• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.987 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

rep_robert wrote:

krijg je misschien ook meer feedback van de "stille" users.

Dat was ook o.a. de achterliggende gedachte.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ik zou het erg prettig vinden als het op MovieMeter net als op sites als metacritic.com, popcornmeter.nl en rottentomaties.com mogelijk zou zijn om in één oogopslag te zien welke recensies positief, neutraal en negatief zijn. Als je nu bij een film als Avatar gauw even wilt zien wie er allemaal negatief is ben je wel even bezig.

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

Op wat voor manier? Een rood sterretje bij een negatieve mening en een groene bij een positieve. Oranje bij twijfel?

Vind het op zich wel iets hebben, weet niet in hoeverre het binnen de lay-out van MovieMeter past.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Waarom zou je alleen de positieve dan wel negatieve recensies eruit willen pikken?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Je kan toch direct bij de meningen naar het aantal gegeven sterren kijken? Dat doe ik ook vaak, als ik positieve of negatieve meningen bij een film zoek.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

rep_robert wrote:

Op wat voor manier? Een rood sterretje bij een negatieve mening en een groene bij een positieve. Oranje bij twijfel?

Het makkelijkste is denk ik de mogelijkheid om recensies te sorteren op aantal sterren.

Meneer Bungel wrote:

Waarom zou je alleen de positieve dan wel negatieve recensies eruit willen pikken?

Ikzelf lees vrijwel alleen recensies om te bepalen of ik een film wel of niet ga kijken en ben dan alleen geïnteresseerd in positieve recensies. Ik laat me leiden door mensen die een film goed vinden, in de hoop dat ik de film ook goed zal vinden, niet door mensen die een film slecht vinden. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat mensen alleen geïnteresseerd zijn in negatieve recensies. Bijvoorbeeld mensen die een film slecht vinden en voor hun recensie nog wat inspiratie willen opdoen of juist mensen die een film goed vinden maar benieuwd zijn naar de mening van mensen die de film totaal anders hebben ervaren.

The Oceanic Six wrote:

Je kan toch direct bij de meningen naar het aantal gegeven sterren kijken? Dat doe ik ook vaak, als ik positieve of negatieve meningen bij een film zoek.

Maar dan moet je zoals gezegd bij populaire films honderden recensies doorbladeren. Ik zou het graag in één oogopslag kunnen zien.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Minority report staat dubbel in de tv gids.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Apollinisch wrote:

Het makkelijkste is denk ik de mogelijkheid om recensies te sorteren op aantal sterren.

Lijkt mij ook het beste. Het introduceren van groen / oranje / rood of iets dergelijks staat wat ver af van wat de site is. Daarnaast is voor de een 3 sterren groen, en voor de ander oranje.

Zal het op de ideeenlijst zetten.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

jarno1975 wrote:

Minority report staat dubbel in de tv gids.

Dankjewel voor het melden. Ik heb de dubbele inmiddels verwijderd.

Decec

• 6741 messages
  • 8581 votes

606 wrote:

Er is weer een spamaccount

Celinbaby:

hello,

mijn naam is Celine, ik ben een jong mooi meisje met een mooi hart. ik zag je profiel vandaag en graag je vriend zijn, kunt u schrijven naar me direct in mijn email ([email protected]) zodat ik zal meer van mijn foto sturen naar u en vertellen u meer over mij.

([email protected])

Hello,

my name is Celine,i am a young beautiful girl with a lovely heart . i saw your profile today and like to be your friend,You can write to me direct in my email( [email protected] ) so that i will send more of my photo to you and tell you more about me.

( [email protected] )

ik heb ook tweede keer mailtje, precies dezelfde verhaal...

Daarna uitschrijven

Paar dagen opnieuw nieuw gebruiker aanmelden en daarna even mailen en daarna meteen uitgeschreven...

Wordt niet goed van..

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Jordy wrote:

(quote)
Zal het op de ideeenlijst zetten.
Mooi!

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Apollinisch wrote:

Ik laat me leiden door mensen die een film goed vinden, in de hoop dat ik de film ook goed zal vinden, niet door mensen die een film slecht vinden.

Bijzonder. Helemaal als dit in de praktijk ook nog eens altijd goed uitpakt (blijkbaar...?). Ikzelf kan er veel vaker geen peil op trekken, dus lees ik (eventueel) liever van alles wat.

