• 177.957 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.994 actors
  • 9.370.976 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

thunderball wrote:

Krijg sinds vandaag op deze site een eens allerlei reclames van oa.Hornbach en MediaMarkt, terwijl ik daar voorheen voor was afgesloten, vanwege mijn groot aantal reacties en meningen. Hoe kan dit en kan dit terug gedraaid worden? Ze vallen ook regelmatig over de eerste letter(s) van de tekst, waardoor het gebruiken en lezen van deze site wel erg vermoeiend en vervelend wordt.

Zie boven, ik heb er ook veel last van. Helaas, het is bekend maar niemand die er aan werkt.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

tijs.k wrote:

Ik zie nu een bug. als ik hierboven (pal hierboven bedoel ik dan) op mijn username klik kom ik bij een hele andere user uit.. superwimpie. Not me!

Ik kom dit ook vaak tegen in de meldingen:

Bvb: Je toevoeging van ... is niet geaccepteerd, en door 1AngryMan verplaatst naar de lijst met foute toevoegingen.

Als ik op 1AngryMan klik kom ik bij een andere user Nomore terecht.

De site krioelt gewoon van de bugs.

Shadowed

• 11345 messages
  • 6677 votes

Ik word ook sinds vandaag agressief bekogelt met nieuwsartikelen en reclames.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Het reclame-issue is bekend, heeft de hoogste prioriteit gekregen en de programmeur is ook weer bezig met dingen oplossen.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

eRCee wrote:

Het reclame-issue is bekend, heeft de hoogste prioriteit gekregen en de programmeur is ook weer bezig met dingen oplossen.

Moet gezegd: ik kreeg een berichtje van Tim en het probleem lijkt nu te zijn opgelost. Compliment!

Shadowed

• 11345 messages
  • 6677 votes

Bij mij is het nog niet opgelost. Ik zie bijvoorbeeld nog steeds 2 reclameberichten dwars door de top 10 heen van gebruikers.

ILDIB

• 3061 messages
  • 2378 votes

r0bert0 wrote:

Bij films "vandaag op tv," verschijnen bij mij de films die op Veronica worden uitgezonden niet..

Het is nog steeds niet opgelost dat ontbrekende films gebeuren. We missen nog steeds elke dag 2 of 3 films in het overzicht van verschillende zenders.

stephan-0115

• 1358 messages
  • 2200 votes

Is het mogelijk sommige 'films' alsnog als serie te laten aanmerken? Bijvoorbeeld Heimat? Heimat 1 is op de site een serie van 11 delen, Heimat 2 (een serie van 13 delen) wordt als miniserie van 2 delen (en dus als film aangemerkt). Idem als Heimat 3 (film hier, terwijl het een miniserie is van 6 delen).

Ik ben het een beetje kwijt qua logica hierin, waarom het ene als film wordt aangemerkt en het andere als serie. Moet ook zeggen dat ik wat dat betreft niet alles volg hier op het forum, dus mocht dit al eens een keer zijn aangekaart mijn excuses!

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

De pagina 'vandaag op tv' heeft dringend aandacht nodig. Er ontbreken regelmatig films, maar er staan ook dikwijls films tussen die helemaal niet die dag op televisie zijn.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

jippie2010 wrote:

De pagina 'vandaag op tv' heeft dringend aandacht nodig. Er ontbreken regelmatig films, maar er staan ook dikwijls films tussen die helemaal niet die dag op televisie zijn.

Je hebt helemaal gelijk en hier is ook al meermaals aandacht voor gevraagd door de crew. Het probleem is onder meer dat er een externe partij voor deze data-aanlevering zorgt (zoals ik het begrijp). Daardoor ligt het oplossen ervan een beetje tussen de partijen in. De crew zeurt de programmeur regelmatig aan het hoofd hierover.

jippie2010

• 2612 messages
  • 8082 votes

Dank voor de terugkoppeling!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

stephan-0115 wrote:

Is het mogelijk sommige 'films' alsnog als serie te laten aanmerken? Bijvoorbeeld Heimat? Heimat 1 is op de site een serie van 11 delen, Heimat 2 (een serie van 13 delen) wordt als miniserie van 2 delen (en dus als film aangemerkt). Idem als Heimat 3 (film hier, terwijl het een miniserie is van 6 delen).

Ik ben het een beetje kwijt qua logica hierin, waarom het ene als film wordt aangemerkt en het andere als serie. Moet ook zeggen dat ik wat dat betreft niet alles volg hier op het forum, dus mocht dit al eens een keer zijn aangekaart mijn excuses!

Goed dat je het vraagt. Dit heeft een puur technische reden.

De reeksen zijn overigens wel als miniserie aangemerkt, dit zie je ook op de pagina staan bij de speelduur, alleen zie je in de url nog film staan.

Dit zijn pagina's die voor de samenvoeging met TvMeter zijn aangemaakt, vandaar de afwijkende url.

We kunnen echter geen pagina's verplaatsen / overzetten naar het seriegedeelte.

Enige mogelijkheid zou dan zijn de pagina's te verwijderen en de miniseries opnieuw toe te voegen op het Seriegedeelte van de site.

Maar groot nadeel hierbij is dan dat alle berichten en stemmen die nu bij de respectievelijke pagina's staan zullen verdwijnen. Daarom kiezen we er voor om dit toch niet te doen.

