- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Meneer Bungel
-
- 13163 messages
- 0 votes
Wat regisseurs betreft heb je helemaal gelijk, slecht voorbeeld eigenlijk. Qua plot is het wel eens handig als iemand ''een soortgelijke film'' zoekt en ik in mijn eigen stemmen op een plotwoord kan zoeken, zonet nog voor NW bv..
Corni
-
- 1 messages
- 0 votes
Ik weet niet hoe het komt, maar de laatste tijd is deze site geweldige traag aan het laden waardoor ik snel de reflex heb om over te schakelen naar een andere site met filminfo. Mijn excuses, want nochtans vind ik jullie site supergoed!
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Als ik per ongeluk op ''recommend'' klik dan zet ie de film meteen op Facebook, normaal moet je toch eest bevestigen? Heb op deze manier een paar keer per ongeluk een film gerecommend op Facebook (komt meestal voor op ipad). Komt door mij ik weet het, maar ik wou het toch even melden. Misschien kan er naar gekeken worden dat je misschien eerst kan bevestigen?
Je moet een keer bevestigen, daarna niet meer. Dit is een stuk functionaliteit van Facebook waar ik zelf helaas niet zo veel aan kan veranderen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Geen idee of het al een keer is aangegeven, maar is er niet de mogelijkheid de focus van de pagina direct op het zoekveld te leggen? Dat je dus direct kunt typen in plaats van eerst het zoekveld aan te klikken?
Je bedoelt het zoekveld rechtsboven, op elke pagina?
Ik vind dat persoonlijk niet de primaire functionaliteit van de site, en zou het dus raar vinden om daar automatisch de focus op te leggen.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik weet niet hoe het komt, maar de laatste tijd is deze site geweldige traag aan het laden waardoor ik snel de reflex heb om over te schakelen naar een andere site met filminfo. Mijn excuses, want nochtans vind ik jullie site supergoed!
Dat weten we hier ook niet. Sommige hebben er ook last van, de meesten niet. Ik heb er niet zo op gelet, maar ik dacht dat het juist nu weer wat beter ging.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Gaat de optie ''Alleen films waarop ik WEL heb gestemd'' (naast de huidige ''Alleen films waarop ik NIET heb gestemd'') ooit nog toegevoegd worden bij de zoekvelden? Zou ik prettig vinden.
Gaat op de lijst, zal eens uitzoeken of dat haalbaar is
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Ik krijg nou bij sommige films dat als ik iemand quote, bijvoorbeeld, Creature from the Black Lagoon (1954) de usernaam er niet bij staat. Bij andere weer wel.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Wat bedoel je precies, welk bericht doel je precies op?
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Misschien ligt aan mij. Ik wilde bij die film Snakedoc quoten, maar dan zie zijn naam er niet bij staan alleen het bericht.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Misschien ligt aan mij. Heb bij die film Snakedoc gequoted, maar dan zie zijn naam er niet bij staan alleen het bericht.
heel vreemd, snap niet zo goed hoe dat zou kunnen (behalve dat je per ongeluk iets fout deed
)
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Zie je nu bij het laatste bericht zijn naam er boven staan. Dan is er bij mij iets mis.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Even de andere computer opgestart. En op die gaat het goed, dus ligt het daar aan. Excuses.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Een kleine preview. Binnenkort wil ik enkele wijzigingen doorvoeren aan de site
1. alle account opties in een popup menu, rechtsboven op de site

Het popupje met account opties zal misschien in eerste instantie even wennen zijn, bv. het uitloggen knopje dat nu in een menu zit. Het sluit hiermee wel aan op hoe alle andere (grote) sites tegenwoordig werken. Hiermee zitten deze opties wat mij betreft op een meer logische plek, vooral voor nieuwe gebruikers.
2. pm preview

