• 178.008 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.001 actors
  • 9.371.231 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

Dk2008 wrote:

Maar goed je hebt je best gedaan, toch?

Yep, da's ook mijn houding.

alexspyforever wrote:

En hoewel een voetbalwedstrijd ieder keer anders is (andere acties, scores, ploegen, spelers, competities), in wezen blijft het spel en het doel ervan steeds hetzelfde.

Uiteraard, maar het analyseren en bespreken van een (grote) wedstrijd kan erg leuk tijdverdrijf zijn. Ik hou persoonlijk absoluut niet van eindeloze discussies over de een of andere scheidsrechterlijke kwestie, maar discussies over tactische zaken, over welke richting een team uit zou moeten gaan, over welke van twee teams het meeste kans maakt, etc., vind ik af en toe wel erg leuk. De Eredivisie volg ik niet echt, maar de Europese topclubs zijn wel leuk om een beetje te volgen imo. Maar mijn interesse in voetbal is niet altijd even stabiel, en soms vraag ik me ook af waarom ik me met zulke dingen bezighoud.

Malick

• 9142 messages
  • 640 votes

Is het mogelijk dat er in de toekomst een functie komt waar je bepaalde topics kunt uitvinken zodat ze niet voorbijkomen in de 'gebruikersupdates'. Zoals dat nu kan bij de ''Filmgames''.

Voor nu gaat het om topics als ''Maak van een regisseur jouw toplijst'', ''Algemeen sporttopic (geen voetbal)'' en ''Sporttoto en -poules topic (centraal topic)''.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

(Misschien ooit) staat hier De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst

alle forumcategorieën kunnen uitschakelen voor de updates, zoals nu al met filmgames kan

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Begrijp de wens, maar denk niet dat dat er ooit gaat komen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nou ik vind zelf niet erg dat er het niet van komt. Je kan toch zelf ook allerlei topics negeren (of is dat te moeilijk). (Ik vond het wel raar gezicht, vier sporttopics onder elkaar, voor een filmsite, dat dan weer wel).

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

chevy93 wrote:

(quote)
Dat dus. Je hebt het topic nog nooit gezien, weet niet van het bestaan af en houdt niet van voetbal. Waarom dan mengen in een discussie over het voetbaltopic?

Ik wist wel van het bestaan af, dat dan nog net wel, maar een beetje op de manier dat ik ook weet dat er een Marianentrog is. Ik weet niet precies waar het ligt, maar wel dat het een diep donker gat is, waar ik niet persé in hoef te duiken

Ik vind voetbal niet interessant, maar de discussie die het verdwijnen van een voetbaltopic (op een filmsite!) teweeg brengt wél. Ik 'ken' een aantal betrokken users en vind de reacties fascinerend, in a sociological experiment kind of way. Ik had het feedbacktopic ook al in mijn updates voor het verschwunden balspelletjetopic erin kwam, dus het was makkelijk om erop in te springen.

Met alle respect, ik vind het feit dat ik daar wat over zeg niet vreemder dan een Site als MoMe 'vooral gebruiken om over voetbal te praten'. Is je goed recht natuurlijk, maar het klinkt voor mij niet veel anders dan dat ik wij zijn voetbal forum ga gebruiken om over films te praten

Ik geloof je meteen als je zegt dat het niet hetzelfde is en je had er vast redenen voor, but it seems a little weird for an outsider.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

John Milton wrote:

Met alle respect, ik vind het feit dat ik daar wat over zeg niet vreemder dan een Site als MoMe 'vooral gebruiken om over voetbal te praten'.

Ja, als je er als een niet-deelnemer naar kijkt is het inderdaad wat vreemd. Maar wij waren gewoon gewend dat het topic er was, en als het dan wordt gesloten voelt dat aan als een verlies. Begrijpelijk, toch?

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

Voor mij was het simpel. Ik vermeed het voetbaltopic gewoon als er geen internationale matchen waren. Het is toch niet zo dat men het moest openen en doorlezen om de rest te bekijken?

Geen kwaad woord hoor, maar volgens mij ging het hem niet alleen om de gebruikers die tè agressieve posts plaatsten, maar ook om de moderators die het zelf 'rustiger' wilden hebben.

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Animosh wrote:

Maar je hebt gelijk, hoor: het topic kostte inderdaad relatief veel tijd en moeite,

Ik lees toch vooral dat het de mods te veel tijd en moeite kost. Is het niet mogelijk om dan (tijdelijk?) even een mod aan te stellen om dat topic te monitoren en daar waar nodig in te grijpen. Volgens mij zijn er genoeg gebruikers die zo'n taak wel op zich zouden willen nemen...

Op den duur zullen de grenzen duidelijk zijn en zal het topic een stuk rustiger zijn (hoewel ik nog altijd niets weet van problemen oid). En het feit dat ik nog altijd niet weet wat voor problemen zouden moeten zijn, geeft toch ook wel een beetje aan dat het beleid van MoMe ook averechts kan werken, nl. dat berichten direct verwijderd worden.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

chevy93 wrote:

Ik lees toch vooral dat het de mods te veel tijd en moeite kost. Is het niet mogelijk om dan (tijdelijk?) even een mod aan te stellen om dat topic te monitoren en daar waar nodig in te grijpen. Volgens mij zijn er genoeg gebruikers die zo'n taak wel op zich zouden willen nemen...