Het enige minpuntje is dan dat de url film aangeeft, maar dat zij dan zo.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Hier verschijnen al een tijdlang geen nieuwe titels terwijl die er wel zouden moeten zijn, zie bijvoorbeeld Nieuwe Series op Amazon Prime Video (50+ series) - FilmVandaag.nl

FAC73

• 46 messages
  • 137 votes

Wordt het ooit mogelijk om op series te zoeken via bv. deze pagina? Of op een andere manier?

Doorzoek het filmaanbod van Netflix Nederland - moviemeter.nl

Ik wil gewoon op bv. land + genre kunnen zoeken. Enige optie die ik nu zie is 13 pagina's aan toplijsten doornemen, maar dat schiet ook niet echt op...

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Bij veel nieuwe toevoegingen op netflix komt de kijkwijzer niet (meer?) door.

Is daar een reden voor?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

wavanbuuren wrote:

Bij veel nieuwe toevoegingen op netflix komt de kijkwijzer niet (meer?) door.

Is daar een reden voor?

Goed dat je het meldt. Nee geen speciale reden. Het moet handmatig ingevoerd worden.

Ik heb ze zojuist alsnog ingevoerd!

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Thanks!

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Bij het corrigeren van The Willmar 8 (Film, 1981) - MovieMeter.nl werd ik voor de zoveelste keer met dezelfde bug geconfronteerd. Ik koppelde een acteur en de correctie werd onvolledig ingezonden. Er moest nog een andere acteur gekoppeld worden en ik kreeg de kans niet.

Om de crew werk te besparen heb ik de correctie nog eens ingezonden. Dit keer lukte het wel.

Tim94 (developer)

• 1700 messages
  • 286 votes

TVGIDS UPDATE

Menno (degene die ons data aanlevert voor alle VOD diensten, bioscoop en tv-gidsen) heeft gisteravond gereageerd op de tv-gids problemen. Hoe ik het lees moet nu het films gedeelte van de tv-gids weer kloppen. Het series gedeelte daar in tegen duurt nog wat langer. Hier loopt hij tegen wat problemen aan. Hij houd me daarover op de hoogte.

Over Amazon Prime Series waarbij bij series het seizoensnummer 0 bleef (en daardoor niet gekoppeld kon worden) is dat nu weer goed gevuld met het juiste seizoensnummer. Ik ga ook aan onze kant kijken of de voorbeelden goed worden bijgewerkt.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Dat was hard nodig, bedankt voor de update Tim!

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

Sorry als dit hier niet hoort. Maar wist niet echt waar ik mijn vraag moest plaatsen.

Hoe kan je het best weten bij welke distributeur (België) oudere films zitten. Of als ze eventueel in het het verleden een bioscoop release hebben gekregen.

Bedankt op voorhand.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

dimi303

Goeie vraag. Op IMDb heb je een tabblad company credits bij films. Daar staan dedistributeurs vermeld voor die betreffende film. Dat is wellicht niet altijd volledig, maar je hebt een goede kans de Belgische distributeur daar te vinden.

Heino (moderator series)

• 1517 messages
  • 2355 votes

dimi303 wrote:

Of als ze eventueel in het het verleden een bioscoop release hebben gekregen.

Als aanvulling op het antwoord van kappeuter: op IMDb staat onder het kopje 'Details' ook 'Release date'. Als je daarop klikt krijg je de bioscoopreleases van de film. Bijvoorbeeld bij De zaak Alzheimer (2003) - Release Info - IMDb.

dimi303

• 3418 messages
  • 3663 votes

kappeuter wrote:

dimi303

Goeie vraag. Op IMDb heb je een tabblad company credits bij films. Daar staan dedistributeurs vermeld voor die betreffende film. Dat is wellicht niet altijd volledig, maar je hebt een goede kans de Belgische distributeur daar te vinden.

Vind ik niet direct terug in de app van imdb.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

dimi303

Dat is jammer. Ik heb zelf geen ervaring met de app.

Anders de site buiten de app bezoeken.

Zie bijvoorbeeld Naissance des pieuvres (2007)

Heino (moderator series)

• 1517 messages
  • 2355 votes

dimi303 wrote:

Op de IMDb site staat dit onder 'Details' en dan 'Production companies'. In de app zie ik dit punt vreemd genoeg niet onder 'Details' staan. Zie bijvoorbeeld: De zaak Alzheimer (2003) - Company credits - IMDb

Richardus

• 2128 messages
  • 1196 votes

Ik kan/mag in uitgebreid zoeken niet als jaartal 2022 invoeren, en daar leven we geloof ik toch al eventjes in.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

Richardus wrote:

Ik kan/mag in uitgebreid zoeken niet als jaartal 2022 invoeren, en daar leven we geloof ik toch al eventjes in.

In welk veld ben je? Hier kan ik t/m 2023 selecteren.

https://www.moviemeter.nl/film/searchmisc

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

dimi303 wrote:

(quote)

Op de mobiele app staat niet alle info vermeld. Scroll helemaal naar beneden en klik op “More to explore” en dan op “More on IMDb.com”, dan kom je op de desktop-versie terecht. Ga vervolgens naar Company Credits.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.