- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Euh? Ik had gisteren een stukkie geschreven in Overigen >> Televisie >> Zomergasten (+Wintergasten) maar dat is nu weg en 'vervangen' door de tekst Dat vat het wel samen, ja. die niet van mij afkomstig is, maar reageert op de tekst Geen enerverende avond, maar verveeld heb ik me ook niet. die dan weer niet van thunderball was maar van mij... wat is hier gaande?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Vergissing van een moderator. Edit knop ipv quote knop.
Je bericht is helaas niet meer terug te halen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
OK geen probleem. Ik ben in ieder geval niet gehacked
Zal zo een nieuwe poging doen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
We zullen niet opnieuw censuur toepassen. 
Excuses voor het ongemak.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
MM doet wat raar bij me de laatste dagen. Het loopt allemaal wat traag, ook als ik een stuk wil tikken en als ik wil stemmen hapert het stemsysteem ook nog wel eens. Dan kan ik bv moeilijk mijn gewenste stem invoeren.
Hebben meer mensen dit en hoe zou je het eventueel op kunnen lossen?
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
Misschien een hele domme vraag, maar hoe zet je hier een foto of een cover van een dvd of blu-ray in de daarvoor voorziene topics op het forum.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Ik vroeg me af of het mogelijk is bij toplijsten-overig meerdere filters te hanteren. Bijvoorbeeld: beste komedies uit 2010.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dat kan momenteel helaas niet via de toplijsten.
Je kunt het wel genereren via de uitgebreide zoekfunctionaliteit.
Selecteer 'Zoeken op overige gegevens'; kies bij genre Komedie en selecteer bij jaartal 2010. Je kunt eventueel een minimum voor het aantal stemmen instellen.
Kies sorteren op stemgemiddelde.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Misschien een hele domme vraag, maar hoe zet je hier een foto of een cover van een dvd of blu-ray in de daarvoor voorziene topics op het forum.
Al gelukt?
Anders klik op typ een bericht en dan tweede icon rechts boven "afbeelding invoegen".
dimi303
-
- 3418 messages
- 3663 votes
ik zie dat er een nieuw topic gestart werd voor de dvd/blu-rays die we hebben aangekocht. Kunnen we de andere berichten nog terugvinden? We zitten nu aan nummer 3 maar kan je de berichten uit nummer 2 nog vinden?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Jazeker:
Filmdragers en apparatuur >> Algemeen >> Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft #2
Filmdragers en apparatuur >> Algemeen >> Welke film(s) heb je als laatst aangeschaft
In het eerste bericht van een nieuw topic staat altijd een link naar het voorgaande topic.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hoort dit zo?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee. Dat moet een bug zijn.
Is bij mij niet zo, wellicht afhankelijk van instelling van aantal berichten per pagina / sorteervolgorde.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Er is al jaren geen instelling meer voor het aantal berichten per pagina 
Het hoort niet, maar ik kan het inderdaad ook niet reproduceren helaas
*edit* ligt inderdaad aan de sorteervolgorde
gaat op de lijst
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Er gaat iets niet goed onder aan de site, krijg een flink wit vlak verder niks ?
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Had ik net ook 606, maar het is nu weer weg.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het was een tijdelijke bug. Is inmiddels opgelost! 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Sorry jongens, ik zal er nu weer van afblijven 
Tarkus
-
- 6409 messages
- 5315 votes
De films zijn soms niet meer in andere mappen te zetten. De trailer belemmert dat !!!
Spoilalot
-
- 84 messages
- 242 votes
In De Site > Algemeen > Moviemeter Chrome Webapp:
Wellicht is dit interessant voor de admin:
Add to Homescreen - Google Chrome - developer.chrome.com
Deze metatags maken het mogelijk om met de mobiele versie van Chrome de website naar het homescreen te kopiëren. Zo lijkt het een native app. Ik heb Moviemeter al op mijn homescreen gezet, maar zonder die tags opent hij de site gewoon in Chrome, waardoor die native feel onbenut blijft.
Zou een toffe verbetering zijn mijns inziens.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De titel Murder, She Wrote: The Celtic Riddle (2003) is naar het forum verplaatst.
We zijn dit jaren geleden waarschijnlijk vergeten, toen de regels werden aangescherpt.
TommyG
-
- 38 messages
- 104 votes
In Film > Overige films > Muziek - live dvd's / bioscoop:
Ik ben even aan het zoeken geweest maar kan het kloppen dat er geen muziek dvd's op moviemeter te vinden zijn die (dus) ook in de bioscoop hebben gedraaid?
Deze krijgt dan vijf sterren ...

kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Concertfilms zijn alleen toevoegbaar als de desbetreffende film een bioscooprelease in Nederland of België heeft gehad.
Het betreft hier wel een beperkte release zie ik. Dit is misschien toch wat te beperkt.
En we kunnen nu niet meer goed nagaan of het zeer incidentele vertoningen waren of dat de film langer in de bioscoop heeft gedraaid.
Of de titel dus voldoet aan onze criteria kan ik niet meteen zeggen.
Criteria voor toevoegbaarheid - MovieMeterWiki - wiki.moviemeter.nl
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.