• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal het op de lijst zetten

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

jarno1975 wrote:

(quote)

Sluit ik me bij aan. Normaal gesproken deed je nooit iets met het menu rechtsboven en stond alles overzichtelijk in het linkermenu.

Ben er zelf ook niet zo blij mee, maar zal wel wennen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Jordy wrote:

(quote)

Het zou eventueel kunnen als optie. Ik denk echter niet dat dit voldoende "leeft" op deze site, zodat er massaal correcties ingestuurd kan worden met de correcte imdb link. Vooral omdat de huidige link in 95% van de tijd goed werkt.

Voor wat het waard is: Ik maak er dagelijks gebruik van. Wat bedoel je met '95% van de gevallen goed werkt'? Je komt nooit op de goede site terecht, altijd in een suggestie scherm (query), ook al is er maar één overeenkomst. Ik meldde dat eerder al en toen gaf je aan dat het waarschijnlijk een wijziging van imdb betrof.

Mochizuki Rokuro wrote:

Misschien vergis ik me, maar voorheen kwam je na het klikken op de imdb-link op een regisseurspagina toch direct op de goede pagina uit?

Nu kom je altijd in een zoekscherm met allerlei suggesties ook al zijn het unieke namen, die exact overeenkomen. Moet je weer een keer extra klikken.

Is daar iets in veranderd? Heb trouwens even getest: het maakt niet uit of je in- of uitgelogd bent op imdb.

Het invoeren van de regisseurscode is dan een optie. Slechts 33.631 stuks

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Wat bedoel je met '95% van de gevallen goed werkt'?

dat je op een pagina uit komt met daarop een link naar de juiste regisseurspagina

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Ja dat klopt, dat gaat vrijwel altijd goed, maar die ene klik minder zou ik al fijn vinden. Ze zijn immers uniek aan elkaar gekoppeld. Ik begrijp dat als dit onder handen genomen wordt ik een PM (rechtboven) kan verwachten om mee te helpen

Erwinner

• 33715 messages
  • 3079 votes

Was me nog nooit opgevallen een doorverwijzing naar wiki en imbd. Ga ik zeker veel gebruiken.

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

Het zou eventueel kunnen als optie. Ik denk echter niet dat dit voldoende "leeft" op deze site, zodat er massaal correcties ingestuurd kan worden met de correcte imdb link. Vooral omdat de huidige link in 95% van de tijd goed werkt.

Mochizuki Rokuro wrote:

Het invoeren van de regisseurscode is dan een optie. Slechts 33.631 stuks

Lekker handig bij regisseurs die NIET op de IMDb vermeld staan (ja, die zijn er namelijk)...

Handiger is het volgens mij om het gewoon te laten zoals het nu is, dan kan je nog eventueel op IMDb zoeken naar een regisseur.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Er is weer een spamaccount

Celinbaby:

hello,

mijn naam is Celine, ik ben een jong mooi meisje met een mooi hart. ik zag je profiel vandaag en graag je vriend zijn, kunt u schrijven naar me direct in mijn email ([email protected]) zodat ik zal meer van mijn foto sturen naar u en vertellen u meer over mij.

([email protected])

Hello,

my name is Celine,i am a young beautiful girl with a lovely heart . i saw your profile today and like to be your friend,You can write to me direct in my email( [email protected] ) so that i will send more of my photo to you and tell you more about me.

( [email protected] )

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Bij deze gesloten. Bedankt voor de tip.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

narva77 wrote:

(quote)

(quote)
Lekker handig bij regisseurs die NIET op de IMDb vermeld staan (ja, die zijn er namelijk)...

Er staan toch ook films op die niet op imdb staan.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

kappeuter wrote:

Bij deze gesloten. Bedankt voor de tip.

Graag gedaan

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ja lekker, nu mis ik dus een date met Celine .

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Haar "volkomen veilige" email adres staat hier nog ja

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Jordy wrote:

Vooral omdat de huidige link in 95% van de tijd goed werkt.

Dat is dus waar ik tegenaan liep, waardoor ik deze vraag stelde: het is 95%-100% dat niet werkt. Zelfs unieke namen worden als zoekresultaat weergegeven, waardoor er nog een keer in de lijst gezocht en geklikt moet worden. Het kan zijn dat IMDB iets in hun afhandeling van de resultaten heeft aangepast, waardoor de link niet meer werkt.

Jordy wrote:

zal het op de lijst zetten

Top!

jordandejong

• 4772 messages
  • 1431 votes

Ben ik nou zo dement dat ik niet meer weet waar de zoekbalk staat of is 'ie daadwerkelijk verdwenen. Iemand anders last van?

Edit: Alleen last van bij Firefox niet bij Chrome.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hier ook een probleem met Firefox.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Nee hoor, IE ook.

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

Inderdaad ineens weg in Firefox, daarna even gekeken in Explorer ook daar is ie verdwenen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

excuus

ibendb

• 5036 messages
  • 3213 votes

Kan het zijn dat de "Privéberichten" knop weg is? Zie het net en ik dacht dat het niet normaal was.

• 10970 messages
  • 2790 votes

ibendb wrote:

Kan het zijn dat de "Privéberichten" knop weg is? Zie het net en ik dacht dat het niet normaal was.

Staat rechtsboven. Was al gemeld dat dit veranderd is.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik vroeg mij af of er wel eens een MM-enquête gehouden wordt? zo niet, is dit wellicht een optie? misschien wel leuk voor de crew/mods en administrator(s)

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Geregeld, meestal met de strekking "wat vond jij van deze film op een schaal van 0 tot 5"

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ik bedoelde eigenlijk meer een soort "website evaluatie vragenlijst"

• 10970 messages
  • 2790 votes

Jordy wrote:

Geregeld, meestal met de strekking "wat vond jij van deze film op een schaal van 0 tot 5"

Er staan idd ruim 93000 enquêtes op de site.

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ja als je het zo beschouwt wel ja. Maar goed

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Jordy wrote:

Ik wist niet dat we ook een 0* konden stemmen...?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Movie-Addicted wrote:

Ik bedoelde eigenlijk meer een soort "website evaluatie vragenlijst"

Wat je van de site vindt kan je hier toch ook neerzetten?

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Ja dat begrijp ik. Daar is dit topic ook o.a. voor. Verder was het inderdaad ook maar een vraag of er behoefte was aan een website evaluatie d.m.v een vragenlijst. Niet in de zin van "stemmen" op films natuurlijk.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Hier komen natuurlijk ook meer de vaste users die actief zijn op het forum. Als je eeen enquete op de voorpagina pleurt krijg je misschien ook meer feedback van de "stille" users.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.