• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik bedoel de updates van nieuw toegevoegde films. Voor mensen die een weekje weg zijn ....

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik begreep je opmerking

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Sinds wanneer word de flop 100 notering weggelaten op de filmpagina's?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Net goed. (Staan nog wel bij de statistieken.)

Blijkbaar weer een aantal wijzigingen op de site, ... zoek de verschillen.....

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden

ILDIB

• 3061 messages
  • 2378 votes

Waarschijnlijk al ooit geopperd, maar is t mogelijk om bij een film je eigen recensie snel te kunnen zien? Behalve dan via zoek bericht...

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Niet een idee om een mogelijkheid te maken om je top 10 op je facebook te kunnen plaatsen? Zoals je destijds ook bij Hyves kon doen?

sinterklaas

• 11813 messages
  • 3316 votes

Ik heb nog een voorstel voor de site: Je Moviemeteraccount is zichtbaar bij Google als je bijvoorbeeld je voor en achternaam intypt (mits je je persoonlijke gegevens hebt ingevuld). Zou dat niet veranderd kunnen worden? Ik neem aan dat users wel persoonlijke informatie met elkaar willen delen binnen de site (Met name als het gaat om je woonplaats of E-mail), maar niet met de hele wereld.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Daar heeft MovieMeter geen invloed op. Als je je persoonlijke gegevens invoert en openbaar maakt, dan kun je er in principe altijd van uitgaan dat Google het overneemt (indexeert).

Als je dat niet wilt dan kun je dat beter niet invoeren.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wellicht een optie voor de toekomst, de keuze om informatie alleen voor mede-gebruikers openbaar te maken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

sinterklaas wrote:

Niet een idee om een mogelijkheid te maken om je top 10 op je facebook te kunnen plaatsen? Zoals je destijds ook bij Hyves kon doen?

Facebook ondersteunt dat volgens mij niet, om op die manier een altijd up-to-date top 10 in je profiel te tonen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Tarkus wrote:

Wat is de site traag geworden de laatste tijd !!

Is dat bij iedereen zo ??

Duurt lang eer hij opent en als hij dan opent met fouten..

Dick2008 wrote:

Vind ik ook wel, al wisselt het. In weekend en 's avonds vaak wel last van ....

Gisteren, maar vooral vandaag, blijft de site regelmatig hangen danwel kan er niet opkomen. Doordeweeks overdag weinig last.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De site was vandaag tijdelijk niet bereikbaar omdat ik iets aan het doen was op de server.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ok. Heeft het aantal actieve gebruikers op de site ook invloed op snelheid...?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

De site is vanavond volgens mij gewoon snel, op het drukste moment van de week. Denk niet dat dat de hoeveelheid gebruikers reden is van eventuele traagheid.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Goed bedankt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Land Girls (2009) is alsnog naar het televisie-forum verplaatst, aangezien het geen miniserie, maar een tv-serie met meerdere seizoenen betreft.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vannacht tussen 12 en 4 zal de site enkele malen korte tijd offline zijn wegens gepland onderhoud. Niet door mij gelukkig, door de hostingpartij

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ajj jammer Jordy! ik kan namelijk niet zonder! (nee geintje)

Bedankt voor je melding en ik hou rekening met wegwerkzaamheden aan de MM weg.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

Tweemaal dezelfde regisseur:

Bart Van Leemputten

Bart van Leemputten

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Soms duurt het laden van pagina heel lang. Elke dag wel een keer. Ligt dat aan mij of...?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

@Dragon

Dankjewel voor de tip!

Bij deze samengevoegd: Bart van Leemputten

(IMDb schrijfwijze aangehouden)

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

laundromat wrote:

Soms duurt het laden van pagina heel lang. Elke dag wel een keer. Ligt dat aan mij of...?

Nee ligt niet aan jou. Dat is al een half jaar zo.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Laat ik het iets nuanceren: er zijn de laatste tijd nog enkele gebruikers die dit melden. Op die momenten is de site voor anderen wel snel, dus het is helaas nog niet duidelijk wat de oorzaak kan zijn.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Bedankt voor het snelle oplossen van het bugje met de "mijn films mapjes", het aanklikken en verplaatsen op de laatste pagina werkt nu weer prima, fijn

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

De laatste 2, 3 dagen heb ik ook wel erg veel last van een trage site. Het heeft me zo'n 8 minuten geduurd om tot deze pagina te komen, vanaf de inlogpagina welteverstaan.

edit: nu gaat het weer goed..

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

Laat ik het iets nuanceren: er zijn de laatste tijd nog enkele gebruikers die dit melden. Op die momenten is de site voor anderen wel snel, dus het is helaas nog niet duidelijk wat de oorzaak kan zijn.

Ben benieuwd naar de oorzaak. Zijn geen dingen die ik kan doen?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vanaf nu kun je bij (nieuwe) berichten die een quote bevatten, doorklikken naar het originele bericht. Dit maakt de weg vrij voor toekomstige "je bent gequote" notificaties. Dat je dus een of andere melding krijgt van de site als iemand reageert op een van je oude berichten. Dit is er nog niet, maar zal ik binnenkort bouwen als dit allemaal goed blijkt te werken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.