- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Hoe kan ik nog een map maken bij mijn films? Ik kom daar helemaal niet uit...
Minotaures
-
- 7810 messages
- 2534 votes
Bedankt!
En inderdaad, MM is vandaag wel irritant traag en loopt vaak vast zeg. Watsekburt??
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Zit erg vaak op de site, maar bij mij loopt de site altijd prima.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Hoe vervelend ook, ik kan me niet voorstellen dat bij soort meldingen de oorzaak bij de site ligt. Hoe gaan andere sites op zo'n moment? De server heeft het momenteel niet overdreven druk, er zijn honderden ingelogde bezoekers die wel gewoon op de site bezig waren
Andere sites (de andere meter sites heb ik nog niet uitgetest) gaan perfect op de moment dat MovieMeter hapert. En daar ben ik 100% zeker van want uit frustratie begin ik gewoon random dinges te openen. Zo duurt het 5 minuten eer ik dit bericht heb kunnen typen. De site blijft altijd haperen op ofwel een witte pagina of dit:
http://i.imgur.com/GtGfLH5.png
En dan gaat het opeens weer erg snel.. Erg frustrerend in ieder geval
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik sluit me bij Metalfist aan. Vanavond weer regelmatig problemen gehad om op MM te komen of een bericht te posten. En dit is echt de enige site, alle andere sites kan ik probleemloos uitvoeren.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Niet zo erg als mensen hierboven en vaak duurt het niet langer dan een minuut, maar als ik problemen heb dan ook op de drie andere meter-site's.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
En nu gaat hij weer heerlijk snel dus het is volgens mij alleen maar op de piekuren wanneer er veel volk online is.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ja dat denk ik ook. Zal weer eens contact opnemen met de hostingpartij, wellicht is er nog iets aan te passen in de server configuratie.
Chuck Taylor
-
- 1269 messages
- 1953 votes
Heb het al eens geopperd, maar vindt het nog steeds echt een gemis dat er geen "random" functie op de site is. Zou mij erg fijn lijken om zo willekeurig door de films te gaan als ik me weer eens verveel..
mister blonde
-
- 12693 messages
- 5825 votes
Ik vond de 'koop deze film op dvd vanaf' optie bij de films, altijd wel handig. Tegenwoordig is het veel meer dan voorheen dat de prijs die je bij de film ziet niet klopt. Als je de eerste keer doorklikt is er soms al een discrepantie met de 'beloofde' prijs (en ik heb het puur over de prijs, niet over andere resultaten). Maar het is vooral als je vervolgens doorklikt naar de website van de betreffende aanbieder, dat er heel vaak een ander prijs staat, bijna altijd (een stuk) duurder. Heeft me de afgelopen dagen al diverse keren een behoorlijke teleurstelling gekost.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat is vervelend, het zijn waarschijnlijk verouderde gegevens. Het is helaas niet haalbaar om altijd up-to-date informatie te tonen, omdat het ophalen van die gegevens een paar seconden duurt.
Ik zal wel op de lijst zetten om hier nog eens naar te kijken, zodat er bv. geen gegevens ouder dan x dagen worden getoond. Liever geen prijzen tonen, dan foute.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Vandaag leg ik mijn crewtaken neer en ga (wederom) verder als "gewone" gebruiker van deze geweldige site. Ik voel dat ik niet meer in staat ben om me volledig in te kunnen zetten.
Ik heb één keer eerder de crew verlaten in verband met tijdgebrek, deze keer laat mijn gezondheid me in de steek.
Ik wil de crew bedanken voor de hele fijne samenwerking. Jullie zijn heel professioneel bezig, en uiterst prettig om mee te werken.

In ieder geval bedankt voor al het verzette werk! 
En uiteraard beterschap gewenst Jeroen!
Tot elders op MoMe! 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De site zal straks enige tijd niet bereikbaar zijn ivm onderhoud door de hostingpartij.
sinterklaas
-
- 11813 messages
- 3316 votes
Ik vond de 'koop deze film op dvd vanaf' optie bij de films, altijd wel handig. Tegenwoordig is het veel meer dan voorheen dat de prijs die je bij de film ziet niet klopt. Als je de eerste keer doorklikt is er soms al een discrepantie met de 'beloofde' prijs (en ik heb het puur over de prijs, niet over andere resultaten). Maar het is vooral als je vervolgens doorklikt naar de website van de betreffende aanbieder, dat er heel vaak een ander prijs staat, bijna altijd (een stuk) duurder. Heeft me de afgelopen dagen al diverse keren een behoorlijke teleurstelling gekost.
Ja, of als je bij een filmtitel op "koop deze film voor".... klikt, inene hele andere titels voorgeschoteld krijgt.
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Heb het al eens geopperd, maar vindt het nog steeds echt een gemis dat er geen "random" functie op de site is. Zou mij erg fijn lijken om zo willekeurig door de films te gaan als ik me weer eens verveel..
Dit is wel een goed idee. Dat je per genre door films kan shuffelen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik zoek me suf naar een postertopic (mooiste filmposters o.i.d.), wie weet welke ik zoek?
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Deze misschien: Film >> Filmgames >> Beste poster uit de top 10 van voorganger.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Nope, het is geen gametopic, bij mijn weten. -edit- Ik heb 'm al: Film >> Toplijsten en favorieten >> Mooiste affiches (/top 10)
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ah, die wilde ik ook net plaatsen 
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
? Op stap geweest? Even Ctrl+ Scroll doen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
The No. 1 Ladies Detective Agency is verplaatst naar het forum, aangezien het een pilot betreft.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
De site cas.criteo.com die blijkbaar op één of andere manier gelinkt is aan het laden van de pagina's op Moviemeter zorgt toch meermaals voor problemen. Soms moet ik bijna een minuut wachten voordat de pagina volledig op mijn scherm staat.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.