• 177.985 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.113 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Stephan

• 7890 messages
  • 1387 votes

Je kunt dat toch enkel op de openingspagina en de update pagina doen? Ik denk dat de meeste mensen die als snelkoppeling hebben. Daar is slechts één veld.

Maar ja.... 't is jouw site

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nog even over de traagheid van de site die soms op lijkt te spelen. Ben werk aan het maken van een nieuwe (snellere) server, waarmee deze problemen hopelijk binnenkort opgelost moeten zijn.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Deze komt vanavond nog op Nl.2: State 194 (2012). En deze op CANVAS: docu | Canvas.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Meneer Bungel wrote:

En deze op CANVAS: docu | Canvas.

Wat is daar de regisseur van enzo.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Geen idee helaas, ik kan er verder ook niets over vinden zo snel. -edit- @606: zie pm.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 messages
  • 5447 votes

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

Klopt het dat als ik hier op mm een you-tube filmpje bekijk (willekeurige topics)

dat ik dan geen groter scherm krijg?

Nu moet ik het filmpje via you-tube bekijken als ik groot beeld wil hebben.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

mar007 wrote:

Klopt het dat als ik hier op mm een you-tube filmpje bekijk (willekeurige topics)

dat ik dan geen groter scherm krijg?

Nu moet ik het filmpje via you-tube bekijken als ik groot beeld wil hebben.

zal eens kijken of ik dat kan aanpassen

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Naast de introductie van notificaties zijn er nog enkele dingen veranderd op de site:

- "films toevoegen" is verplaatst, er is nu een kopje "Toevoegingen" onder Mijn MovieMeter. Hier zie je een overzicht van je openstaande en afgekeurde toevoegingen, en hier vind je ook een linkje naar de pagina om nieuwe films toe te voegen

- als je met je muis naar het priveberichten icoontje rechtsboven gaat, zie je een preview van je laatste 5 berichten

- alle opties rond je account staan nu in een popupje die je ziet als je met de muis naar je gebruikersnaam (rechtsboven gaat)

Deze laatste wijziging is wellicht voor sommigen even wennen, maar ik ben persoonlijk van mening dat dit een meer logische plek is, en dat we hiermee beter aansluiten op alle andere (grote) sites, waar dit soort opties 9 van de 10 keer ook op een vergelijkbare plek zitten.

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

Als je nu op je naam gaat staan verschijnt het nieuwe menu, maar als je dan met je muis naar beneden gaat springt het weer weg. Behalve als je het heel voorzichtig doet. Werkt niet helemaal lekker.

Kan dat menu rechtsboven ook met een muisklik openen i.p.v. met mouse-over? Dat werkt misschien prettiger.

Verder

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal daar even naar kijken

jarno1975 (moderator series)

• 10970 messages
  • 2790 votes

En nog een klein mierenneuk dingetje (type foutje):

MovieMeter.nl is wegens ondecrhoud tijdelijk niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Ik snap nog niet helemaal hoe ik bij afgekeurde films kom.

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

In chrome is het nieuwe dropdown-menu van je persoonlijke profiel nogal onwillig; 't verdwijnt te snel. Het lijkt ruzie te hebben met het zoekveld daar net onder.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

Eens met jarno1975, als je naar beneden wilt gaan dan verdwijnt het menu weer.

De notificaties dat je gequoot bent is wel nice, zal zeker voor meer interactie zorgen.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

606 wrote:

Ik snap nog niet helemaal hoe ik bij afgekeurde films kom.

Linkermenu, onder 'kop' Mijn Moviemeter, tussen Top 10 en Mijn Updates...

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Ik heb volgend bericht van Kappeuter gekregen:

[10:34] Je correctie van Bedknobs and Broomsticks (1971) is geaccepteerd. Je hebt een bericht ontvangen van kappeuter met een toelichting.

De link van Bedknobs and Broomsticks en de link van kappeuter komen echter uit op een 404 Not Found.

Ziet er voor de rest erg mooi uit trouwens!

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Mug wrote:

Linkermenu, onder 'kop' Mijn Moviemeter, tussen Top 10 en Mijn Updates...

Dankjewel

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Het quoten en notificaties werkt perfect in ieder geval.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Mooie updates Jordy. Zal even wennen worden, maar is wat mij betreft een mooie verbetering.

- als je met je muis naar het priveberichten icoontje rechtsboven gaat, zie je een preview van je laatste 5 berichten

Dit werkt niet bij mij. Ik krijg wel een preview van de notificaties als ik m'n muis over het notificatie-icoontje beweeg, maar dus niet als ik de muis over het berichten-icoontje beweeg.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

zal even kijken welke van deze fouten ik gelijk kan oplossen

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Nice. Alleen als ik via die notificatie naar een film ga dan begint hij op pagina 1 in plaats van op de laatste (en dus nieuwste) pagina.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

welk notificatie (van jou) bedoel je precies? dan kan ik daar even naar kijken

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

De [page] parameter zit nog in de urls op de aparte notificatie pagina, vandaar dat hij via de aparte pagina niet bij de juiste post uitkomt. Werkt wel in het flyoutje. Verder

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

Jawaddedadde wrote:

Mooie updates Jordy. Zal even wennen worden, maar is wat mij betreft een mooie verbetering.

(quote)

Dit werkt niet bij mij. Ik krijg wel een preview van de notificaties als ik m'n muis over het notificatie-icoontje beweeg, maar dus niet als ik de muis over het berichten-icoontje beweeg.

Preview-functie werkt nu wel

Alastor

• 2634 messages
  • 3018 votes

Alastor wrote:

In chrome is het nieuwe dropdown-menu van je persoonlijke profiel nogal onwillig; 't verdwijnt te snel. Het lijkt ruzie te hebben met het zoekveld daar net onder.

Gefixt, zie ik.

Edit: Ik krijg geen notificatie als ik mezelf quote. Zou ook overbodig zijn.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Onderhond wrote:

De [page] parameter zit nog in de urls op de aparte notificatie pagina, vandaar dat hij via de aparte pagina niet bij de juiste post uitkomt. Werkt wel in het flyoutje. Verder

bedankt, zou nu goed moeten gaan

Mescaline

• 7089 messages
  • 3220 votes

Fijn dat je nu gelijk kan zien als iemand je quote, positieve verandering en blij mee!

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Jordy wrote:

(quote)

bedankt, zou nu goed moeten gaan

Zekers. Je hebt de zaakjes goed voor mekaar Jordy.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.