• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

De smilies worden niet meer weergeven in spoilertags.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Vanavond is het bijna niet mogelijk om bij mij op deze site te surfen. De pagina's laden ontzettend traag of niet. Het linkerdeel (de kolom met home, help, etc...) blijft ook vaak haperen bij het laden. Andere websites werken wel goed. Is er een storing?

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

Bestaat er geen optie bij de 'nog zien lijst' dat je kan aangeven dat de film waarop je gestemd hebt , automatisch verwijderd worden van die lijst?

Ik zou het erg handig en overzichtelijker vinden bij het kopen van nieuwe films.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Valentine's Day staat twee keer in de televisielijst van 4 februari. Vermoedelijk omdat de film onderbroken wordt door Hart van Nederland. Is dat de bedoeling?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Merkwaardig...

De film begint na Hart van Nederland, dus dat is het niet. De vroege vermelding heb ik weggehaald!

Bedankt voor het melden!

Filmoverzicht - SBS6

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Kan het voetbaltopic een topic op uitnodiging worden of iets dergelijks? Het kan er daar fel aan toegaan, maar we kennen elkaar inmiddels wel en zijn uiteindelijk altijd weer vrienden. Felle discussies zijn ook discussies, nietwaar? Moderators hebben hier echter een andere mening over en verwijderen dikwijls berichten.

Tarkus

• 6409 messages
  • 5315 votes

Wat is de site traag geworden de laatste tijd !!

Is dat bij iedereen zo ??

Duurt lang eer hij opent en als hij dan opent met fouten..

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Lefgozer wrote:

Kan het voetbaltopic een topic op uitnodiging worden of iets dergelijks? Het kan er daar fel aan toegaan, maar we kennen elkaar inmiddels wel en zijn uiteindelijk altijd weer vrienden. Felle discussies zijn ook discussies, nietwaar? Moderators hebben hier echter een andere mening over en verwijderen dikwijls berichten.

Lol! Je wilt de moderators weren uit het topic? Je mag al blij zijn dat een dergelijk topic wordt getolereerd op een filmsite als deze.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Lol! Je wilt de moderators weren uit het topic? Je mag al blij zijn dat een dergelijk topic wordt getolereerd op een filmsite als deze.

Dan kan ik nog wel 100 topics noemen die weg zouden kunnen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Tarkus wrote:

Wat is de site traag geworden de laatste tijd !!

Is dat bij iedereen zo ??

Duurt lang eer hij opent en als hij dan opent met fouten..

Vind ik ook wel, al wisselt het. In weekend en 's avonds vaak wel last van ....

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

The Oceanic Six wrote:

(quote)

Dan kan ik nog wel 100 topics noemen die weg zouden kunnen.

Ik ook. Maar voor die topics wordt niet gevraagd of de moderators daar geweerd kunnen worden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Ik ook. Maar voor die topics wordt niet gevraagd of de moderators daar geweerd kunnen worden.

Ik zie nergens dat er wordt gevraagd om moderators daar te weren.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Zoals A&L hierboven al schetst vraag ik daar niet naar (of indirect misschien wel). Ik bedoel dat de voetbaltopic invite-only is zodat mensen die er niks mee hebben het topic niet meer kunnen zien en er geen tere kinderzieltjes meer gekwetst worden. Zoals ik al eerder zei, het gaat er vaak hard aan toe, maar tegelijkertijd zijn we de grootste vrienden en zorgt het topic voor veel verbintenis tussen de desbetreffende leden.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Lefgozer wrote:

Je vergeet dat er andere gebruikers zijn, die ook over voetbal willen praten, maar niet aan deze "ons-kent-ons"-sfeer willen meedoen. Als je met een clubje wilt afspreken, moet je met elkaar naar de kroeg gaan, dan zijn er ook geen gedragsregels, zoals die hier op het forum gelden.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Geen (of andere) gedragsregels in de kroeg? Ik ga zo gelijk heen en met barkrukken smijten

