- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
in de nabije toekomst gaat hier niets veranderen, sorry
Komt de optie om een gelijk aantal sterren uit te delen (en dus een melding in je overzicht) bij herziening er helemaal niet? Dat is een optie waar ik toch wel persoonlijk naar uit zou kijken.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dat is toch wat Mescaline vroeg of begrijp ik je verkeerd?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ow, ik dacht dat hij het alleen over vermeldingen in het overzicht had.
Is het technisch te lastig dan dat je niet 2x hetzelfde cijfer kan uitdelen?
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
dat is technisch een redelijke klus, daarnaast weet ik niet of dat wel de beste oplossing is voor het probleem
andere zaken hebben de komende maanden even voorrang, vandaar m'n antwoord dat hier voor nu even niets aan wijzigt, sorry
Nicolage Rico
-
- 20219 messages
- 2364 votes
Even cache legen
Heb ik al een aantal maal gedaan, maar nog werkt het zoeken rechts bovenin niet.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Gewoon "tijdelijk" een andere browser gebruiken? met GC heb ik geen problemen.
Y4kuzi
-
- 33 messages
- 37 votes
In De Site > Algemeen > Zoekmachine is crap.:
Wat mij opvalt is dat 9 van de 10 keer als ik een film zoek, ik totaal andere results krijg.
Zonet zocht ik bijvoorbeeld naar "The Wackness", en kreeg vervolgens allemaal random films (wtf?)... de film die ik zocht stond onderaan de lijst.
acties: maak CSV-export | genereer stemtabel | toevoegen aan Mijn Films | toevoegen aan Mijn Updates
Take a Chance (1933)
Taking 5 (2007)
Tao Tie Gong (1979)
Alternatieve titel: Of Cooks and Kung Fu
Tecumseh (1972)
Tesna Ko%u017Ea (1984)
Alternatieve titel: Tight Skin
Tetsujin Niju-Hachigo (2005)
Alternatieve titel: Gigantor: The Live Action Movie
Tie Saam Gok (2007)
Alternatieve titel: Triangle
Tie Shou Wu Qing (1969)
Alternatieve titel: The Invincible Fist
Tokugawa Onna Keizu (1968)
Alternatieve titel: History of the Shogun's Harem
Tokyo no Gassho (1931)
Alternatieve titel: Tokyo Chorus
Tot Ziens (1995)
Tou Shen Gu Zu (1992)
Alternatieve titel: Tan San Fung Chuk
Tough Enough (1983)
Tsumugi (2004)
Alternatieve titel: Seifuku Bish%u014Djo: Sensei Atashi wo Daite
Tsunagu (2012)
Alternatieve titel: Until the Break of Dawn
Tu Xia Chuan Qi (2011)
Alternatieve titel: Legend of a Rabbit
Wackness, The (2008)
En ook als ik een filmnaam invul, soms krijg ik dan maar 1 result, en dan vraag ik me af waarom die dan niet meteen geopent word, als er toch maar 1 result is...
De suggesties die opkomen tijdens het typen is ook bugged, zo nu en dan zie ik letters die ik type verdwijnen voor mijn ogen, maar dat is niet het enige.
Dit irriteert me al een behoorlijke tijd.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Misschien vergis ik me, maar voorheen kwam je na het klikken op de imdb-link op een regisseurspagina toch direct op de goede pagina uit?
Nu kom je altijd in een zoekscherm met allerlei suggesties ook al zijn het unieke namen, die exact overeenkomen. Moet je weer een keer extra klikken.
Is daar iets in veranderd? Heb trouwens even getest: het maakt niet uit of je in- of uitgelogd bent op imdb.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat mij opvalt is dat 9 van de 10 keer als ik een film zoek, ik totaal andere results krijg.
Zonet zocht ik bijvoorbeeld naar "The Wackness", en kreeg vervolgens allemaal random films (wtf?)... de film die ik zocht stond onderaan de lijst.
Dat kan inderdaad beter, al lijkt 9 van de 10 keer me wat overdreven. Er wordt een bepaalde soepelheid gehanteerd zodat je bij een kleine spelfout ook nog resultaten krijgt, maar die lijkt veel te soepel te staan. Ik zal eens kijken of dat beter af te stellen is. Tip is om tot die tijd lidwoorden weg te laten in je zoekopdracht.
Omdat dat misschien niet de film was die je zocht
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Is daar iets in veranderd?
Bij imdb wellicht? Ik weet niet of ik daar iets aan kan doen.
Y4kuzi
-
- 33 messages
- 37 votes
Omdat dat misschien niet de film was die je zocht
Tot nu toe is het nog niet gebeurd dat het niet de film was die ik zocht, maar als er toch maar 1 result is, kan hij net zo goed geopent worden, vind ik. Het is bij mij altijd de juiste film ook, in dat geval.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Prima, maar je bent niet de enige gebruiker van de site 
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Misschien vergis ik me, maar voorheen kwam je na het klikken op de imdb-link op een regisseurspagina toch direct op de goede pagina uit?
