- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
horizons
-
- 5687 messages
- 2404 votes
Wellicht al eerder eens gevraagd of bestaat het al:
Kan je in mm een lijst maken van alle regisseur met hun waardering? In profiel bij regisseur staan gemiddeldes enzo. Dus technisch zou het moeten kunnen.
Dus in principe een top 100 van regisseurs. 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
In De Site > Algemeen > nieuw design (najaar 2013):
Ik weet niet of het wat is, maar misschien kan er een optie toegevoegd worden om meningen bij films te 'liken' ?
Soms lees ik bij een film een mening waarvan ik denk: "dit is nu echt mooi verwoord" of "deze recensie is echt af" of "je hebt helemaal gelijk". Ik heb dan altijd zin om te reageren als "mooi", of "zo denk ik er ook over".
En ik ben heus niet de enige die dat heeft, want vaak lees ik na een goede recensie/mening ook zulke berichten.
Ik weet dat het misschien te veel aan facebook doet denken, maar dat doet de nieuwe optie 'meldingen' ook. Op sommige fora bestonden zulke systemen trouwens al voor de komst van facebook.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Zie pagina 95 t/m 100 van het opmerkingentopic, vanaf hier.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
@ Jordy, gaat er nog iets gedaan worden met dat like-idee of laat je het rusten? Of ga je eraan denken bij invoering van je nieuwe design in het najaar? Ben er eigenlijk best benieuwd naar 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Zie mijn berichten in de discussie
Ik blijf voor nu bij m'n eerdere mening dat ik de wens snap, en zelf ook wel eens ervaar, maar dat ik bang ben dat het teveel vervelende off-topic discussies op zal leveren bij de films.
Bovendien ben ik ook wel bang dat het vooral door een klein kliekje die-hards gebruikt zal worden om gelijkgezinden veren in de kont te stoppen. Een goed geschreven negatieve recensie bij een populaire film zal nooit veel likes ontvangen, denk ik, waardoor die likes alleen maar de heersende opinie gaan onderstrepen ipv dat het een mechanisme wordt om mooie stukjes tekst prominenter naar voren te kunnen halen, of te belonen.
Ben ook wel een beetje bang dat de mensen die nu ook al bepaalde films adopteren / terroriseren door er honderden berichten te plaatsen, hiermee nog meer ammonutie krijgen om de discussie te gaan overheersen.
Voorlopig ga ik er niets mee doen.
Daarnaast staat het nieuwe ontwerp totaal los van nieuwe functionaliteiten. De klus is al groot genoeg, dan ga ik ook nog niet allemaal nieuwe dingen er bij bouwen 
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Ik vind het ook niet echt nodig.
Iets heel anders, als ik op 'mijn films' klik krijg ik de melding dat ik een oudere versie van IE dan 8 zou gebruiken, het overzicht van de films ziet er niet goed uit, maar ik heb IE 10. Ligt dat aan een of andere instelling? Bij Firefox (uiteraard) nergens last van
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik denk dat je IE10 in IE7 compatibiliteitsmodus hebt draaien, dat is volgens mij zo'n icoontje naast de adresbalk. Zal de waarschuwing binnenkort wat duidelijker maken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > nieuw design (najaar 2013)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Als je iemands meningen leest of die van je zelf (dus onder elkaar of via alphabet), kan je van daaruit niet rechtstreeks naar de film. Is daar niks aan te doen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Je kunt op het permalink linkje drukken. Zal op de lijst zetten om de titel zelf ook klikbaar te maken.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
O ja, zo kan het ook. (Op de titel is wat mooier)
Cyaxares
-
- 14 messages
- 5 votes
In Film > Algemeen > IMDb film collectie importeren:
Hallo,
Ik ben nog niet zo bekend met hoe het hier werkt. Is het mogelijk om je IMDb collectie te importeren, ipv alles handmatig toe te voegen?
SPT
-
- 433 messages
- 3237 votes
Wat ik wel een leuke feature zou vinden is bij de gebruikersinformatie (of in het filmlog of bij stemmen een histogram) met het aantal films waarop een gebruiker per tijdseenheid heeft gestemd. Ik zit te denken aan het format van de stemhistorie bij de films, maar dan op de y-as dus de frequentie van het aantal films waar de gebruiker op heeft gestemd in een maand.
