit.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Als je in de zoekbalk "il" (dus de i + de L) intypt, kom je uit bij een aantal films die met dat woord beginnen, zoals Il buono il brutto il cattivo, Il postino en Il grande silenzio. Als je op het tweede woord van zo'n titel zoekt (dus "buono" of "postino" of "grande") wordt de titel eveneens gevonden. Een titel als Il grido kun je echter alleen vinden door "grido" in te typen, want als je "il grido" (of zelfs maar "il gri") intypt krijg je geen zoekresultaten. Zo kun je met "Il mistero di" wel Il mistero di Lovecraft vinden, maar niet Il mistero di Oberwald (die laatste titel lukt dan weer wèl als je "mistero" intypt). Zit hier een logica achter het feit dat van de films die met "il" beginnen er sommige wel en andere niet worden gevonden?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee hier zit geen logica achter. Met niet-engelstalige lidwoorden is de zoekmachine minder goed, wellicht dat ik daar in de toekomst nog eens naar ga kijken.

Roger Thornhill

• 6011 messages
  • 2445 votes

Dank voor de reactie, het probleem is uiteraard niet urgent.

oemoemenoe

• 659 messages
  • 617 votes

hmm het gaat nu supersnel ,

probleem vanzelf opgelost dan he...

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Verzorgt neo nog steeds de links naar boekmeter? Ik stuur regelmatig film/boek links op naar hem via PM maar alle berichten vanaf 11 april is nog niets mee gedaan. Beetje nutteloos zo...

neo

• 15435 messages
  • 10035 votes

Ja. Van jouw meest recente verzoeken geven de Scandinavische titels problemen bij het linken. Jordy zou dit uitzoeken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat zou opgelost moeten zijn inmiddels.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Restless (2012) is geen Scandinavische titel en die is ook nog niet behandeld.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Ik heb al verschillende keren gezien dat de jaartallen van films niet overeenkomen wanneer je het zoekvenster rechtsboven gebruikt.

Als ik zoek op regisseur "Gil Medina" komt als zoekresultaat de film "Vengeance (2014)" naar voren. Daar staat echter jaartal (2010) achter. Zoek ik vervolgens op de film "Vengeance" dan geeft het zoekresultaat wel (2014) weer. Het lijkt dus alleen voor te komen wanneer er op regisseursnaam gezocht wordt. EN dan alleen bij films waarbij er ooit een correctie is doorgevoerd op het jaartal.

http://www.plaatjesdump.nl/upload/b70b5eea9627747d3c5b1f33bafc4c68.jpg

PS: ook de bug dat de reclame voor de zoekresultaten komt te staan speelt hier nog.

Een ander bugje wat al jaren speelt. Wanneer je een correctie indient voor een regisseur en een foutieve url invoert voor de foto krijg je hier netjes een melding van dat de url niet goed is. Wanneer je vervolgens op ok klikt kom je terug in het correctievenster maar dit staan dan dubbel onder elkaar.

http://www.plaatjesdump.nl/upload/0c7a533332a48e06ffa5204f0a3daace.jpg

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

jarno1975 wrote:

Het lijkt dus alleen voor te komen wanneer er op regisseursnaam gezocht wordt. EN dan alleen bij films waarbij er ooit een correctie is doorgevoerd op het jaartal.

Wanneer je een correctie indient voor een regisseur en een foutieve url invoert voor de foto krijg je hier netjes een melding van dat de url niet goed is. Wanneer je vervolgens op ok klikt kom je terug in het correctievenster maar dit staan dan dubbel onder elkaar.

bedankt, gaat op de lijst

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

jarno1975 wrote:

ook de bug dat de reclame voor de zoekresultaten komt te staan speelt hier nog

in het screenshot lijkt het goed te gaan?

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

(quote)

in het screenshot lijkt het goed te gaan?

Klopt, mijn fout.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Die IMDb import-link komt er dit jaar ook niet van?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat weet ik niet, staat niet op de lijst om binnenkort op te pakken in ieder geval, sorry.

Verwacht de komende maanden geen tijd te hebben voor nieuwe ontwikkelingen aan de sites, naast het gebruikelijke onderhoud.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nou geeft niet, met de stemtabel gaat het ook redelijk snel.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Sinds vandaag is er op MoMe ook zo'n schreeuwerige reclame (heb hem niet eerder gezien, tenminste) dat je de 100.000e bent (geen grap!) en klik hier en dan veel druk bewegende fel gekleurde kadertjes. Heb even niet opgelet van wie of wat.

Vallen die binnen de norm van je Jordy?. Hij maakt geen geluid, maar is erg aanwezig. Ik zal proberen te kijken of je 'm anders kunt blocken. Sowieso meer bewegende reclames de laaste tijd - valt me op. Maar het is dan ook een filmsite

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Vallen die binnen de norm van je Jordy?

Ik zie natuurlijk liever een mooie filmcampagne, maar: ja, dat valt inderdaad binnen m'n norm voor wat wel en niet gewenst is.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Helder, ik ga proberen er niet op te klikken, maar ik had wel een heus Apple-product gewonnen anders...

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

The Great Dictator (1940) trailer doet het niet meer

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

@Dick

Nieuwe opzoeken en naar kappeuter PM-en. Die fixt het voor je.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.