• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.388 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

refreshen

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bedoel je een enkele stem verwijderen?

Bij de betreffende film staat naast je eigen stem tussen haakjes: (verwijderen).

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Als je net hebt gestemd en je wil hem meteen weer verwijderen, dan kan dat pas na een refresh.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

Hannibal wrote:

Als je net hebt gestemd en je wil hem meteen weer verwijderen, dan kan dat pas na een refresh.

Waarom zou je dat doen?

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Ik gaf dat alleen maar aan als mogelijke oorzaak voor het probleem van Minotaures, die aangeeft zijn stem niet te kunnen verwijderen. Misschien wilde hij hem wel verwijderen nadat hij per ongeluk een foute stem heeft geplaatst. In dat geval moet je eerst refreshen.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Thanks! Ik zie het nu pas, ik moest inderdaad hetzelfde pagina van de film opnieuw laden en dan kan ik het pas verwijderen.

Ik had gestemd en wou het meteen verwijderen, maar dat gaf die nergens aan.

Multivitamine

• 187 messages
  • 616 votes

Suggestie; bij het zoeken en is er slechts één resultaat direct de pagina openen, je mag nu nog 'n keer extra klikken en ja dat is heel bezwaarlijk en vooral vermoeiend

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Maar het is ook vervelend als je dan bij de verkeerde film terechtkomt. Vind ik althans.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik kan me vergissen. Maar was het niet zo, dat als je op een stemmenkolom klikt, de zwarte balk onder ook pagina-aanduiding had. Ik zie ze nu alleen boven.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik heb me vergist. Ik zie het bij Musicmeter ook niet.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

In de zoekfunctie, als ik sorteer op stemgemiddelde dan doet tie dit niet. Ook komen de stemmen niet achter de resultaten te staan. Ik kan me vergissen maar volgens mij was dat wel altijd zo.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

jarno1975 wrote:

In de zoekfunctie, als ik sorteer op stemgemiddelde dan doet tie dit niet. Ook komen de stemmen niet achter de resultaten te staan. Ik kan me vergissen maar volgens mij was dat wel altijd zo.

Viel me afgelopen week ook al op ja, alleen vergeten te melden. Erg vervelend.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Ik kan Bin Kado niet via het zoekveld bovenaan vinden, dit zou normaal gesproken toch moeten kunnen?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij deze alsnog.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Merci!

Dibbel

• 6 messages
  • 7606 votes

Vannacht heeft de sneaky update-service van Microsoft mijn Internet Explorer ge-upgraded naar versie 10, zonder dat ik dat wilde.

En werkt er weer vanalles niet dus.

Zoals bv. snelzoeken en stemmen.

Ik ga maar even snel een downgrade doen, heb ook problemen met andere websites.

Dibbel

• 6 messages
  • 7606 votes

Geen problemen meer na downgrade van Internet Explorer 10 naar 9.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Dibbel wrote:

Vannacht heeft de sneaky update-service van Microsoft mijn Internet Explorer ge-upgraded naar versie 10, zonder dat ik dat wilde.

En werkt er weer vanalles niet dus.

Zoals bv. snelzoeken en stemmen.

Werkt perfect.

• 10970 messages
  • 2790 votes

jarno1975 wrote:

Kan dit nog gefixt worden?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja dat staat al op de lijst

• 10970 messages
  • 2790 votes

Oke thanks

Jurado

• 203 messages
  • 552 votes

Is het mogelijk om net als op IMDB een "People who liked this also liked... ' in te stellen?

Of wordt dat technisch heel moeilijk?

Voor MuMe zou dat ook verdraaid handig zijn.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Staat op de lijst:

misschien ooit

"gebruikers met gelijke smaak" verbeteren en herintroduceren, of zelfs veel verder doorgetrokken met Last.fm achtige algoritmes voor het berekenen van gebruikers met gelijke smaak, tips, etc...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

alleen als je filtert op reviews of altijd?

heb je instelling "oudste bericht eerst" of "nieuwste bericht eerst" ?

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Enkele permalinks bij De Marathon (2012) werken niet. Die in het bericht van polletjepiekhaar bijvoorbeeld, als ik daar op klik kom ik bij het eerste bericht op de eerste pagina. Net kreeg ik ook een wit scherm met de melding dat deze film niet bestaat.

EDIt: zie nu pas dat je al gereageerd had. Had m'n bericht verwijderd omdat ik dacht dat het weer opgelost was, maar blijkt dat sommige permalinks wel werken en andere niet. Bij mij worden oudste berichten eerst weergegeven. En het gebeurt altijd.

Verder zou ik het bijzonder prettig als er bij de links op een filmpagina ook een link naar de filmpagina op Rotten Tomatoes komt. Zoiets (bij Dazed and confused): 96% of 96% / 7,9.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Apollinisch wrote:

Verder zou ik het bijzonder prettig als er bij de links op een filmpagina ook een link naar de filmpagina op Rotten Tomatoes komt. Zoiets (bij Dazed and confused): 96% of 96% / 7,9.

Alsjeblieft niet. Vind IMDb meer dan voldoende!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Apollinisch wrote:

Enkele permalinks bij De Marathon (2012) werken niet. Die in het bericht van polletjepiekhaar bijvoorbeeld, als ik daar op klik kom ik bij het eerste bericht op de eerste pagina.

Ik zie het nu ook, bedankt voor de melding. Ga ik binnenkort naar kijken.

Rotten Tomatoes vind ik persoonlijk ook iets teveel van het goede, ik vind het al vrij vol staan met linkjes persoonlijk

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Sinds het mogelijk is om grote afbeeldingen te plaatsen bij films, zijn enkele crewleden erg druk geweest met het zoeken naar mooie grote filmposters. In totaal is er inmiddels bij zo'n 2200 populaire en recente films een grote poster toegevoegd.

Heel leuk natuurlijk, maar wat hebben we daar aan? Nou, vanaf nu kun je bij deze films op de poster klikken, waarna je een mooie uitvergroting ziet. Kun je niet klikken, dan heeft de film nog geen grote poster. Correcties zijn welkom Probeer als het even kan een poster te vinden die minimaal 800 pixels breed is, en die natuurlijk aan de bestaande regels voldoet.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ Jordy + crew!

• 10970 messages
  • 2790 votes

Mooie verbetering

Mag ik vragen waarom je gekozen hebt om het op deze manier te doen. Een andere optie zou bijvoorbeeld zijn om de grote poster als pop-up te tonen wat je ook vaak ziet op andere sites.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.