• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Jordy wrote:

Vanaf nu kun je bij (nieuwe) berichten die een quote bevatten, doorklikken naar het originele bericht. Dit maakt de weg vrij voor toekomstige "je bent gequote" notificaties. Dat je dus een of andere melding krijgt van de site als iemand reageert op een van je oude berichten. Dit is er nog niet, maar zal ik binnenkort bouwen als dit allemaal goed blijkt te werken.

Je kunt in bovenstaand bericht nu dus op "Jordy schreef" klikken, wat een link is naar het originele bericht.

Als onderdeel van deze aanpassing heb ik onder water het hele permalink gebeuren op de schop gegooid. Als het goed is zul je hier niets van merken, hooguit dat het formaat van deze linkjes iets anders is dan vroeger. Mocht het zo zijn dat je ergens op de site een permalink tegenkomt die niet naar het juiste bericht verwijst, hoor ik het graag.

Voor de duidelijkheid, met permalinks bedoel ik dus linkjes naar specifieke berichten in hun originele context, bv. iets als http://www.moviemeter.nl/forum/1/11944/2070#3887420

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Veel werk, niks veranderd behalve een hoop extra potentieel. Het zijn de leukere updates voor een developer

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onderhond wrote:

Veel werk, niks veranderd

mooi samengevat

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Geen idee of dit al eens gevraagd is, maar is het mogelijk om bij films meer links te geven naar bv de MM database of naar IMDB?

Ik neem een voorbeeld, Silver Linings Playbook:

geregisseerd door David O. Russell

met Jennifer Lawrence, Bradley Cooper en Robert De Niro

Je kan wel op de regisseur klikken en ziet dan wat er van hem op MM staat. Zou dit ook niet kunnen met de acteurs/actrices? Of een link naar IMDB, zoals je wel kan doen op de filmpagina's met de film zelf.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Omdat we maar 3 acteursnamen per film vermelden, zou zo'n filmografiepagina van acteurs/ actrices per definitie zeer incompleet zijn. Vandaar dat we daar geen overzichtspagina's van hebben.

Alsnog extra links aanbrengen naar IMDb voor acteurs lijkt me onbegonnen werk om dat nu nog te gaan introduceren.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Metalfist wrote:

De laatste 2, 3 dagen heb ik ook wel erg veel last van een trage site. Het heeft me zo'n 8 minuten geduurd om tot deze pagina te komen, vanaf de inlogpagina welteverstaan.

Zondagmiddag 3 maart 2013, op prime-time (ca. 14 uur):

(afbeelding)

Rond 15 uur site helemaal niet te bereiken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

Omdat we maar 3 acteursnamen per film vermelden, zou zo'n filmografiepagina van acteurs/ actrices per definitie zeer incompleet zijn. Vandaar dat we daar geen overzichtspagina's van hebben.

Zouden de aanwezige namen die er wel staan dan niet naar IMDB gelinkt kunnen worden?

Ik vind achtergrond info altijd wel interessant. Dus als ik bv Robert de Niro zie staan, dan zou een directe link naar zijn carrière wel boeiend zijn. En ik snap wel dat je het met een paar klikken zelf ook kan vinden, maar gemak dient de mens he?!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja gemak dient de mens, dat zeker.

Dit voegde ik nog toe;

Alsnog extra links aanbrengen naar IMDb voor acteurs lijkt me onbegonnen werk om dat nu nog te gaan introduceren.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jordy wrote:

Vanaf nu kun je bij (nieuwe) berichten die een quote bevatten, doorklikken naar het originele bericht. Dit maakt de weg vrij voor toekomstige "je bent gequote" notificaties. Dat je dus een of andere melding krijgt van de site als iemand reageert op een van je oude berichten. Dit is er nog niet, maar zal ik binnenkort bouwen als dit allemaal goed blijkt te werken.

Held! Het zijn dit soort updates waardoor de site tot één van mijn favorieten behoort.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

kappeuter wrote:

Ja gemak dient de mens, dat zeker.

Dit voegde ik nog toe;

Neem je een paar crewleden aan om die 92.092 films te editten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dogie Hogan wrote:

Zondagmiddag 3 maart 2013, op prime-time (ca. 14 uur):

Was de melding niet duidelijk? Of verwacht je dat ik dit voortaan 's nachts doe?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy wrote:

(quote)

Was de melding niet duidelijk? Of verwacht je dat ik dit voortaan 's nachts doe?

Schikt het je tussen 03.30 en 04.30?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

@A&L:

Het lijkt me niet opwegen tegen het geringe voordeel dat we daar mee bereiken.

Met erg weinig muisklikken zit je op IMDb bij de acteurspagina met het volledige overzicht.

Je zou wel een automatische link kunnen aanmaken net als bij de IMDb link op de regisseurspagina's, maar ik vraag me wel af of het logisch is binnen MM.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Met amper 2 muisklikken zit je al op de acteurspagina van imdb.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik blijf het wel jammer vinden dat de drie acteurs geen link hebben zoals bij regisseurs, kun je gelijk zien in welke films ze nog meer spelen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dk2008 wrote:

Ik blijf het wel jammer vinden dat de drie acteurs geen link hebben zoals bij regisseurs, kun je gelijk zien in welke films ze nog meer spelen.

Serieus? Je leest gewoon echt niet wat anderen boven je typen?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Maar het hoeft geen link naar IMDb, alleen films hier.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Je kan dan de zoekfunctie gebruiken en zoeken op acteur.

Zoals Kappeuter al aan gaf is het geen doen om dat nu nog in te voeren voor 92000 films. Wie zou dat moeten gaan doen? Dat is maanden werk.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Maar dan mag ik het nog wel jammer vinden. Ik let altijd meer op wie in de film speelt dan wie hem gemaakt heeft.

Ik gebruik inderdaad nu de zoekfunctie.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

@Dick2008: Als je de discussie boven je gevolgd had dan had jij je antwoord al gehad:

kappeuter wrote:

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik heb geen vraag gesteld, ik plaats alleen een opmerking.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Maar een opmerking plaatsen op een discussieforum is natuurlijk vragen om een reactie.

rez

• 9 messages
  • 69 votes

Kun je bij updates niet meer verder terug bladeren dan alleen de eerste pagina?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hier hetzelfde. Lijkt me niet de bedoeling.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Dat was inderdaad een foutje, verholpen als het goed is

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Helemaal in orde nu. Bedankt Jordy.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Het rechtstreeks doorklikken naar een uitgelichte recensie bij het televisie-overzicht werkt niet, hoort dat nu zo?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ook dat zou opgelost moeten zijn nu

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Yep, thanks!

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

vroeger kon je je stemmen nog verwijderen. Hoe gaat dit nu??

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.