- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik bedoel de updates van nieuw toegevoegde films. Voor mensen die een weekje weg zijn ....
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Sinds wanneer word de flop 100 notering weggelaten op de filmpagina's?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Net goed.
(Staan nog wel bij de statistieken.)
Blijkbaar weer een aantal wijzigingen op de site, ... zoek de verschillen..... 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoekmogelijkheden
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
ILDIB
-
- 3061 messages
- 2378 votes
Waarschijnlijk al ooit geopperd, maar is t mogelijk om bij een film je eigen recensie snel te kunnen zien? Behalve dan via zoek bericht...
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Je recensie aanvinken als mening.
Recensie/mening filter - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Niet een idee om een mogelijkheid te maken om je top 10 op je facebook te kunnen plaatsen? Zoals je destijds ook bij Hyves kon doen?
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik heb nog een voorstel voor de site: Je Moviemeteraccount is zichtbaar bij Google als je bijvoorbeeld je voor en achternaam intypt (mits je je persoonlijke gegevens hebt ingevuld). Zou dat niet veranderd kunnen worden? Ik neem aan dat users wel persoonlijke informatie met elkaar willen delen binnen de site (Met name als het gaat om je woonplaats of E-mail), maar niet met de hele wereld.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Daar heeft MovieMeter geen invloed op. Als je je persoonlijke gegevens invoert en openbaar maakt, dan kun je er in principe altijd van uitgaan dat Google het overneemt (indexeert).
Als je dat niet wilt dan kun je dat beter niet invoeren.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wellicht een optie voor de toekomst, de keuze om informatie alleen voor mede-gebruikers openbaar te maken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Niet een idee om een mogelijkheid te maken om je top 10 op je facebook te kunnen plaatsen? Zoals je destijds ook bij Hyves kon doen?
Facebook ondersteunt dat volgens mij niet, om op die manier een altijd up-to-date top 10 in je profiel te tonen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Wat is de site traag geworden de laatste tijd !!
Is dat bij iedereen zo ??
Duurt lang eer hij opent en als hij dan opent met fouten..
Vind ik ook wel, al wisselt het. In weekend en 's avonds vaak wel last van ....
Gisteren, maar vooral vandaag, blijft de site regelmatig hangen danwel kan er niet opkomen. Doordeweeks overdag weinig last.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De site was vandaag tijdelijk niet bereikbaar omdat ik iets aan het doen was op de server.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ok. Heeft het aantal actieve gebruikers op de site ook invloed op snelheid...?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De site is vanavond volgens mij gewoon snel, op het drukste moment van de week. Denk niet dat dat de hoeveelheid gebruikers reden is van eventuele traagheid.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Land Girls (2009) is alsnog naar het televisie-forum verplaatst, aangezien het geen miniserie, maar een tv-serie met meerdere seizoenen betreft.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vannacht tussen 12 en 4 zal de site enkele malen korte tijd offline zijn wegens gepland onderhoud. Niet door mij gelukkig, door de hostingpartij 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ajj jammer Jordy! ik kan namelijk niet zonder! (nee geintje)
Bedankt voor je melding en ik hou rekening met wegwerkzaamheden aan de MM weg.
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Soms duurt het laden van pagina heel lang. Elke dag wel een keer. Ligt dat aan mij of...?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
@Dragon
Dankjewel voor de tip!
Bij deze samengevoegd: Bart van Leemputten
(IMDb schrijfwijze aangehouden)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Soms duurt het laden van pagina heel lang. Elke dag wel een keer. Ligt dat aan mij of...?
Nee ligt niet aan jou. Dat is al een half jaar zo.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Laat ik het iets nuanceren: er zijn de laatste tijd nog enkele gebruikers die dit melden. Op die momenten is de site voor anderen wel snel, dus het is helaas nog niet duidelijk wat de oorzaak kan zijn.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
Bedankt voor het snelle oplossen van het bugje met de "mijn films mapjes", het aanklikken en verplaatsen op de laatste pagina werkt nu weer prima, fijn 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
De laatste 2, 3 dagen heb ik ook wel erg veel last van een trage site. Het heeft me zo'n 8 minuten geduurd om tot deze pagina te komen, vanaf de inlogpagina welteverstaan.
edit: nu gaat het weer goed..
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Laat ik het iets nuanceren: er zijn de laatste tijd nog enkele gebruikers die dit melden. Op die momenten is de site voor anderen wel snel, dus het is helaas nog niet duidelijk wat de oorzaak kan zijn.
Ben benieuwd naar de oorzaak. Zijn geen dingen die ik kan doen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Vanaf nu kun je bij (nieuwe) berichten die een quote bevatten, doorklikken naar het originele bericht. Dit maakt de weg vrij voor toekomstige "je bent gequote" notificaties. Dat je dus een of andere melding krijgt van de site als iemand reageert op een van je oude berichten. Dit is er nog niet, maar zal ik binnenkort bouwen als dit allemaal goed blijkt te werken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.