- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Punt is dat als ze op 'onopvallende' plekken zitten te weinig mensen er op klikken.
ik heb maar een kleine uitkering en zit behoorlijk krap bij kas dus voor mij houd het op.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ahh Martijn, een joetje kan je toch wel missen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Kijk het anders eerst even aan, over een paar dagen weet je niet beter 
Het is in ieder geval geen grote bewegende popup met geluid die je weg moet klikken, of iets dergelijks. Heb het geprobeerd beschaafd te houden. Vergeleken met veel andere sites valt het hier m.i. nog wel mee met de reclame, vooral voor ingelogde bezoekers.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ahh Martijn, een joetje kan je toch wel missen?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
dat is S**t man. Vervelend voor je. Dat "joetje" was bedoeld als een geintje.
*Off-Topic*
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
dat is S**t man. Vervelend voor je. Dat "joetje" was bedoeld als een geintje.
*Off-Topic*
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Er is zojuist een topic ''verdwenen'', met de titel ''Welke acteur is dit ook alweer?!'' (of iets van die strekking. Is waarschijnlijk met goede reden weggehaald / verplaatst, maar wordt dit ook ergens gemeld o.i.d..? Zo ja, waar is dat terug te vinden?
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Dat is naar De Site >> Algemeen >> Avatars verplaatst. Toevallig gezien omdat ik dat topic heb geopend, niet omdat het ergens vermeld staat.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Kijk het anders eerst even aan, over een paar dagen weet je niet beter 
Het is in ieder geval geen grote bewegende popup met geluid die je weg moet klikken, of iets dergelijks. Heb het geprobeerd beschaafd te houden. Vergeleken met veel andere sites valt het hier m.i. nog wel mee met de reclame, vooral voor ingelogde bezoekers.
Zolang MM kan bestaan door het een of ander mag je er wat mij betreft alles mee doen. 
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dat is naar De Site >> Algemeen >> Avatars verplaatst. Toevallig gezien omdat ik dat topic heb geopend, niet omdat het ergens vermeld staat.
Worden de users die de berichten hebben geplaatst hier dus nooit van op de hoogte gesteld? Het is geen ramp dat het niet gebeurd is, maar het zou wel zo prettig zijn. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De topicstarter krijgt altijd wel een PM met uitleg en link.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Dan zal ik het in het vervolg hier wel vragen.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Vrijwel identieke games:
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja dat kan inderdaad wel samengevoegd. Bedankt!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Als je bijvoorbeeld via 'films op tv' op een film klikt dan zie je datum van uitzending, tijd en zender vetgedrukt onder de filmbeschrijving. Voorheen zat daaronder weer een link met iets als 'overige films'. Het was ideaal, lekker doorklikken. Komt dat nog terug? Ik mis het. Klik na al die tijd altijd nog voor niets.
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
De regisseurs Ron Farrar Brown en Ron Brown zijn één en dezelfde.
Verder doet de regisseur niet mee in de film Consent, volgens IMDb.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
De regisseurs Ron Farrar Brown en Ron Brown zijn één en dezelfde.
Verder doet de regisseur niet mee in de film Consent, volgens IMDb.
Je kan hiervoor toch beter een correctie indienen dan is het meteen aangepast.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Mochten er dit weekend opmerkingen zijn mbt het tv-overzicht, dan svp even hier melden of via PM aan mij.
Stinissen is dit weekend namelijk afwezig.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
De site is deze ochtend weer erg slecht te bereiken. Ook al een paar keer deze melding gekregen:
Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): De server heeft de verbinding verbroken zonder gegevens te verzenden.
Andere sites openen wel gewoon snel.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
De site is deze ochtend weer erg slecht te bereiken. Ook al een paar keer deze melding gekregen:
Fout 324 (net::ERR_EMPTY_RESPONSE): De server heeft de verbinding verbroken zonder gegevens te verzenden.
Andere sites openen wel gewoon snel.
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Het lijkt nu weer opgelost te zijn.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bij mij loopt hij in ieder geval geruime tijd weer erg lekker.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
*schop*
Als je bijvoorbeeld via 'films op tv' op een film klikt dan zie je datum van uitzending, tijd en zender vetgedrukt onder de filmbeschrijving. Voorheen zat daaronder weer een link met iets als 'overige films'. Het was ideaal, lekker doorklikken. Komt dat nog terug? Ik mis het. Klik na al die tijd altijd nog voor niets.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In het voorbeeld dat je geeft kun je toch op de terugknop van je browser klikken? Dan ben je weer bij het overzicht.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Zelf films toevoegen aan MovieMeter (centraal toevoegingen topic)
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Is mij ook al opgevallen! (de laatste paar dagen)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
imdb heeft iets aangepast waardoor de scores niet meer goed opgehaald werden
dit is opgelost als het goed is, de komende dagen moeten de scores overal weer gaan verschijnen
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het linkje naar je priveberichten zit voortaan rechtsboven aan de site. Hier in de buurt komen straks ook de notificaties (bv. voor als je gequote wordt), daar ga ik nu mee beginnen.
Het is m.i. op deze manier meer in lijn met andere sites. Als nieuwe gebruiker verwacht je dat er een linkje naar je berichten in de bovenste balk zit, en niet ergens links in een menu.
Ik hoop dat jullie hier aan kunnen wennen 
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Is enerzijds waar, anderzijds zal ik ´m missen aan de linkerkant. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.