• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Geniaal die mentions. Top Jordy!

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Metalfist wrote:

Ik heb volgend bericht van Kappeuter gekregen:

[10:34] Je correctie van Bedknobs and Broomsticks (1971) is geaccepteerd. Je hebt een bericht ontvangen van kappeuter met een toelichting.

De link van Bedknobs and Broomsticks en de link van kappeuter komen echter uit op een 404 Not Found.

Ziet er voor de rest erg mooi uit trouwens!

De filmlink werkt ondertussen trouwens, de andere niet.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Het is weer veranderd en het wordt efkens wennen maar ik vind dat Jordy er wel zijn werk van gemaakt heeft.

Blijkbaar zijn de berichten naar films gelinkt met de imdb code, en als je een film zonder imdb code hebt toegevoegd verschijnt de naam niet in de privéberichten bovenaan rechts. Ik denk dat het moeilijk wordt om hiervoor een oplossing te vinden. Zo'n site in mekaar steken is toch een hele karwei. Petje af voor de maker.

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Ik zie nog niet mijn films staan die in de wachtrij staan, er zitten er wel 10 in, klopt dat?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

gaat dat nu wel goed?

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

MovieMeter.nl is wegens "Onderhond" tijdelijk niet bereikbaar. Excuses voor het ongemak.

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Jordy wrote:

gaat dat nu wel goed?

Yes, gaat goed, en is tevens echt een top upgrade, thanks Jordy

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

De weergave van alle toevoegingen in de wacht is top, Jordy!

kinjutsu

• 1549 messages
  • 2582 votes

Geldt ook voor de weergave van je recente toevoegingen trouwens.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Voor mij te laat, maar volledig mee eens!

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Zeker top! Jordy...

Dan kan ik zien welke films zijn wachtoprij...

Ga zo door Jordy, op weg naar nieuw ideeën...

mar007

• 1151 messages
  • 949 votes

Ziet er goed uit,Jordy

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Gisteren had ik nog een rijtje notificaties, alleen omdat er bij één geen link stond, dacht ik ligt misschien weer aan die andere computer. Maar nu heb ik helemaal geen notificaties van de afgelopen 30 dagen meer. (De pm's zijn wel goed)

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Dk2008 wrote:

Gisteren had ik nog een rijtje notificaties, alleen omdat er bij één geen link stond, dacht ik ligt misschien weer aan die andere computer. Maar nu heb ik helemaal geen notificaties van de afgelopen 30 dagen meer. (De pm's zijn wel goed)

Klopt, ik heb ook niks meer.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ja ik heb gisteren alle notificaties verwijderd, omdat er nog wat dingen fout gingen. Bij sommige notificaties waren de linkjes niet goed of ontbrak de titel.

606

• 23876 messages
  • 12263 votes

Jordy wrote:

Ja ik heb gisteren alle notificaties verwijderd, omdat er nog wat dingen fout gingen. Bij sommige notificaties waren de linkjes niet goed of ontbrak de titel.

Oke, duidelijk

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Er is een apart topic voor zie ik De Site >> Algemeen >> notificaties .

Verder wel weer een mooie aanvulling op de site.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Die nieuwe ''Toevoegingen'' tab is uitstekend geworden Jordy! De rest is ook prima trouwens.

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Dogie Hogan wrote:

Voor mij te laat

Ach, ben je nou alwéér definitief gestopt met toevoegen?

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Die melding wanneer je gequote wordt is een geweldige update zeg. Goed werk Jordy!

De rest ziet er ook strak uit trouwens.

mjk87 (moderator films)

• 14514 messages
  • 4511 votes

Ziet er allemaal goed uit Jordy. En zoals schram101 zegt, leuk dat er meldingen zijn wanneer je gequote wordt.

Meneer Bungel

• 13163 messages
  • 0 votes

Voor de liefhebber (toevoegen? dan wel zien), vanavond om 23:00u op Nl. 2:

Tony Curtis: Driven to Stardom - (Imdb).

En daarna op Nl. 2:

Het Steentje van Gisele, niet op Imdb vindbaar.

P.s. Ik kreeg de melding dat een film (Vendetta, 1919) was geaccepteerd, maar kreeg er geen privé-bericht over. Hoort dat tegenwoordig zo?

Decec

• 6741 messages
  • 8583 votes

ja bij mij ook, wel handig geen privebericht...

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Meneer Bungel wrote:

P.s. Ik kreeg de melding dat een film (Vendetta, 1919) was geaccepteerd, maar kreeg er geen privé-bericht over. Hoort dat tegenwoordig zo?

Ja je krijgt geen privebericht meer bij correcties en toevoegingen, tenzij een crewlid een toelichting geeft bij het beoordelen

narva77 (crew films)

• 12724 messages
  • 6540 votes

Als ik wil inloggen, springt elke keer dat hokje weg waarin je je gebruikersnaam / wachtwoord moet invullen. Bij mij onthoudt ie de naam en wachtwoord, maar ik kon niet inloggen omdat ie telkens wegsprong. Erg irritant!

Uiteindelijk toch gelukt, maar vraag me niet hoe. Vingervlug moet je er voor zijn....

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

De lijst van toegevoegde films die nog behandeld moeten worden is niet alfabetisch en ook niet chronologisch. Betekent dit dat de volgorde waarin de films worden behandeld dan ook niet chronologisch is?

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Nee, ze staan chronologisch in de wachtrij voor de crew. Daar kunnen ze wel van afwijken natuurlijk als ze dat willen.

Jimmiie

• 586 messages
  • 51 votes

Het inloggen gaat bij mij de laatste tijd niet helemaal lekker, het inlogschermpje verdwijnt namelijk steeds weer, en ik moet dan weer opnieuw inloggen aanwijzen, waarna het weer tevoorschijn komt. Ik vul mijn gebruikersnaam en wachtwoord in door middel van copy en pasten vanuit een tekstbestandje.

Het lukt dus uiteindelijk wel maar ik weet niet of dit helemaal de bedoeling is?

Ik gebruik Chrome als browser. Met het vorige inlogscherm had ik nooit problemen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Jimmiie, wellicht een tip voor je: je kunt ook Chrome je wachtwoorden laten onthouden. Dat is meteen een stuk veiliger dan ze in een tekstbestand opslaan.

En je kunt de url Inloggen - MovieMeter.nl gebruiken, als deze blijft bestaan.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Ik zal straks even zorgen dat je op de tekst "inloggen" kunt klikken waarmee je naar eerder genoemde url gaat. Naast het popupje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.