• 177.946 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.617 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Ik zou er best aan kunnen wennen, maar ik zou eerder dan alles links in dat menu stoppen (eventueel ook de uitloggen-knop) dan nu zo verspreid. Ik snap ergens wel het verschil maar toch zouden die knoppen prima onder Mijn MoMe passen.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik wil het hele kopje Mijn MovieMeter uiteindelijk weg hebben. Persoonlijke dingen die te maken hebben met je profiel, doe je via linkjes / menuutjes in de bovenste balk, zoals volgens mij gebruikelijk is op alle grote sites.

Ik wil dit niet in een keer in een grote verandering doen, omdat het verleden heeft geleerd dat de bezoekers van deze site niet dol zijn op verandering, dus gaat dit geleidelijk.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Dus nu verander je gewoon zes veranderingen Maar inderdaad, als je dat helemaal weghaalt wordt het logischer. Alleen, wordt dat niet wat kaal met slechts twee subemenu's? Oneven getallen zijn mooier en spannender. Je zet ook drie planten in de vensterbank, nooit twee of vier. Dan zal vier nog wel kunnen links, twee lijkt me wat simpel en goedkoop ogend.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

(afbeelding)

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Jordy wrote:

Ik hoop dat jullie hier aan kunnen wennen

Alles went, lijkt me geen enkel probleem. Wel vind ik het prettig dat als je wijzigingen doorvoert dat je dat dat, zoals je nu doet, even meldt.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Dat "Powered by: NINES" kan zeker niet ergens anders?? Ik ben nogal muisonvaardig, althans we hebben echt een bagger laptop, waar de besturing van dat ding echt nauwelijks fijngevoelig is en klik daar toch al te vaak op. Nu wordt het nóg lastiger om te mikken. Dit omdat ik Mijn Updates altijd als eerste open als ik op de site kom. Ik heb mijn Top 10 nu al twee keer aangeklikt (tweede van onder) - dat went wel hoor, maar ik heb dan voorkeur om gelijk de hele boel daar weg te halen. Als je ouder wordt dan pas je je minder snel aan...

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Die fijngevoeligheid kan je trouwens instellen:

How to Change Touchpad Settings | eHow.com

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

kappeuter wrote:

(afbeelding)

Op BoMe ook al.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Zat al de hele tijd op top 10 te rammen net. Dacht al, de pagina laadt niet. Zie ik opeens dat privéberichten weg is en Mijn Updates dus helemaal onderaan het kopje staat i.p.v. in het midden

Edit: Blijf maar verkeerd klikken. Nu ook al een paar keer op Nines geklikt zoals Mochizuki Rokuro

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Oh, ik dacht al dat er iets weg was. Ik bleef de hele tijd ook maar verkeerd klikken...

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Op de mobiele site is ie nog wel "goed"

Insignificance

• 3220 messages
  • 5586 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Ik ben nogal muisonvaardig, althans we hebben echt een bagger laptop, waar de besturing van dat ding echt nauwelijks fijngevoelig is en klik daar toch al te vaak op. Nu wordt het nóg lastiger om te mikken. Dit omdat ik Mijn Updates altijd als eerste open als ik op de site kom.

Dan neem ik aan dat je je favorieten zo hebt gerangschikt dat die gemakkelijk klikbaar zijn. Ergo; bookmark 'Mijn Updates' i.p.v. de homepage. De laatste is nog altijd vrij gemakkelijk te raken.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

ja daar moet ik nog even iets op verzinnen

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Misschien kun je 'Mijn Films' tijdelijk onderaan zetten. Die heeft toch alleen maar en bibliotheekfunctie: Handig dat-ie er is, maar je komt er eigenlijk zelden.

@Insignificance, dat heb ik inderdaad op MuMe wel, geen idee waarom ik dat hier eigenlijk nooit heb gedaan.

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

Hebben jullie ook probleem?

Mijn priveberichten geen vermeld (kan pagina niet openen)

is dit regel weg?

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Decec wrote:
Hebben jullie ook probleem?
Mijn priveberichten geen vermeld (kan pagina niet openen)
is dit regel weg?

Nee, hoezo?

Kijk eens bovenaan

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

nee geen priveberichten.. balk is weg

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4510 votes

Zoals ik zei (als spoiler, flauw, ik weet het ), dat is door Jordy veranderd. Kijk deze topic even door, en bovenaan de site staan nu je berichten.

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

Dat is slim! Dank je wel @mjk87

GGMM

• 57 messages
  • 289 votes

Ik zat al te zoeken wat er nou precies anders was.

Gelukkig stuurt nooit iemand mij berichten, dus ik zal er weinig last van hebben.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

GGMM wrote:

Ik zat al te zoeken wat er nou precies anders was.

Gelukkig stuurt nooit iemand mij berichten, dus ik zal er weinig last van hebben.

Ik wil best een keer een bericht sturen hoor, Meneer of Mevrouw

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Plaats van de berichten is gewijzigd. Dat is inderdaad efkens wennen. Vroeger viel het in elk geval beter op en vond ik het persoonlijk handiger.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Plaats van de berichten is gewijzigd. Dat is inderdaad efkens wennen. Vroeger viel het in elk geval beter op en vond ik het persoonlijk handiger.

Sluit ik me bij aan. Normaal gesproken deed je nooit iets met het menu rechtsboven en stond alles overzichtelijk in het linkermenu.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

In dat geval.

Jordy wrote:

Ik wil dit niet in een keer in een grote verandering doen, omdat het verleden heeft geleerd dat de bezoekers van deze site niet dol zijn op verandering, dus gaat dit geleidelijk.

Dat lijkt me dan het beste.

riesma

• 3706 messages
  • 3081 votes

Waarom is de IMDB-link bij regisseurs een zoekquery in plaats van een directe link naar de regisseurspagina?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Omdat we de imdb codes van regisseurs niet opslaan.

Simon Smith (crew films)

• 1374 messages
  • 4512 votes

Is het niet handig om dat wel te doen?

McSavah

• 9960 messages
  • 5268 votes

Fijn dat je nu op de posters kan klikken bij grotere formaten

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Simon Smith wrote:

Is het niet handig om dat wel te doen?

Het zou eventueel kunnen als optie. Ik denk echter niet dat dit voldoende "leeft" op deze site, zodat er massaal correcties ingestuurd kan worden met de correcte imdb link. Vooral omdat de huidige link in 95% van de tijd goed werkt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik denk wel dat er aantal gebruikers / crewleden zijn die hier actief mee aan de slag zouden willen gaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.