• 177.923 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.932 actors
  • 9.370.308 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja ik twijfelde ook. Imdb doet het ook zoals wij, vind dat persoonlijk wat fijner en toegankelijker. Kun je ook gewoon linken naar de pagina met de poster.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Oke duidelijk

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

Goed werk, mooi groot poster

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Goed werk, al lijken er soms andere posters geplaatst te worden dan diegene die er al waren.

Barfly

• 1873 messages
  • 1749 votes

Dat kan kloppen; soms komt dat omdat de oude poster niet de juiste (officiele) bleek te zijn. Soms zijn er meerdere officiële, maar is er maar één versie met een hoge resolutie.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Toch nog even een vraagje. Als voorbeeld deze film: Burma (2013)

Die poster is niet klikbaar, maar wanneer je op corrigeren klikt staat er onder de poster

grote versie: 349x466px, 25,03 KB

getoonde versie: 200x267px, 8,56 KB

Betekend dit dat een poster alleen klikbaar is als die minimaal 800px is? Of is dit een bug?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Vanaf 400px is ie klikbaar

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Oeh! Mooi Jordy en crew!

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Hier kopt iets niet, zag ik laatst ook al bij een recensie bij een andere film van Jarno1975.

Dit zie ik bij de film "Sleepwalk With Me" (2012):

(afbeelding)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Probleem dat alleen lijkt op te treden in IE8 en ouder. Denk eerlijk gezegd niet dat ik dit ooit ga oplossen.

Goto

• 1736 messages
  • 0 votes

Meer mensen een PM gekregen van 'harryjoy41' ? Is dat spam? Dude is ook al verbannen of heeft zich uitgeschreven.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja, dat zijn helaas spamaccounts...

De Site >> Algemeen >> Bantopic

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Yep. Spam en ban.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Goto wrote:

Meer mensen een PM gekregen van 'harryjoy41' ? Is dat spam? Dude is ook al verbannen of heeft zich uitgeschreven.

Vaag bericht ja, was geen Nederlander in ieder geval.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Jordy wrote:

Vanaf 400px is ie klikbaar

Komt die optie voor het vergroten van de poster ook beschikbaar voor MuMe? Zou mooi zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja als het meerendeel van de populaire albums een grote afbeelding heeft, dan lijkt me dat ook daar een goed idee.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

narva77 wrote:

Hier kopt iets niet, zag ik laatst ook al bij een recensie bij een andere film van Jarno1975.

Dit zie ik bij de film "Sleepwalk With Me" (2012):

(afbeelding)

Afzichtelijke browser ook met al die balken Neemt gewoon zoveel ruimte van je scherm in beslag hehe. Wordt tijd voor de overstap naar een normale IE of Chrome/Firefox

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Vandaag leg ik mijn crewtaken neer en ga (wederom) verder als "gewone" gebruiker van deze geweldige site. Ik voel dat ik niet meer in staat ben om me volledig in te kunnen zetten.

Ik heb één keer eerder de crew verlaten in verband met tijdgebrek, deze keer laat mijn gezondheid me in de steek.

Ik wil de crew bedanken voor de hele fijne samenwerking. Jullie zijn heel professioneel bezig, en uiterst prettig om mee te werken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ontzettend bedankt voor al je inzet! en natuurlijk sterkte met je gezondheid. Veel plezier als "normale" gebruiker

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Je gezondheid gaat boven alles. Erg jammer dat het je deze beslissing hebt moeten maken, dat je feitelijk geen andere keus hebt. Heel veel sterkte!

Jeroen, ik wil je hierbij enorm bedanken voor de prettige samenwerking en al het goede werk dat je hebt verricht.

Nog veel plezier op MM als gebruiker. We houden contact!

Spetie

• 38871 messages
  • 8145 votes

Bedankt voor de fijne samenwerking!

kos

• 46685 messages
  • 8843 votes

kappeuter wrote:

Ja, dat zijn helaas spamaccounts...

De Site >> Algemeen >> Bantopic

Nou zeg, had ik eindelijk bijna een vriend gevonden op mm

leeftijdsverschil was nota bene geen probleem .

