- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hoe zit het nu met de 3delige docu Holloway, Maandag zou de eerste aflevering komen maar toen kwam ineens Thatcher omdat die overleed. Komt nu morgen dan deel 3 ???
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Net twee berichten geplaatst (in topics ''Link de filmposter'' en ''Welke film(s) heb je...'') en bij het plaatsen werd ik meteen doorgestuurd naar de eerste pagina van beide topics (berichten worden wel geplaatst btw). Lijkt me niet de bedoeling. Ligt het aan MM, of...?
-edit- gebeurt me met het plaatsen van dit bericht wederom.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb een pc probleempje. Als ik op de knop van ''ga naar de laatste pagina'' klik om de laatste berichten in een topic te lezen, kom ik toch op pagina 1 uit. Sinds vanavond. Ligt dit aan mij of aan MM?
Edit: Ah, Meneer Bungel heeft hier ook last van lees ik.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Even checken. -edit- check, opgelost, thanks.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Probleem van A&L is iets anders, ga ik nu even naar kijken
*edit* nee hing hier inderdaad mee samen, moet opgelost zijn voor discussies waar vanaf nu in gepost wordt
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zo te zien werkt alles weer prima. Bedankt!
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Bij de topics van Dragon Ball Z en Just a joke kom ik altijd bij de laatste pagina terecht terwijl ik bij alle andere topics op de eerste pagina terecht kom. Het zijn toevallig de twee minst recente topics sinds mijn vorige login dus misschien een restant van de problemen van a&l1 en meneer Bungel? Mobiele site trouwens, geen idee of het op de desktop versie ook zo is
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
De film "Comme des Frères" staat er twee keer op:
De onderste is de oudste (van MacHammerfan), en moet dus blijven staan.
Snap niet hoe dit kan, met de IMDb-code...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bedankt Bas. De dubbele toevoeging is verwijderd! (+PM naar toevoeger)
kinjutsu
-
- 1549 messages
- 2582 votes
Sommige regisseurs verschijnen niet in de zoekbalk, ookal typ je hun hele naam zonder spelfouten in... Atsushi Fujiura is er 1 van, maar er zijn er nog meer waarvan ik de naam even vergeten ben.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bij deze alsnog!
De zoekfunctie rechtsboven is nadrukkelijk een zoekfunctionaliteit met een beperkte performance. Dit om de belasting van de site te beperken.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Bij deze alsnog!
De zoekfunctie rechtsboven is nadrukkelijk een zoekfunctionaliteit met een beperkte performance. Dit om de belasting van de site te beperken.
Het is niet alleen bij de zoekfunctie rechtsboven. Op de uitgebreidere zoekfunctie werkt het soms ook niet. Geoff Beak en Susan Beak zijn bijvoorbeeld ook niet te vinden. Ook niet bij de uitgebreide zoekmachine.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
zal op de lijst zetten om daar naar te kijken, exact correcte zoekopdrachten moeten natuurlijk gewoon resultaat geven
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Het is volgens mij ook niet zo maar een enkele. Eventjes 5 minuten zoeken en al deze regisseurs zijn niet te vinden:
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
kan je deel 3 online zien dat iemand weet, of heb ik maandag dan deel 1 gemist.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
problemen met vindbaarheid van regisseurs is opgelost
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Van deze topic: Film >> Filmgames >> Het Personages namen Spel staat nog een oude link onder algemeen. Die kan wel weg dunkt me.
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Valt het meer mensen op dat de (forum) updates niet lekker loopt?
Niet alle topics verschijnen in de updates o.a het filmgame topic.
Norma
-
- 3463 messages
- 5088 votes
In je profiel kan je onder instellingen aanvinken of je de games wel of niet in je updates wilt zien, wellicht heb je daar geen vinkje staan. Of is dat niet wat je bedoelt?
mar007
-
- 1151 messages
- 949 votes
Thanks Norma,was inderdaad niet aangevinkt,opgelost.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Ik vind de 2de reclame balk zwaar irritant en te groot.
1tje kan ik nog wel hebben, maar de 2de tussen de film en de eerste review vind ik belachelijk.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Je kunt een vrijwillige donatie doen, dan kijk je de site reclamevrij.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Je kunt een vrijwillige donatie doen, dan kijk je de site reclamevrij.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Punt is dat als ze op 'onopvallende' plekken zitten te weinig mensen er op klikken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.