- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
krijg je misschien ook meer feedback van de "stille" users.
Dat was ook o.a. de achterliggende gedachte.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Ik zou het erg prettig vinden als het op MovieMeter net als op sites als metacritic.com, popcornmeter.nl en rottentomaties.com mogelijk zou zijn om in één oogopslag te zien welke recensies positief, neutraal en negatief zijn. Als je nu bij een film als Avatar gauw even wilt zien wie er allemaal negatief is ben je wel even bezig.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Op wat voor manier? Een rood sterretje bij een negatieve mening en een groene bij een positieve. Oranje bij twijfel?
Vind het op zich wel iets hebben, weet niet in hoeverre het binnen de lay-out van MovieMeter past.
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Waarom zou je alleen de positieve dan wel negatieve recensies eruit willen pikken?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je kan toch direct bij de meningen naar het aantal gegeven sterren kijken? Dat doe ik ook vaak, als ik positieve of negatieve meningen bij een film zoek.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Op wat voor manier? Een rood sterretje bij een negatieve mening en een groene bij een positieve. Oranje bij twijfel?
Waarom zou je alleen de positieve dan wel negatieve recensies eruit willen pikken?
Je kan toch direct bij de meningen naar het aantal gegeven sterren kijken? Dat doe ik ook vaak, als ik positieve of negatieve meningen bij een film zoek.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Minority report staat dubbel in de tv gids.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Het makkelijkste is denk ik de mogelijkheid om recensies te sorteren op aantal sterren.
Lijkt mij ook het beste. Het introduceren van groen / oranje / rood of iets dergelijks staat wat ver af van wat de site is. Daarnaast is voor de een 3 sterren groen, en voor de ander oranje.
Zal het op de ideeenlijst zetten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Minority report staat dubbel in de tv gids.
Dankjewel voor het melden. Ik heb de dubbele inmiddels verwijderd.
Decec
-
- 6741 messages
- 8581 votes
Er is weer een spamaccount
Celinbaby:
hello,
mijn naam is Celine, ik ben een jong mooi meisje met een mooi hart. ik zag je profiel vandaag en graag je vriend zijn, kunt u schrijven naar me direct in mijn email ([email protected]) zodat ik zal meer van mijn foto sturen naar u en vertellen u meer over mij.
Hello,
my name is Celine,i am a young beautiful girl with a lovely heart . i saw your profile today and like to be your friend,You can write to me direct in my email( [email protected] ) so that i will send more of my photo to you and tell you more about me.
ik heb ook tweede keer mailtje, precies dezelfde verhaal...
Daarna uitschrijven
Paar dagen opnieuw nieuw gebruiker aanmelden en daarna even mailen en daarna meteen uitgeschreven...
Wordt niet goed van..
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Ik laat me leiden door mensen die een film goed vinden, in de hoop dat ik de film ook goed zal vinden, niet door mensen die een film slecht vinden.
Maar ik zie dat Jordy je al tegemoetkomt,
4u.
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Dankjewel voor de tip. Ik heb alsnog de dubbele verwijderd.
aSMoDeuS
-
- 1119 messages
- 5045 votes
Is het mogelijk om de banner aan te passen zodat alleen het woord 'MovieMeter' klikbaar is?
Telkens als ik met mijn smartphone naar MM surf en een film wil zoeken, moet ik 5x klikken voor ik het zoekveld te pakken heb.
Ook is het lastig stemmen op een mobiel, maar dat neem ik maar voor lief. 
En nee, ik weiger de mobiele versie te gebruiken!
Hannibal
-
- 9358 messages
- 3273 votes
En nee, ik weiger de mobiele versie te gebruiken!

Omdat jij de mobiele versie weigert te gebruiken moet de banner op de volledige site maar even aangepast worden?
narva77 (crew films)
-
- 12723 messages
- 6540 votes
Klinkt inderdaad een beetje raar, om niet te zeggen egoïstisch. Misschien heet ie Remy en denkt ie dat ie alleen op de wereld is...?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Teaserama (1955) en Striporama (1953) zijn alsnog verwijderd, omdat ze niet aan de toevoegeisen blijken te voldoen (theaterregistratie / compilatie).
-
- 10970 messages
- 2790 votes
En nu wordt Striporama (1953) weer toegevoegd 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ja klopt, dat bleek een vergissing. Vandaar weer hersteld. 
JT Chinaski
-
- 94 messages
- 107 votes
Als ik per ongeluk op ''recommend'' klik dan zet ie de film meteen op Facebook, normaal moet je toch eest bevestigen? Heb op deze manier een paar keer per ongeluk een film gerecommend op Facebook (komt meestal voor op ipad). Komt door mij ik weet het, maar ik wou het toch even melden. Misschien kan er naar gekeken worden dat je misschien eerst kan bevestigen?
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Geen idee of het al een keer is aangegeven, maar is er niet de mogelijkheid de focus van de pagina direct op het zoekveld te leggen? Dat je dus direct kunt typen in plaats van eerst het zoekveld aan te klikken?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Gaat de optie ''Alleen films waarop ik WEL heb gestemd'' (naast de huidige ''Alleen films waarop ik NIET heb gestemd'') ooit nog toegevoegd worden bij de zoekvelden? Zou ik prettig vinden. 
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Dat lijkt me inderdaad ook een welkome aanvulling.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Geen idee of het al een keer is aangegeven, maar is er niet de mogelijkheid de focus van de pagina direct op het zoekveld te leggen? Dat je dus direct kunt typen in plaats van eerst het zoekveld aan te klikken?
Ik ben voor! 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Klinkt inderdaad als een simpele optie 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Gaat de optie ''Alleen films waarop ik WEL heb gestemd'' (naast de huidige ''Alleen films waarop ik NIET heb gestemd'') ooit nog toegevoegd worden bij de zoekvelden? Zou ik prettig vinden.
Wat is het verschil met "zoeken in eigen stemmen" ? Daar heb je toch alle identieke mogelijheden?
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Nee. Bij ''zoeken in eigen stemmen'' kan ik geen deel v.e. plot invoeren, bijvoorbeeld, of een regisseur, etc.. -edit- Ik zou het ook prima vinden als die zoekmogelijkheid met alle (ter plaatse) bovenstaande opties uitgebreid zou worden, wat Jordy maar het makkelijkst zou vinden.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Verhip 
Ik gebruik altijd zoeken in eigen stemmen voor de opties die er zijn blijkbaar - nooit behoefte gehad aan de andere. Per regisseur zoeken in eigen stemmen is natuurlijk niet heel zinvol, dat kan ook via de regisseur zelf en genereer stemtabel. Plot zou inderdaad handig kunnen zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.