Dan kan je van jezelf of van andere gebruikers precies zien hoe actief ze zijn, en in welke tijden van het jaar ze de meeste films kijken. Nog leuker zou zijn als de figuur in het filmlog klikbaar was, zodat je in de lijst de films te zien zou krijgen waar je (of de gebruiker waar je op dat moment naar kijkt) in die maand op gestemd had.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Dat krijg ik steeds als ik klik op een item uit de banner van play.com of Freerecordshop.be
Warning: Unresponisive script.
A script on this page may be busy, or it may have stopped responding. You can stop the script now, or you can continue to see if the script will complete.
Script: Advertisement - cas.fr.eu.criteo.com
Als ik kies voor continue script blijft Firefox weer hangen. (MacOS X 10.8.4 Mountain Lion met alle laatste updates).
Het verschijnsel doet zich voor bij de banners van www.play.com en www.freerecordshop.be.
Bovendien zorgde die website cas.criteo.com er in het verleden soms voor dat pagina's van MM niet laadden.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Er staat "Apocalypse Now Redux" als alternatieve titel.
Dat is toch geen alternatieve titel? Dat is gewoon een versie van de film (Zoals je bij andere films de director's cut hebt etc.)
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Er staat "Apocalypse Now Redux" als alternatieve titel.
Dat is toch geen alternatieve titel? Dat is gewoon een versie van de film (Zoals je bij andere films de director's cut hebt etc.)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
We vermelden alternatieve titels van alternatieve cuts ook gewoon.
Dat is gewoon een zeer bekende versie / titel, dus vermelden we die ook erbij. Aangezien we die versie niet apart opnemen in de database.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Harvest (1953) is onderdeel van de televisieserie Robert Montgomery Presents dus mag er volgens mij niet op.
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Een vraagje, geheel terloops:
Hoe rondt moviemeter eigenlijk af in de berekening van de stemgemiddelden?
- Een 3,9999: is dat een 4,00 of een 3,99 ?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Dat wordt een 3,99. Waarom daar voor gekozen is, is een lang verhaal 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Dat wordt een 3,99. Waarom daar voor gekozen is, is een lang verhaal
*pakt een biertje en gaat er eens goed voor zitten*
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
eerst werd er echt afgerond, dus een 3,999999 en een 4,000001 waren allebei een 4,0
toplijsten worden zoals jullie lieve kijkbuiskinderen weten, gesorteerd op stemgemiddelde en bij gelijk stemgemiddelde op aantal stemmen
wat je vervolgens soms kreeg, was het volgende:
1. Een Of Andere Film -- 4,0000001 (10 stemmen)
2. Een Andere Film - 3,9999999 (100 stemmen)
als je het zo ziet klopt het, wat was er echter "echt" te zien na het toepassen van de afrondingen
1. Een Of Andere Film -- 4,0 (10 stemmen)
2. Een Andere Film - 4,0 (100 stemmen)
iedereen: huh die horen toch andersom te staan omdat film 2 100 stemmen heeft
nou waren er wel andere oplossingen te bedenken achteraf, misschien, maar om het mezelf makkelijk te maken heb ik toen maar besloten om gewoon de eerste 2 cijfers achter de komma te pakken ipv af te ronden
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Dat druist wel in tegen alle logica 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Nooit geweten. Bedankt voor de opheldering 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
eerst werd er echt afgerond, dus een 3,999999 en een 4,000001 waren allebei een 4,0
toplijsten worden zoals jullie lieve kijkbuiskinderen weten, gesorteerd op stemgemiddelde en bij gelijk stemgemiddelde op aantal stemmen
wat je vervolgens soms kreeg, was het volgende:
1. Een Of Andere Film -- 4,0000001 (10 stemmen)
2. Een Andere Film - 3,9999999 (100 stemmen)
als je het zo ziet klopt het, wat was er echter "echt" te zien na het toepassen van de afrondingen
1. Een Of Andere Film -- 4,0 (10 stemmen)
2. Een Andere Film - 4,0 (100 stemmen)
iedereen: huh die horen toch andersom te staan omdat film 2 100 stemmen heeft
nou waren er wel andere oplossingen te bedenken achteraf, misschien, maar om het mezelf makkelijk te maken heb ik toen maar besloten om gewoon de eerste 2 cijfers achter de komma te pakken ipv af te ronden
"Vind ik leuk"
Bedankt voor de verhelderende uitleg. 
Raar dat nog niemand me voor was, in al die jaren dat moviemeter bestaat.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
zoals jullie lieve kijkbuiskinderen weten
Wat is dat nu.....
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Nooit naar de fabeltjeskrant gekeken?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.