• 177.927 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.561 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

rep_robert wrote:

Anyway, websites worden sowieso slecht gesupport voor de IE die jij hebt. Ik merk het hier op stage namelijk ook dat de helft van de websites IE 8 of lager niet meer ondersteunen. Hele layouts die niet meer werken en vaak zelfs meldingen dat de browser verouderd is(kan helaas geen Chrome installeren hier). Dus jij zal die problemen wel vaker tegenkomen denk ik

Ja, klopt. Ik kom het steeds vaker tegen. Op YouTube krijg ik sinds een week ofzo deze waarschuwing:

"Je gebruikt een verouderde browser die niet meer door YouTube wordt ondersteund. Aangezien sommige YouTube-functies wellicht niet werken, zie je een simpele versie van de videopagina.

Teruggaan naar de gewone pagina"

Waarbij de layout niet meer klopt. Maar je kan nog wel terugkeren naar de gewone pagina.

Uitzending gemist kom ik met IE niet eens meer op, en de site van Cinecrowd zegt ook dat mijn browser verouderd is...

Probleem is dat ik nog niet zo goed weet hoe Chrome werkt. Bovendien had ik een virus op Chrome, maar dat is nu ineens spontaan weer verdwenen zag ik.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Is dé oplossing dan om op Apple over te stappen?

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

?

Chrome is er ook voor Windows. Overstappen op Apple voel je vooral in je portefeuille.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Ik zou gewoon, indien mogelijk upgraden naar IE9. Heb daar verder geen problemen mee. De site is op bepaalde momenten langzaam, maar dat is hij met Chrome ook.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

@ Onderhonds vraagteken: maar is het niet zo dat elke browser van Microsoft uiteindelijk weer verouderd raakt? Of is dat bij Apple ook het geval?

Ik gebruik momenteel Firefox, ben er happy mee.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12835 votes

Safari is ook redelijk verouderd ondertussen. Microsoft is ondertussen volop aan IE11 bezig dus die zijn ook aan een inhaalslag qua releases bezig. Maar denk dat je Safari en IE wel op één lijn kan plaatsen.

Firefox/Opera en Chrome zijn OS onafhankelijk, zijn ook de browsers die het snelst updaten (vooral Firefox en Chrome dan). Maar als bepaalde sites al niet willen werken op een bepaalde browser is dat vooral de verantwoordelijkheid van de sitebouwer, niet zozeer van de browser.

bennyboy

• 302 messages
  • 380 votes

heey,

ik weet niet of ik hier juist ben maar ik heb een supervet idee.

bij films die nog niet uit zijn stemmen wat je verwacht,

bij zien van de trailer. je scoort als het ware de trailer.

en als de film kun je vergelijken, verwachting vs de film.

bijv. de trailer van killing the softly ziet er super vet uit.

maar de films was een stuk minder goed.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Je bent hier wel goed, maar denk niet dat het gebeurt. Meestal plaatsen mensen een bericht wat ze verwachten van de film (n.a.v. de trailer). Daarna komen de berichten en een stem na het zien van de film.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bates Motel (1987) is alsnog verplaatst naar het forum aangezien het een pilot betreft.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Is het een idee om de ''meningen-sectie'' uit te breiden? Voorbeeld: Overigen >> Televisie >> The Wire .

Zo kan je als user ook diverse topics gaan filteren. Zelfde hantering als bij de films uiteraard; het moet een (relatief) coherent geheel zijn dat (bij voorkeur) de gehele serie behandeld. Dit voorbeeld van SB is vrij ideaal.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Heb je wat veranderd in de lay-out? Het forum (eerste pagina) ziet er ineens veel leger/opener uit.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Ik zie geen verschil...?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jawel, er staat geen tekst meer bij de subfora als je het forum aanklikt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat klopt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat me prima lijkt, aangezien de naam van elke sectie wel duidelijk genoeg is om te weten wat je erin kan vinden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja ik vond het bij nader inzien een beetje stom en overbodig, die teksten

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jordy wrote:

Ja ik vond het bij nader inzien een beetje stom en overbodig, die teksten

En voor het laden scheelt het ook wel vind ik.

PEN15

• 1281 messages
  • 637 votes

bravo bravo voor de grote posters!

zou het ook nog mogelijk zijn om met een klikje andere afbeeldingen te kunnen bekijken? movieposter, dvd hoes, nostalgische vhs covers?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Eerst maar eens afwachten tot alle huidige posters een grote versie hebben zien we daarna wel verder

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Laatste dagen is de site vrij lastig te bereiken op zijn tijd...dan gaat het laden enorm traag of knalt de site eruit.

Hebben meer mensen hier last van?

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Jep.

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Jep.

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Het is overigens niet alleen de laatste dagen, ik heb daar wekelijks wel een keer last van. Verder geen probleem want meestal laad de site de volgende keer wel gewoon.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja vervelend, het wordt wel eens vaker gemeld, maar heb het zelf nog niet ervaren. Wellicht speelt het probleem toevallig op momenten dat ik zelf niet online ben, of speelt het alleen voor sommige gebruikers. Ik blijf het in de gaten houden, hopelijk kan ik ontdekken wat het probleem is.

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Wat ik ervaar is dat het alleen om sommige pagina's gaat, niet elke pagina heeft er last van. Forum- en updateoverzichten lijken wel normaal te laden, maar filmpagina's niet.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Bij mij is het tegenwoordig echt verschrikkelijk om op de site te geraken. Ik heb zonder zwans een kwartier bezig geweest om aan deze pagina te geraken. Het is me wel opgevallen dat het alleen maar op mijn Linux (Chromium) is tijdens de piekuren. De rest van de dag draait hij vrij goed op Linux en op Windows heb ik heel zeldzaam eens last.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Hoe vervelend ook, ik kan me niet voorstellen dat bij soort meldingen de oorzaak bij de site ligt. Hoe gaan andere sites op zo'n moment? De server heeft het momenteel niet overdreven druk, er zijn honderden ingelogde bezoekers die wel gewoon op de site bezig waren

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Als ik animatie intyp in de zoekbalk, krijg ik niet de volgende optie in beeld: Film >> Genres en landen >> Animatie

P.s. bij mij loopt ie momenteel ook niet als een tierelier, hooguit een tiere... of een ...lier. Maar meestal is dat heel tijdelijk.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

Hoe kan ik nog een map maken bij mijn films? Ik kom daar helemaal niet uit...

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Ik ondervind ook hinder van traagheid, al een heel tijdje trouwens en volledig arbitrair, zo lijkt wel. Nu gaat het weer lekker, maar eerder vandaag tergend langzaam en soms laadt de site helemaal niet. Andere sites werken op dat moment wel gewoon goed.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.