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

Probleem dat alleen lijkt op te treden in IE8 en ouder. Denk eerlijk gezegd niet dat ik dit ooit ga oplossen.

Ja, dat dacht ik al. Op Chrome heb ik het niet. Zoals je kunt zien op de printscreen gebruik ik ze soms allebei naast elkaar. Dan toch maar volledig de overstap maken naar Chrome....?

rep_robert wrote:

Afzichtelijke browser ook met al die balken Neemt gewoon zoveel ruimte van je scherm in beslag hehe. Wordt tijd voor de overstap naar een normale IE of Chrome/Firefox

Wat bedoel je? Bedoel je de zoekbalken, of de tabbladen? Die heb ik nodig als ik bv. films toevoeg. Ik werk soms met 6, 7 tabbladen naast elkaar.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Hannibal wrote:

Vandaag leg ik mijn crewtaken neer en ga (wederom) verder als "gewone" gebruiker van deze geweldige site. Ik voel dat ik niet meer in staat ben om me volledig in te kunnen zetten.

Ik heb één keer eerder de crew verlaten in verband met tijdgebrek, deze keer laat mijn gezondheid me in de steek.

Ik wil de crew bedanken voor de hele fijne samenwerking. Jullie zijn heel professioneel bezig, en uiterst prettig om mee te werken.

Ai, dat is jammer weer. Ik vond het erg fijn om samen te werken met je. Maar je gezondheid is belangrijker. Blijf gezond, en bedankt voor je inzet, je tijd, energie en doorzettingsvermogen Hannibal!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

narva77 wrote:

(quote)

Ja, dat dacht ik al. Op Chrome heb ik het niet. Zoals je kunt zien op de printscreen gebruik ik ze soms allebei naast elkaar. Dan toch maar volledig de overstap maken naar Chrome....?

(quote)

Wat bedoel je? Bedoel je de zoekbalken, of de tabbladen? Die heb ik nodig als ik bv. films toevoeg. Ik werk soms met 6, 7 tabbladen naast elkaar.

Zoekbalken uiteraard en al die andere balken. Chrome is bijvoorbeeld veel cleaner. Alleen een adresbalk en ook geen balk meer onderin. En de nieuwe IE trouwens ook. Sowieso zijn aparte zoekvensters ouderwets. Dan kan allemaal al via de adresbalk zelf.

(afbeelding)

Of met favorietenbalkje waarbij er nog een dun balkje onderkomt:

http://www.unlockwindows.com/wp-content/uploads/2011/12/Google-New-Look.jpg

Anyway, websites worden sowieso slecht gesupport voor de IE die jij hebt. Ik merk het hier op stage namelijk ook dat de helft van de websites IE 8 of lager niet meer ondersteunen. Hele layouts die niet meer werken en vaak zelfs meldingen dat de browser verouderd is(kan helaas geen Chrome installeren hier). Dus jij zal die problemen wel vaker tegenkomen denk ik

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Zo'n 7 a 8 procent van de bezoekers van MovieMeter gebruikt IE 8. Ik wil (nog) wel dat de site het goed doet in IE 8, vooral omdat je volgens mij onder XP niet hoger kunt (?). Maar dat zal niet lang meer duren, dus ik zeg: upgraden!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

totale verdeling is overigens momenteel op deze site

1. Internet Explorer 35.86%

2. Chrome 23.11%

3. Safari 18.91%

4. Firefox 12.66%

5. Android Browser 7.34%

Toen ik met MovieMeter begon was het 93% Internet Explorer. Gelukkig veel veranderd de afgelopen jaren

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Jammer dat Opera zo weinig wordt gebruikt. Erg onderschatte browser. Nog altijd mijn favoriet qua snelheid en gebruiksgemak. Helaas houden veel websites tegenwoordig geen rekening meer met Opera, dus komt mijn overstap naar een andere browser ook steeds dichterbij.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Verbazingwekkend veel IE eigenlijk nog naar mijn mening, toch een inferieure browser

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Ik ondervind maar weinig problemen met Opera.

IE10 is trouwens dé browser to beat wanneer het op snelheid (qua animatie) aankomt. De rest loopt mijlenver achter.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.