• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Wanneer ik via mijn instellingen bij het gedeelte 'Updates' een vinkje zet bij 'Toon discussies in de categorie Filmgames' en dan op opslaan klik, dan slaagt hij het niet op.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Toevallig dat ik zojuist dezelfde instelling aan wilde passen, maar inderdaad stuk.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat op de lijst!

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Metalfist wrote:

Wanneer ik via mijn instellingen bij het gedeelte 'Updates' een vinkje zet bij 'Toon discussies in de categorie Filmgames' en dan op opslaan klik, dan slaagt hij het niet op.

gaat dat nu weer goed?

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Jordy wrote:

gaat dat nu weer goed?

Works like a charm. Bedankt

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Jawel!

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Het viel me net op dat de tijdstippen van de docu's die vanavond op Canvas worden uitgezonden niet kloppen. Ik ontdek wel vaker van die foutjes. Ik weet toevallig dat ik dat bij stinissen moet melden, maar dat staat niet aangegeven bij het tv-overzicht en ook niet bij de films zelf. M.a.w. veel gebruikers weten dat niet. Ik zou dat dus vermelden of iets als een corrigeeroptie toevoegen.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Apollinisch wrote:

Het viel me net op dat de tijdstippen van de docu's die vanavond op Canvas worden uitgezonden niet kloppen. Ik ontdek wel vaker van die foutjes. Ik weet toevallig dat ik dat bij stinissen moet melden, maar dat staat niet aangegeven bij het tv-overzicht en ook niet bij de films zelf. M.a.w. veel gebruikers weten dat niet. Ik zou dat dus vermelden of iets als een corrigeeroptie toevoegen.

Belgische uitzendingen moeten niet bij stinissen gemeld worden maar bij mij. Staat zo bij de correctie tab:

Let op: als je een tv-datum wilt doorgeven, kan dat via een privébericht naar Metalfist (voor de Vlaamse zenders) of stinissen (voor de overige zenders). Correcties voor huur / om demand-data kun je ook naar stinissen sturen. Lees de Wiki voor informatie over de diverse velden van dit formulier.

Heb je trouwens een voorbeeld waar het niet klopt?

edit: ik zie het al. Dat ligt te wijten aan Canvas zelf. In de papieren versie van Humo staat Upside Down: The Creation Records Story (2010) om 22u25 maar als je digitaal gaat kijken dan is dat ondertussen verandert.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Metalfist wrote:

Belgische uitzendingen moeten niet bij stinissen gemeld worden maar bij mij. Staat zo bij de correctie tab:

(quote)
Ah kijk, ik leer hier nog 's wat!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Als je zo iets merkt, gewoon een PB naar mij sturen en dan los ik het wel op

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

Ik weet dat het eerst wel kon, maar kan je in Mijn Films simpel films verslepen naar een andere map?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Verslepen kan volgens mij niet meer, maar dit werkt wel:

Titels een voor een met de muis selecteren met ctrl ingedrukt, vervolgens klikken op 'verplaatsen'.

FillumGek

• 8987 messages
  • 3398 votes

kappeuter wrote:

Titels een voor een met de muis selecteren met ctrl ingedrukt, vervolgens klikken op 'verplaatsen'.

Was al bang dat het helemaal niet meer kon. Thanks voor de tip!

Confusie

• 667 messages
  • 0 votes

Vind trouwens die welke films zijn er vandaag op TV functie echt chill. Gebruik 'm al jaren man.

Complimentje dus.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

kappeuter wrote:

Ah, fijn! Was er ook al mee aan het rommelen. Thanks.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik zie dit in het Sopranos topic.

(afbeelding)

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Gebruik je iets om de advertenties op de site te blokkeren? Adblock bijvoorbeeld

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

Gebruik je iets om de advertenties op de site te blokkeren? Adblock bijvoorbeeld

Ja, maar er staat daar nooit reclame, en normaal is het forum ook nooit zo.

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Zal hoogstwaarschijnlijk daar wel aan liggen. PC van een kameraad had hetzelfde

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Metalfist wrote:

Zal hoogstwaarschijnlijk daar wel aan liggen. PC van een kameraad had hetzelfde

Oke, bedankt

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Het is alleen bij topics over een film/serie, waar reclame voor webwinkels staat om die film/serie te kopen. Normaal gepsroken is de advertentie over de gehele breedte. Adblock houdt dat tegen, waardoor de uitlijning van de berichten zo uitvalt.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Goed om te zien dat de layout verpest wordt bij het gebruik van adblockers

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jordy wrote:

Goed om te zien dat de layout verpest wordt bij het gebruik van adblockers

Ja sorry, is mijn eigen keus.

Dying Rose

• 1315 messages
  • 3419 votes

Even een vraagje i.v.m. de meningen van users op hun persoonlijke profielen.

Je kan dus onder 'Meningen' de recensies van users lezen over verschillende films, maar als je dan op de pagina van één van die films zelf wilt komen, moet je de film zelf nog ingeven/zoeken. Ik dacht dat er vroeger zo'n 'systeem' was waarbij je gewoon op de titel of poster kon klikken waarbij je zo op de pagina terechtkwam? Of heb ik dat gedroomd?

Op de titel/poster klikken zou gewoon handiger en sneller gaan. Het is maar een vraag/suggestie, dus schiet me aub. niet af.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dying Rose wrote:

Even een vraagje i.v.m. de meningen van users op hun persoonlijke profielen.

Je kan dus onder 'Meningen' de recensies van users lezen over verschillende films, maar als je dan op de pagina van één van die films zelf wilt komen, moet je de film zelf nog ingeven/zoeken. Ik dacht dat er vroeger zo'n 'systeem' was waarbij je gewoon op de titel of poster kon klikken waarbij je zo op de pagina terechtkwam? Of heb ik dat gedroomd?

Op de titel/poster klikken zou gewoon handiger en sneller gaan. Het is maar een vraag/suggestie, dus schiet me aub. niet af.

Dat kan nog steeds, als je op het linkje 'permalink' klikt. Maar het zou inderdaad handiger zijn als je op de titel zou kunnen klikken inderdaad

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Als je trouwens perse een Adblock wilt gebruiken vanwege advertenties op andere sites, dan kun je het zo instellen dat alles van moviemeter een uitzondering krijgt. Of je doneert natuurlijk en je hebt helemaal geen problemen

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Als ik op mijn iphone iemand wil quoten en op dat icoontje klik gebeurt er niks.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Niemand? Geen van die icoontjes boven een bericht werken op mijn mobiel behalve dat verwijdericoontje.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Denk dat er iets mis is met je javascript, of het staat uitgeschakeld bij je instellingen, of misschien moet je je cache even legen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.