- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Wanneer ik via mijn instellingen bij het gedeelte 'Updates' een vinkje zet bij 'Toon discussies in de categorie Filmgames' en dan op opslaan klik, dan slaagt hij het niet op.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Toevallig dat ik zojuist dezelfde instelling aan wilde passen, maar inderdaad stuk.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wanneer ik via mijn instellingen bij het gedeelte 'Updates' een vinkje zet bij 'Toon discussies in de categorie Filmgames' en dan op opslaan klik, dan slaagt hij het niet op.
gaat dat nu weer goed?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
gaat dat nu weer goed?
Works like a charm. Bedankt 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Het viel me net op dat de tijdstippen van de docu's die vanavond op Canvas worden uitgezonden niet kloppen. Ik ontdek wel vaker van die foutjes. Ik weet toevallig dat ik dat bij stinissen moet melden, maar dat staat niet aangegeven bij het tv-overzicht en ook niet bij de films zelf. M.a.w. veel gebruikers weten dat niet. Ik zou dat dus vermelden of iets als een corrigeeroptie toevoegen.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Het viel me net op dat de tijdstippen van de docu's die vanavond op Canvas worden uitgezonden niet kloppen. Ik ontdek wel vaker van die foutjes. Ik weet toevallig dat ik dat bij stinissen moet melden, maar dat staat niet aangegeven bij het tv-overzicht en ook niet bij de films zelf. M.a.w. veel gebruikers weten dat niet. Ik zou dat dus vermelden of iets als een corrigeeroptie toevoegen.
Belgische uitzendingen moeten niet bij stinissen gemeld worden maar bij mij. Staat zo bij de correctie tab:
Heb je trouwens een voorbeeld waar het niet klopt?
edit: ik zie het al. Dat ligt te wijten aan Canvas zelf. In de papieren versie van Humo staat Upside Down: The Creation Records Story (2010) om 22u25 maar als je digitaal gaat kijken dan is dat ondertussen verandert.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Belgische uitzendingen moeten niet bij stinissen gemeld worden maar bij mij. Staat zo bij de correctie tab:
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Als je zo iets merkt, gewoon een PB naar mij sturen en dan los ik het wel op 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ik weet dat het eerst wel kon, maar kan je in Mijn Films simpel films verslepen naar een andere map?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Verslepen kan volgens mij niet meer, maar dit werkt wel:
Titels een voor een met de muis selecteren met ctrl ingedrukt, vervolgens klikken op 'verplaatsen'.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Titels een voor een met de muis selecteren met ctrl ingedrukt, vervolgens klikken op 'verplaatsen'.
Confusie
-
- 667 messages
- 0 votes
Vind trouwens die welke films zijn er vandaag op TV functie echt chill. Gebruik 'm al jaren man.
Complimentje dus.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ah, fijn! Was er ook al mee aan het rommelen. Thanks.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Gebruik je iets om de advertenties op de site te blokkeren? Adblock bijvoorbeeld
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Gebruik je iets om de advertenties op de site te blokkeren? Adblock bijvoorbeeld
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Zal hoogstwaarschijnlijk daar wel aan liggen. PC van een kameraad had hetzelfde
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Zal hoogstwaarschijnlijk daar wel aan liggen. PC van een kameraad had hetzelfde
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Het is alleen bij topics over een film/serie, waar reclame voor webwinkels staat om die film/serie te kopen. Normaal gepsroken is de advertentie over de gehele breedte. Adblock houdt dat tegen, waardoor de uitlijning van de berichten zo uitvalt.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Goed om te zien dat de layout verpest wordt bij het gebruik van adblockers
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Goed om te zien dat de layout verpest wordt bij het gebruik van adblockers
Dying Rose
-
- 1315 messages
- 3419 votes
Even een vraagje i.v.m. de meningen van users op hun persoonlijke profielen.
Je kan dus onder 'Meningen' de recensies van users lezen over verschillende films, maar als je dan op de pagina van één van die films zelf wilt komen, moet je de film zelf nog ingeven/zoeken. Ik dacht dat er vroeger zo'n 'systeem' was waarbij je gewoon op de titel of poster kon klikken waarbij je zo op de pagina terechtkwam? Of heb ik dat gedroomd? 
Op de titel/poster klikken zou gewoon handiger en sneller gaan. Het is maar een vraag/suggestie, dus schiet me aub. niet af. 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Even een vraagje i.v.m. de meningen van users op hun persoonlijke profielen.
Je kan dus onder 'Meningen' de recensies van users lezen over verschillende films, maar als je dan op de pagina van één van die films zelf wilt komen, moet je de film zelf nog ingeven/zoeken. Ik dacht dat er vroeger zo'n 'systeem' was waarbij je gewoon op de titel of poster kon klikken waarbij je zo op de pagina terechtkwam? Of heb ik dat gedroomd? 
Op de titel/poster klikken zou gewoon handiger en sneller gaan. Het is maar een vraag/suggestie, dus schiet me aub. niet af.
Dat kan nog steeds, als je op het linkje 'permalink' klikt. Maar het zou inderdaad handiger zijn als je op de titel zou kunnen klikken inderdaad 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Als je trouwens perse een Adblock wilt gebruiken vanwege advertenties op andere sites, dan kun je het zo instellen dat alles van moviemeter een uitzondering krijgt. Of je doneert natuurlijk en je hebt helemaal geen problemen 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Als ik op mijn iphone iemand wil quoten en op dat icoontje klik gebeurt er niks.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Ads / reclame op de site
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Niemand? Geen van die icoontjes boven een bericht werken op mijn mobiel behalve dat verwijdericoontje.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Denk dat er iets mis is met je javascript, of het staat uitgeschakeld bij je instellingen, of misschien moet je je cache even legen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.