Maar ik zie dat Jordy je al tegemoetkomt, 4u.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Meneer Bungel wrote:

(quote)
Bijzonder. Helemaal als dit in de praktijk ook nog eens altijd goed uitpakt (blijkbaar...?).
Als je altijd hoge verwachtingen hebt word je ook ook wel 's teleurgesteld natuurlijk. Maar ik heb wel het idee dat door bevooroordeeld aan films te beginnen ik minder kritisch ben (ik let vooral op wat goed is) en films me over het algemeen beter bevallen.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dankjewel voor de tip. Ik heb alsnog de dubbele verwijderd.

aSMoDeuS

• 1119 messages
  • 5045 votes

Is het mogelijk om de banner aan te passen zodat alleen het woord 'MovieMeter' klikbaar is?

Telkens als ik met mijn smartphone naar MM surf en een film wil zoeken, moet ik 5x klikken voor ik het zoekveld te pakken heb.

Ook is het lastig stemmen op een mobiel, maar dat neem ik maar voor lief.

En nee, ik weiger de mobiele versie te gebruiken!

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

aSMoDeuS wrote:

En nee, ik weiger de mobiele versie te gebruiken!

Omdat jij de mobiele versie weigert te gebruiken moet de banner op de volledige site maar even aangepast worden?

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

Klinkt inderdaad een beetje raar, om niet te zeggen egoïstisch. Misschien heet ie Remy en denkt ie dat ie alleen op de wereld is...?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Teaserama (1955) en Striporama (1953) zijn alsnog verwijderd, omdat ze niet aan de toevoegeisen blijken te voldoen (theaterregistratie / compilatie).

• 10970 messages
  • 2790 votes

En nu wordt Striporama (1953) weer toegevoegd

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja klopt, dat bleek een vergissing. Vandaar weer hersteld.

JT Chinaski

• 94 messages
  • 107 votes

Als ik per ongeluk op ''recommend'' klik dan zet ie de film meteen op Facebook, normaal moet je toch eest bevestigen? Heb op deze manier een paar keer per ongeluk een film gerecommend op Facebook (komt meestal voor op ipad). Komt door mij ik weet het, maar ik wou het toch even melden. Misschien kan er naar gekeken worden dat je misschien eerst kan bevestigen?

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Geen idee of het al een keer is aangegeven, maar is er niet de mogelijkheid de focus van de pagina direct op het zoekveld te leggen? Dat je dus direct kunt typen in plaats van eerst het zoekveld aan te klikken?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Gaat de optie ''Alleen films waarop ik WEL heb gestemd'' (naast de huidige ''Alleen films waarop ik NIET heb gestemd'') ooit nog toegevoegd worden bij de zoekvelden? Zou ik prettig vinden.

• 10970 messages
  • 2790 votes

Dat lijkt me inderdaad ook een welkome aanvulling.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Stephan wrote:

Geen idee of het al een keer is aangegeven, maar is er niet de mogelijkheid de focus van de pagina direct op het zoekveld te leggen? Dat je dus direct kunt typen in plaats van eerst het zoekveld aan te klikken?

Yup, dat heb ik ook al een tijd geleden geopperd. De hoofdfunctie is natuurlijk het zoeken naar films, voor alle andere zaken moet je sowieso de muis gebruiken. Automatisch focus op het zoekveld plaatsen scheelt een muisbeweging en -klik.

Ik ben voor!

Movie-Addicted

• 2221 messages
  • 3435 votes

Klinkt inderdaad als een simpele optie

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Meneer Bungel wrote:

Gaat de optie ''Alleen films waarop ik WEL heb gestemd'' (naast de huidige ''Alleen films waarop ik NIET heb gestemd'') ooit nog toegevoegd worden bij de zoekvelden? Zou ik prettig vinden.

Wat is het verschil met "zoeken in eigen stemmen" ? Daar heb je toch alle identieke mogelijheden?

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Nee. Bij ''zoeken in eigen stemmen'' kan ik geen deel v.e. plot invoeren, bijvoorbeeld, of een regisseur, etc.. -edit- Ik zou het ook prima vinden als die zoekmogelijkheid met alle (ter plaatse) bovenstaande opties uitgebreid zou worden, wat Jordy maar het makkelijkst zou vinden.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Verhip

Ik gebruik altijd zoeken in eigen stemmen voor de opties die er zijn blijkbaar - nooit behoefte gehad aan de andere. Per regisseur zoeken in eigen stemmen is natuurlijk niet heel zinvol, dat kan ook via de regisseur zelf en genereer stemtabel. Plot zou inderdaad handig kunnen zijn.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.