• 178.040 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.658 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mijn films onder knopje updates laat niet, blijft wit

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Op m'n werk (waar ik beter kan werken dan op MM zitten, I know...) overlapt in Internet Explorer de trailer op de filmpagina het 'mijn films' gedeelte wat uitklapt als je deze aan je films wilt toevoegen. Hij opent dus als het waren 'achter' het youtube filmpje, waardoor je niks kunt aanklikken.

Ik vermoed dat dit een browser gerelateerd probleem is want het gebeurt in Google Chrome thuis volgens mij nooit.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat op de lijst!

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Montorsi wrote:

Op m'n werk (waar ik beter kan werken dan op MM zitten, I know...) overlapt in Internet Explorer de trailer op de filmpagina het 'mijn films' gedeelte wat uitklapt als je deze aan je films wilt toevoegen. Hij opent dus als het waren 'achter' het youtube filmpje, waardoor je niks kunt aanklikken.

Ik vermoed dat dit een browser gerelateerd probleem is want het gebeurt in Google Chrome thuis volgens mij nooit.

Ik heb ditzelfde probleem al een tijd (ook alleen op mijn werk) wanneer ik de poster vergroot. De trailer verschijnt er dan overheen. Thuis en op mijn werk met chrome heb ik dit niet.

Overigens ook met het 'mijn films' venstertje.

Zinema (crew films)

• 10270 messages
  • 7275 votes

Beste Moviemeters,

ik heb besloten per vandaag te stoppen met mijn crewwerkzaamheden. Ik hik al een tijdje tegen deze beslissing aan. Stoppen dus. Dit i.v.m. een tijdrovende studie waar ik binnenkort, naast mijn werk, aan begin. Ik heb altijd met ziel en zaligheid mijn taken kunnen uitvoeren. Met dank aan de crew, maar ook aan jullie: de toevoegers. Vast of niet, 'taalfoutrecidivisten' en ander filmgespuis. Jullie hebben mij altijd met veel plezier bezig gehouden. Bedankt voor de contacten, de inzendingen, de discussies et cetera. Zonder jullie geen site! Dus bedankt allemaal.

Tot ziens!

P.S. Wees lief voor de crew (het zijn stuk voor stuk toppers).

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Heel erg jammer dat je stopt Zinema, maar uiteraard logisch gezien de omstandigheden.

Ik wens je heel veel succes met je studie!

Bedankt voor al het goede werk en de prettige samenwerking.

Nog veel plezier op MM als user!

• 10970 messages
  • 2790 votes

Zinema, jammer om te horen dat je stopt. Maar een studie is veel belangrijker als MM....alhoewel

Ondanks dat we af en toe behoorlijk in de clinch lagen, bedankt voor het vele werk wat je verricht hebt voor de site en de honderen films die je beoordeeld (dit is met een d toch he? ) hebt!

Succes met je studie!

Leland Palmer

• 23785 messages
  • 4893 votes

Hey Zinema. Jammer dat je stopt. Ik ken je uit mijn crew-periode - en dat zal nu natuurlijk nog steeds zo zijn - als een topper en een aanwinst voor MM. Bedankt voor al het werk dat je hebt verricht en heel veel succes met de studie!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ook hier super bedankt voor al je inzet de afgelopen jaren!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Bedankt voor al je werkzaamheden Zinema!

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Zinema, bedankt voor al het werk dat je verricht hebt en heel veel succes met je studie!

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Bedankt voor je werk Zinema.

stinissen (crew films & series)

• 23437 messages
  • 76922 votes

Zinema wrote:

Beste Moviemeters,

ik heb besloten per vandaag te stoppen met mijn crewwerkzaamheden. Ik hik al een tijdje tegen deze beslissing aan. Stoppen dus. Dit i.v.m. een tijdrovende studie waar ik binnenkort, naast mijn werk, aan begin. Ik heb altijd met ziel en zaligheid mijn taken kunnen uitvoeren. Met dank aan de crew, maar ook aan jullie: de toevoegers. Vast of niet, 'taalfoutrecidivisten' en ander filmgespuis. Jullie hebben mij altijd met veel plezier bezig gehouden. Bedankt voor de contacten, de inzendingen, de discussies et cetera. Zonder jullie geen site! Dus bedankt allemaal.

