- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Sluit ik me bij aan. Normaal gesproken deed je nooit iets met het menu rechtsboven en stond alles overzichtelijk in het linkermenu.
Ben er zelf ook niet zo blij mee, maar zal wel wennen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Het zou eventueel kunnen als optie. Ik denk echter niet dat dit voldoende "leeft" op deze site, zodat er massaal correcties ingestuurd kan worden met de correcte imdb link. Vooral omdat de huidige link in 95% van de tijd goed werkt.
Voor wat het waard is: Ik maak er dagelijks gebruik van. Wat bedoel je met '95% van de gevallen goed werkt'? Je komt nooit op de goede site terecht, altijd in een suggestie scherm (query), ook al is er maar één overeenkomst. Ik meldde dat eerder al en toen gaf je aan dat het waarschijnlijk een wijziging van imdb betrof.
Misschien vergis ik me, maar voorheen kwam je na het klikken op de imdb-link op een regisseurspagina toch direct op de goede pagina uit?
Nu kom je altijd in een zoekscherm met allerlei suggesties ook al zijn het unieke namen, die exact overeenkomen. Moet je weer een keer extra klikken.
Is daar iets in veranderd? Heb trouwens even getest: het maakt niet uit of je in- of uitgelogd bent op imdb.
Het invoeren van de regisseurscode is dan een optie. Slechts 33.631 stuks 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat bedoel je met '95% van de gevallen goed werkt'?
dat je op een pagina uit komt met daarop een link naar de juiste regisseurspagina
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Ja dat klopt, dat gaat vrijwel altijd goed, maar die ene klik minder zou ik al fijn vinden. Ze zijn immers uniek aan elkaar gekoppeld. Ik begrijp dat als dit onder handen genomen wordt ik een PM (rechtboven) kan verwachten om mee te helpen 
Erwinner
-
- 33715 messages
- 3079 votes
Was me nog nooit opgevallen een doorverwijzing naar wiki en imbd. Ga ik zeker veel gebruiken.
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Het zou eventueel kunnen als optie. Ik denk echter niet dat dit voldoende "leeft" op deze site, zodat er massaal correcties ingestuurd kan worden met de correcte imdb link. Vooral omdat de huidige link in 95% van de tijd goed werkt.
Het invoeren van de regisseurscode is dan een optie. Slechts 33.631 stuks
Handiger is het volgens mij om het gewoon te laten zoals het nu is, dan kan je nog eventueel op IMDb zoeken naar een regisseur.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Er is weer een spamaccount
Celinbaby:
hello,
mijn naam is Celine, ik ben een jong mooi meisje met een mooi hart. ik zag je profiel vandaag en graag je vriend zijn, kunt u schrijven naar me direct in mijn email ([email protected]) zodat ik zal meer van mijn foto sturen naar u en vertellen u meer over mij.
Hello,
my name is Celine,i am a young beautiful girl with a lovely heart . i saw your profile today and like to be your friend,You can write to me direct in my email( [email protected] ) so that i will send more of my photo to you and tell you more about me.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij deze gesloten. Bedankt voor de tip.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Er staan toch ook films op die niet op imdb staan.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Bij deze gesloten. Bedankt voor de tip.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Haar "volkomen veilige" email adres staat hier nog ja 
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Vooral omdat de huidige link in 95% van de tijd goed werkt.
zal het op de lijst zetten
jordandejong
-
- 4772 messages
- 1431 votes
Ben ik nou zo dement dat ik niet meer weet waar de zoekbalk staat of is 'ie daadwerkelijk verdwenen. Iemand anders last van?
Edit: Alleen last van bij Firefox niet bij Chrome.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Inderdaad ineens weg in Firefox, daarna even gekeken in Explorer ook daar is ie verdwenen.
ibendb
-
- 5036 messages
- 3213 votes
Kan het zijn dat de "Privéberichten" knop weg is? Zie het net en ik dacht dat het niet normaal was.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Kan het zijn dat de "Privéberichten" knop weg is? Zie het net en ik dacht dat het niet normaal was.
Staat rechtsboven. Was al gemeld dat dit veranderd is.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ik vroeg mij af of er wel eens een MM-enquête gehouden wordt? zo niet, is dit wellicht een optie? misschien wel leuk voor de crew/mods en administrator(s) 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Geregeld, meestal met de strekking "wat vond jij van deze film op een schaal van 0 tot 5"
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ik bedoelde eigenlijk meer een soort "website evaluatie vragenlijst"
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Geregeld, meestal met de strekking "wat vond jij van deze film op een schaal van 0 tot 5"
Er staan idd ruim 93000 enquêtes op de site.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja als je het zo beschouwt wel ja. Maar goed 
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Ik wist niet dat we ook een 0* konden stemmen...? 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik bedoelde eigenlijk meer een soort "website evaluatie vragenlijst"
Wat je van de site vindt kan je hier toch ook neerzetten?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ja dat begrijp ik. Daar is dit topic ook o.a. voor. Verder was het inderdaad ook maar een vraag of er behoefte was aan een website evaluatie d.m.v een vragenlijst. Niet in de zin van "stemmen" op films natuurlijk.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hier komen natuurlijk ook meer de vaste users die actief zijn op het forum. Als je eeen enquete op de voorpagina pleurt krijg je misschien ook meer feedback van de "stille" users.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.