3. notificaties

Lijken me een leuke toevoeging. Voor nu voornamelijk om meldingen te krijgen als je gequote wordt, en zodat er niet allerlei priveberichten gestuurd te worden bij het behandelen van correcties (tenzij een crewlid natuurlijk echt iets te melden heeft aan je).
Later is dit systeem wellicht nog voor allerlei andere zaken in te zetten.
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Ziet er strak uit
Dat van die notificaties ipv een PM voor toevoegingen en correcties is ook wel een aardige verbetering. Soms zie je door het bomen het bos niet meer in je PM box namelijk 
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ziet er inderdaad goed uit. Vooral dat je een melding krijgt als iemand jou gequote heeft 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Maar is het ook mogelijk om dat uit te schakelen. Zou toch vervelend zijn als je telkens een melding krijgt als ze je quoten.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Ik neem aan dat dat wel in het venster komt bij: "Mijn Account" en "Instellingen" (aanvinken waar je wel of geen melding van wilt krijgen?)
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
We moeten maar even kijken hoe het bevalt, er zal uiteindelijk wel iets komen waarmee je kunt configureren welke notificaties je wel of niet wil ontvangen.
Maar eerst gaan we het even een paar weken aan kijken met z'n allen
Er zullen vast goede tips en opmerkingen komen om het verder te verbeteren. Kan me misschien voorstellen dat je ze wel wil ontvangen voor filmdiscussies, maar niet voor bepaalde slowchat forumtopics waar je in zit. Dat zal de volgende stap zijn, dat je gedetailleerd aan kunt geven waar je wel en niet over geinformeerd wil worden.
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Kan me misschien voorstellen dat je ze wel wil ontvangen voor filmdiscussies, maar niet voor bepaalde slowchat forumtopics waar je in zit.
2 en/of opties? "geef mij een melding wanneer ik gequote ben in een filmdiscussie" en "geef mij een melding wanneer ik gequote ben in een forumdiscussie" (aan of uit vinken) ik ben voor 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
We zien wel
. Maar blijven die notificaties gewoon staan, wordt op gegeven moment een enorme lijst met allerlei quotes en correcties. Dat laatste kan je bij pm's weer weghalen.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
In de popup zie je de laatste 5. Je kunt doorklikken naar een overzicht van de laatste 30 dagen.
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Je bedoelt het zoekveld rechtsboven, op elke pagina?
Ik vind dat persoonlijk niet de primaire functionaliteit van de site, en zou het dus raar vinden om daar automatisch de focus op te leggen.
Maar het zit niets anders in de weg. Wanneer ik op deze site mijn toetsenbord gebruik is dat primair voor het zoekveld. Elke andere functie moet ik toch mijn muis gebruiken.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Uitschrijven en uitloggen onder elkaar? Niet dat ik per ongeluk de verkeerde knoppen indruk en zonder te lezen verder ga 
Ziet er verder wel mooi uit. Dus links in de balk verdwijnt nog meer?
Movie-Addicted
-
- 2221 messages
- 3435 votes
Volgens mij bedoelde Jordy de screenshots als voorbeeld. Ik denk ook dat als je "per ongeluk" op uitschrijven klikt, je een melding krijgt van: "weet je zeker dat je je wilt uitschrijven?" dus daar zou ik me niet zo druk om maken (mocht het wel die volgorde worden) 
jarno1975 (moderator series)
-
- 10970 messages
- 2790 votes
Het valt me wel op dat Jordy geen donateur is 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nee hoor, heb geen last van een beetje reclame 
Zal nog even kijken naar de volgorde van het menu, je moet sowieso een uitschrijving altijd nog bevestigen met je wachtwoord.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Maar het zit niets anders in de weg. Wanneer ik op deze site mijn toetsenbord gebruik is dat primair voor het zoekveld. Elke andere functie moet ik toch mijn muis gebruiken.
Een ander zal weer zeggen "zet de cursor vast in het nieuwe bericht veld, want meestal wil je een nieuw bericht plaatsen als je een filmdiscussie leest". Ik vind het gewoon niet erg logisch, sorry.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.