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

En dan iedereen uit Eindhoven weren

Is het niet handiger iets duidelijk aldaar gedragsregels te plaatsen, wat wel en niet geaccepteerd wordt in die topic?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > mobiele website

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Ja, maar bijvoorbeeld off-topic... Wat houdt dat in? Want een discussie over Amsterdam-Rotterdam werd laatste weggehaald omdat het off-topic was (zo begreep ik). Terwijl dat ergens ook wel een essentieel punt binnen het Nederlands voetbal is. Natuurlijk, het is altijd naar de mening van moderators, maar is er eigenlijk weleens iemand die klaagt wegens grof taalgebruik of nare dingen die worden gezegd? Of halen mods op voorhand zaken weg?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Bij mijn bericht bij deze film Faust (1994) zie je naast het meningen sterretje niet mijn stem staan - terwijl die er wel is (en al dateert van januari 2012). Vreemd - of zien jullie 'm wel? Bekend bugje waar ik toevallig nooit eerder tegenaan gelopen ben of iets anders?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Bij mijn bericht bij deze film Faust (1994) zie je naast het meningen sterretje niet mijn stem staan - terwijl die er wel is (en al dateert van januari 2012). Vreemd - of zien jullie 'm wel?

Ik zie je naam wel. Refresh, cookies, het welbekende recept.

edit: Ah, stem.... ik lees en reageer weer 'ns te snel. Ik zie ook geen stem staan...

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Nee, ik zie ook geen stem. Maar vreemd genoeg staat je stem wel geregistreerd onder het tabje stemmen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vreemd, heb dat nog niet eerder gezien. Als je je stem eventueel opnieuw plaatst dan moet ie er wel staan.

thajo7

• 5 messages
  • 41 votes

In De Site > Algemeen > Ben Hur:

Hallo, ik ben onlangs lid geworden van MovieMeter en vind de site boeiend. Ik hou van film. Ik wilde vandaag mijn top 10 lijst samenstellen en het lukte me niet om de fim Ben Hur ( de originele) van 1959 erop te zetten , één van mijn eerste en beste films die er ooit gemaakt zijn.

Er zijn wel 2 andere versies die verschijnen als ik Ben Hur intik, maar is niet de originele versie. Dit vind ik erg jammer. Kan dit op een andere manier alsnog?

Vriendelijke groeten.

Jos

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Je moet er eens streepje tussen doen: "Ben-Hur". Dan kom je bij de film uit 1959.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat is wel jammer, dat het zoeksysteem dat niet kan vinden. De alternatieve naam zou dan eigenlijk Ben Hur moeten zijn, zonder streepje. Dit probleem had ik laatst ook al aangekaart met de Ong-Bak reeks. Toen hadden mods die film wat aangepast, dat je het wel kan vinden op een normale wijze.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Heb dat ook vaak; voornamelijk last van wanneer ik Melville of Godard zoek via de zoekbalk. Typ dan vaak "Jean Pierre" of "Jean Luc" in omdat ik gewend ben dat ie de leestekens er toch zelf bij denkt; alleen dat doet ie niet bij een spatie waar een streepje had moeten staan, maar wel bij bijvoorbeeld "Jeanluc" of "Jeanpierre".

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7275 votes

thajo7 wrote:

In De Site > Algemeen > Ben Hur:

Dit vind ik erg jammer. Kan dit op een andere manier alsnog?

Vriendelijke groeten.

Jos

Aangepast, Ben Hur is i.d.d. een NL Imdb display titel en staat er nu dus bij als alternatieve titel. Hierdoor kan je hem nu vinden zonder het streepje.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

De lijst met nieuwe toevoegingen is nu wel erg kort, niet? Een week, dat is niet veel.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Voeg jij er eens een zootje toe dan? ik ben ermee gestopt na zoveel commentaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.