• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.269 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dankjewel voor de tip!

Ik heb de koppeling weggehaald. Ik kan helaas geen vervangende trailer vinden.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Voor de mensen die wel eens meehielpen met het koppelen/verwijderen van dvd en blu-rays bij films. Deze functionaliteit is nu een stukje sneller/makkelijker gemaakt. Om hier mee te helpen moet je vanaf nu rechtsboven op de pagina met het koopoverzicht, op "koopoverzicht corrigeren" drukken.

Op deze pagina is nu ook een overzicht te zien van wie welke wijzigingen doet, zodat het direct duidelijk is mocht iemand misbruik maken van deze functionaliteit.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Klinkt goed. Ik heb er net eentje gekoppeld, het klopt dat de prijs (koop deze dvd vanaf..) nog niet direct zichtbaar is op de filmpagina? (er staat nog steeds: vergelijk prijzen van deze film, met wel als verschil dat de dvd nu naar voren komt wanneer je daar op klikt - so far so good

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als er wijzigingen gedaan worden op deze beheerpagina, wordt de film "gemarkeerd" om weer opnieuw de producten op te halen. Als je gelijk de resultaten wil zien, moet je inderdaad even de pagina met alle producten/winkels even opnieuw openen.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Soundtracks-cd's mogen ook

Grease (1978)

Walk the Line (2005)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja dat klopt.

christian

• 518 messages
  • 1546 votes

Volgens mij gaat er iets mis op de verkoop pagina: Koopoverzicht - MovieMeter.nl

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

christian

Ja dat is bekend bij ons, dat klopt inderdaad niet. Jordy zal er vanavond naar kijken. Bedankt voor het melden!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Als het goed is moeten de toekomstige koopgegevens over een paar uur weer correct staan

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Montorsi wrote:

Op m'n werk (waar ik beter kan werken dan op MM zitten, I know...) overlapt in Internet Explorer de trailer op de filmpagina het 'mijn films' gedeelte wat uitklapt als je deze aan je films wilt toevoegen. Hij opent dus als het waren 'achter' het youtube filmpje, waardoor je niks kunt aanklikken.

Ik vermoed dat dit een browser gerelateerd probleem is want het gebeurt in Google Chrome thuis volgens mij nooit.

is dit opgelost?

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Jordy wrote:

(quote)

is dit opgelost?

Per maandag heb ik een nieuwe baan, dus zal het nooit meer op die server kunnen checken

Iemand met I.E. die dit ook had en wil kijken?

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3419 votes

Bij mij is het opgelost (zowel de filmposter als de 'Mijn films'-sectie zijn volledig zichtbaar), waarvoor dank!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mooi!

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

Voor de mensen die wel eens meehielpen met het koppelen/verwijderen van dvd en blu-rays bij films. Deze functionaliteit is nu een stukje sneller/makkelijker gemaakt. Om hier mee te helpen moet je vanaf nu rechtsboven op de pagina met het koopoverzicht, op "koopoverzicht corrigeren" drukken.

Op deze pagina is nu ook een overzicht te zien van wie welke wijzigingen doet, zodat het direct duidelijk is mocht iemand misbruik maken van deze functionaliteit.

Werkt makkelijker. Prima!

Ik wilde alleen EAN invoeren. Waren 13 tekens, ik kreeg alleen een foutmelding dat de EAN 13 karakters moet bevatten. Daar gaat dus iets mis.

Het ging overigens over de EAN van een boxset - de enige manier om de betreffende film te verkrijgen. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar lijkt me juist handig.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Wat was de ean?

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

8717344733229

Deze film: Dollar (1938)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

vreemd lukt mij wel

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ik ga nog eens een andere proberen.

Juist toevoegen van andere EAN vind ik wel een goede verbetering.

Nu lukt het bij mij ook. Ik had het drie maal geprobeerd, misschien had ik even helemaal uit moeten loggen.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Mochizuki Rokuro

Als ik in Firefox een EAN nummer copy-paste, wil er nogal eens een spatie voor en/of achter komen te staan. (Wellicht speelt dit ook bij andere browsers.)

Daardoor krijg je die foutmelding. Je kunt de spatie(s) na het copy-pasten er af halen.

Misschien kan Jordy het zo maken dat spaties niet worden meegerekend bij het aantal tekens, zodat die foutmelding er nooit komt in dergelijke gevallen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Had ik gecheckt - teminste aan de voorzijde, niet aan de achterzijde. Ik heb de tweede keer de EAN uit mijn bericht overgekopieerd. Bij MoMe worden overtollige spaties en lege regels automatisch weggehaald geloof ik.

Handig. Anyway, opgelost, nu.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Als er een spatie voor en achter de code staat, wordt de foutmelding wel getoond.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

aha zal er eens naar kijken

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

(quote)

is dit opgelost?

Hier ook opgelost nu

Mac Hammer Fan

• 6026 messages
  • 7446 votes

Zinema wrote:

Beste Moviemeters,

ik heb besloten per vandaag te stoppen met mijn crewwerkzaamheden. Ik hik al een tijdje tegen deze beslissing aan. Stoppen dus. Dit i.v.m. een tijdrovende studie waar ik binnenkort, naast mijn werk, aan begin. Ik heb altijd met ziel en zaligheid mijn taken kunnen uitvoeren. Met dank aan de crew, maar ook aan jullie: de toevoegers. Vast of niet, 'taalfoutrecidivisten' en ander filmgespuis. Jullie hebben mij altijd met veel plezier bezig gehouden. Bedankt voor de contacten, de inzendingen, de discussies et cetera. Zonder jullie geen site! Dus bedankt allemaal.

Tot ziens!

P.S. Wees lief voor de crew (het zijn stuk voor stuk toppers).

Excuseer voor mijn laattijdige reactie (ik ben zelf wat minder met MM bezig de laatste tijd) maar ik wil je nog eens bedanken Zinema voor al je werk. We zullen je missen. Het ga je goed. Veel succes met je studies.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Het is mij ook helemaal ontgaan, bedankt voor je harde werk en succes met je studie zinema.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Ik weet niet of het al eerder voorgesteld is, of dat het ook gekeurd is.

Maar misschien is het leuk om een soort Forum Post Counter te maken en dit op je profiel te zetten.

Bijvoorbeeld ik heb nu een bericht geplaatst en dan kom dat bijvoorbeeld onder mijn plaatje te staan, of naast mij naam.

En dan op je profiel tussen de Account Statistieken (Geregistreerd: etc.)

Mij lijkt het wel leuk om te plaatsen.... Maar weet niet hoe je het dan moet fixen met alles wat nu al geplaatst is...

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Volgens mij werkt dat alleen maar spamgedrag op.

N811

• 1459 messages
  • 913 votes

Ik kan me nog een moviemeter app herinneren. Is dat een idee om nog terug te halen of is dat onnodig.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik geloof niet zo in de toegevoegde waarde van apps voor sites als MovieMeter. Denk dat ik m'n tijd beter kan besteden aan het verder verbeteren van de mobiele versie van de site.

Eraser2

• 387 messages
  • 922 votes

Ik ben een groot fan van de mobiele versie van de site trouwens. Werkt heerlijk!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.