Ik ben er zelf als ex-mod ook wel een tijdje mee bezig geweest, maar dat is echt water naar de zee dragen.

Animosh

• 4665 messages
  • 538 votes

chevy93 wrote:

Is het niet mogelijk om dan (tijdelijk?) even een mod aan te stellen om dat topic te monitoren en daar waar nodig in te grijpen.

Yep, uiteraard: er waren een hoop alternatieve maatregelen mogelijk. Maar dit was het makkelijkste. De mods wilden gewoon geen tijd en moeite meer in het topic steken. Dat is jammer, maar begrijpelijk.

Op den duur zullen de grenzen duidelijk zijn en zal het topic een stuk rustiger zijn

Misschien wel, maar omdat het zo'n levendig topic is zou het altijd relatief veel aandacht vergen.

(hoewel ik nog altijd niets weet van problemen oid)

Ik had er persoonlijk ook niet zo'n last van, maar er waren natuurlijk wel regelmatig persoonlijke aanvallen, trollberichten, lichte beledigingen, etc., en dat gaat in tegen de gedragsregels van MovieMeter.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Knisper wrote:

Ik ben er zelf als ex-mod ook wel een tijdje mee bezig geweest, maar dat is echt water naar de zee dragen.

Dat wil ik best wel aannemen. Dat speedy23, Animosh en nog meerdere users af en toe en bij een WK misschien wat vaker.... maar dan krijg volgens mij toch niet zoals nu, een al nummer 9 voetbaltopic dat ook nog in geen twee maanden al 86 pagina's telt. Geen enkel ander topic haalt dat.

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

9 voetbal topics ? In twee maanden 86 pagina,s ? Gezien de grote stroom reacties op het verdwijnen van het topic was het kennelijk een populair topic, maar deze cijfers verbazen me . Het moet dan volgens mij veruit het grootse topic van MovieMeter zijn geweest. Dat is dan toch eigenlijk ook raar dat het grootse topic op MovieMeter een topic was dat niet film gerelateerd is maar over voetbal ging .

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

Ja ik geloof ook wel dat het klopt. Met die vraagtekens wilde ik mij verbazing uitdrukken. Ik had namelijk echt niet gedacht dat het voetbal topic zo groot zou zijn.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Ja ik vind de reactie ook nogal verbazend, het is niet dat de kern van MM wordt weggenomen. Ik moet toegeven dat ik het spelletje vrij actief heb gevolgd tijdens mijn tienerjaren, maar daarna ebde mijn interesse stelselmatig weg waardoor ik nu enkel af en toe eens een wedstrijd meepik als het WK is. Als sommige vooral op MM komen voor de niet-filmtopics dan zijn ze hier toch niet (meer) op de juiste site zou ik zeggen.

depri83

• 6802 messages
  • 1490 votes

Het heeft er niks mee te maken dat een voetbaltopic hier niet hoort, het was er. En als hij dan wordt gesloten leidt dat tot teleurstelling, lijkt me niet zo vreemd.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik krijg 'stem cda' oproepen/ links bij films die ik op deze site bezoek.

Links naar deze site Zij-aan-zij - cda.nl

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mikey wrote:

Ik krijg 'stem cda' oproepen/ links bij films die ik op deze site bezoek.

Links naar deze site Zij-aan-zij - cda.nl

bedankt, zal 'm blokkeren

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Graag gedaan

beavis

• 6627 messages
  • 14782 votes

is het mogelijk (voor de crew) om van mijn eigen stemmen een overzicht te maken op stem-datum?

ik ben benieuwd naar welke films van mij voor het laatst in 2005/6 een stem kregen en wellicht aan herziening toe zijn...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hier een dankberichtje aan de MM crew. Prettig dat ik toch nog een herkansing krijg.

Om het filmgerelateerd te houden:

http://3.bp.blogspot.com/-m0Hix4bLsNA/UOEJD-UbSuI/AAAAAAAADkM/cd_1ZejUG18/s550/Im+Back.jpg

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Welcome back!

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3417 votes

Welkom terug!

John Milton

• 24220 messages
  • 13385 votes

Kijk eens aan, mooi werk!

Welcome Back man!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

beavis wrote:

is het mogelijk (voor de crew) om van mijn eigen stemmen een overzicht te maken op stem-datum?

ik ben benieuwd naar welke films van mij voor het laatst in 2005/6 een stem kregen en wellicht aan herziening toe zijn...

Nee, helaas

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Deze film staat 2x in de goedkeuringslijst.

Männerhort (2014)

toegevoegd: vandaag 0:35 uur door

Männerhort (2014)

toegevoegd: vandaag 0:35 uur door stinissen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dankjewel voor de tip. Ik heb de dubbele toevoeging verwijderd.

Zandkuiken

• 1744 messages
  • 1429 votes

Om de 1 of andere reden komen dubbele toevoegingen ook altijd in mijn gebruikerupdates terecht. Nu niet dat dit echt storend is (gebeurt zelden), maar toch vreemd...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.