Nu kom je altijd in een zoekscherm met allerlei suggesties ook al zijn het unieke namen, die exact overeenkomen. Moet je weer een keer extra klikken.
Is daar iets in veranderd? Heb trouwens even getest: het maakt niet uit of je in- of uitgelogd bent op imdb.
Nee, dat is volgens mij alleen als via een correctie op de regisseurspagina de IMDb-code van de regisseur meestuurt... Ten minste, dat dacht ik.
Edit: oh, dat kan dus niet. Dan weet ik het ook niet...
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Ik wil zoeken naar een film en krijg steeds dezelfde boodschap.
(knip - Jordy)
Daarbij zijn de schermonderdelen links in het venster niet meer zichtbaar.
(Moviemeter, Films en Mijn Moviemeter)
Firefox op Mac OSX Mountain Lion
Vreemd.
606
-
- 23876 messages
- 12263 votes
Hoe zit het met de speelduur van Dinotopia (2002) België zend maar 2 uur uit, is dat een verkorte tv versie ?
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Kan er iemand een verklaring voor dit probleempje vinden?
Blijkbaar kan iedereen een afbeelding zien, die door mede-gebruiker (Joy4ever) geplaatst is in het topic 'Welke dieren heb jij?', behalve ik.
Hetzelfde gebeurde in het verleden ook al eens in een ander topic.
Waar zou dat aan kunnen liggen?
(nee niet aan een slechte leesbril
)
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Hapering in je verbinding misschien? Shift+F5 helpt niet?
Of strengere beveiligingsinstellingen van je pc / virusscanner; wellicht betreft het plaatjes op minder vertrouwde websites die standaard geblokkeerd worden.
Kun je ook rechter muisknop doen op het lege veld > view image?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Bericht verplaatst naar De Site > Algemeen > Mijn Films: je eigen filmlijstjes op MovieMeter
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
@kappeuter:
Dank voor de tips.
Alles uitgeprobeerd, toegankelijkheid versoepeld, Shift+F5, vernieuwen, maar het helpt niet.
Ik kan niet met rechtermuiknop op 'afbeelding bekijken' klikken, want die optie verschijnt niet in het menu wanneer ik het open.
Heel raar, maar gelukkig komt het zelden voor.
Toch bedankt.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Probleem opgelost!
Mijn standaard browser is Mozilla Firefox.
Daarmee lukte het dus niet.
Maar ik heb het eens met Internet Explorer geprobeerd, en de foto werd meteen weergegeven 
Reeese
-
- 63 messages
- 836 votes
In De Site > Algemeen > Bericht ontvangen na quote?:
Is het mogelijk dat ik een bericht (email, pm) ontvang als iemand mij gequote heeft in een discussie?
Grt.
R
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik zie het hier De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst niet staan. Is in het verleden wel ter sprake gekomen. Maar ik denk het dus niet. Dan zal je films waarin je gereageerd hebt in je updates moeten houden.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Ik zie het hier De Site >> Algemeen >> voor je iets meldt: bekende bugs + ideeënlijst niet staan.
beter kijken 
Reeese
-
- 63 messages
- 836 votes
Hè jammer, dat dat niet kan.
Dat zou de interactie nog groter en directer maken.
Hopelijk iets voor in de toekomst.
En bedankt voor de aanwijzing natuurlijk 
SPT
-
- 433 messages
- 3237 votes
Het valt mij regelmatig op dat het niet mogelijk is om te stemmen na een periode van inactiviteit. Ik heb vaak de gewoonte om voordat ik een film ga kijken hem even op moviemeter op te zoeken, ik laat de pagina dan open staan, maar als ik dan klaar ben met kijken lukt het meestal niet om erop te stemmen (de status cirkel blijft in een soort oneindige loop ronddraaien). Het verversen van de pagina lost het probleem op.
Het is uiteraard een een kleinigheid, maar misschien is het eenvoudig op te lossen. Het lijkt net of er ergens een bepaalde geldigheidsduur wordt ingesteld.
Ik gebruik Firefox op een Apple. Dus misschien beperkt het zich tot een bepaald OS of browser.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Er loopt iets mis met het bericht van Kappeuter bij Pik Lik Sin Fung (1988) Hij linkt door naar Pik Lik For (1995) maar in zijn bericht staat Pik Lik Feng. Nu kan ik me vergissen maar volgens mij was de titel oorspronkelijk ook Feng en niet For dus het lijkt me dat de update niet helemaal goed is doorgevoerd.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.