Tot ziens!

P.S. Wees lief voor de crew (het zijn stuk voor stuk toppers).

Bedankt voor je goede werk.

• 23437 messages
  • 76922 votes

kappeuter wrote:

Heel erg jammer dat je stopt Zinema, maar uiteraard logisch gezien de omstandigheden.

Ik wens je heel veel succes met je studie!

Bedankt voor al het goede werk en de prettige samenwerking.

Nog veel plezier op MM als user!

Is er trouwens alweer een vervanger?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

stinissen

Nee nog niet. Zinema heeft het vandaag bekend gemaakt, zo snel gaat dat niet.

Het zoeken van een vervanger heeft de hoogste prioriteit.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

Bedankt voor je werk Zinema, en heel veel succes met je studie!

Zal missen omdat je doet nieuwe films achter elkaar snel goed gekeurd.

Top goede inzet.

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

Bedankt Marcel voor al je inzet de afgelopen jaren en de fijne samenwerking!

Film Pegasus (moderator films)

• 31148 messages
  • 5448 votes

Bedankt Zinema voor al de bijdrage. Veel succes met de studies en hopelijk tussendoor toch nog wat filmplezier!

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Bedankt Marcel voor de fijne samenwerking en al je werkzaamheden voor de site. Je zal gemist worden! Heel veel succes met je studies!

• 23437 messages
  • 76922 votes

kappeuter wrote:

stinissen

Nee nog niet. Zinema heeft het vandaag bekend gemaakt, zo snel gaat dat niet.

Het zoeken van een vervanger heeft de hoogste prioriteit.

Ok ik dacht dat jij al op de hoogte was daarom die vraag

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

Misschien komt Baggerman terug voor crew...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Is het niet mogelijk dat je bij het koop en ruil topic kunt zoeken binnen dat specifieke forum?

• 10970 messages
  • 2790 votes

kos wrote:

Is het niet mogelijk dat je bij het koop en ruil topic kunt zoeken binnen dat specifieke forum?

Dat kan toch ook. Rechtsboven, zoeken in topic.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Nee alleen binnen 1 topic. Niet binnen alle koop/verkoop topics.

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

kos: Pagina niet gevonden - MovieMeter.nl

Zoeken in: Berichten

Categorie: Filmdragers en apparatuur > Koop en ruil

Bedoel je dit?

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

Een vraagje,

Hoe kan ik mijn lijst zien, voorbeeld filmlijsten: nog zien, maar waar is de rest? Voorbeeld: Blu Ray aanwezig. Niet te vinden. Stond wel, maar niet openbaar? Waar kan ik vinden?

LuukRamaker

• 2020 messages
  • 925 votes

Decec

Je kunt de lijsten openbaar maken bij 'Mijn films' (rechts bovenaan, links van de berichten en notificaties).

Als je vervolgens met de muis op een map gaat staan, kun je via het potloodje de instellingen van de map bewerken. In het schermpje wat verschijnt als je op 'bewerken klikt', kun je onderaan aanvinken of een map openbaar mag zijn of niet. Als je dat vakje aanvinkt is de map openbaar en kun je de map ook hier weer zien staan.

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

LuukRamaker wrote:

Decec

Je kunt de lijsten openbaar maken bij 'Mijn films' (rechts bovenaan, links van de berichten en notificaties).

Als je vervolgens met de muis op een map gaat staan, kun je via het potloodje de instellingen van de map bewerken. In het schermpje wat verschijnt als je op 'bewerken klikt', kun je onderaan aanvinken of een map openbaar mag zijn of niet. Als je dat vakje aanvinkt is de map openbaar en kun je de map ook hier weer zien staan.

Ah ik heb gevonden, dank je wel.

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

Trailer bij Turks Fruit (1973) doet het niet meer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.