• 177.983 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.086 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

Zou het kunnen dat je nog geen films van 2022 gestemd hebt? Volgens mij zijn deze filters dynamisch. Dat zie ik bijvoorbeeld ook bij het zoeken op VOD's. Hier kun je bijvoorbeeld niet verder terug dan 1966, omdat de oudste film uit 1966 is.

https://www.moviemeter.nl/videoland/search

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Blijven stemmen van uitgeschreven users gewoon staan?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Klopt.

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Waarom is dat, was vroeger toch niet zo?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Stemmen kunnen op verzoek verwijderd worden. Er is verder geen specifieke reden en ik weet ook niet hoe het vroeger was, maar op dit moment verdwijnen de stemmen bij uitschrijven niet automatisch. Ik vind dat zelf ook niet zo gek. Je berichten verdwijnen ook niet.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ik zou het ook wel merkwaardig vinden als je stemmen verdwijnen bij uitschrijven.

Je kunt een goede reden hebben om de site te verlaten, maar je mening over films verandert daar toch niet door? En uiteindelijk uit die zich banaal in het aantal sterren dat je die film geeft.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat is een bug. Stemmen horen automatisch verwijderd te worden na uitschrijving, staat op de bugslist.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ik zou die bug niet veranderen. Je kunt de naamgever van de stem natuurlijk verwijderen, maar de stem is gewoon een mening die blijft staan.

Maar doe wat je goeddunkt.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Voor beide valt iets te zeggen inderdaad.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Dat is ook precies de conversatie die we daarover eerder hebben gehad in het crewforum.

Verder is er geen zicht op wanneer dit evt. wordt aangepast (de tekst/melding, of de bug), dus de boodschap is op dit moment: stemmen worden niet automatisch verwijderd als je je uitschrijft, en als je dat wel wil dan moet je je even bij de moderator crew melden.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Graaf Machine wrote:

Ik zou die bug niet veranderen. Je kunt de naamgever van de stem natuurlijk verwijderen, maar de stem is gewoon een mening die blijft staan.

Maar doe wat je goeddunkt.

Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien. Maar ik zie het zo stemmen zijn van je zelf, dus die kun meenemen zodra je vertrekt. Berichten worden (na 12 uur) eigendom van de site, dit staat duidelijker dan ooit.

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Dk2008 wrote:

Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien.

Prima toch?

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien. Maar ik zie het zo stemmen zijn van je zelf, dus die kun meenemen zodra je vertrekt. Berichten worden (na 12 uur) eigendom van de site, dit staat duidelijker dan ooit.

Wacht eens ben jij niet een lange tijd uitgeschreven geweest?

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

alexspyforever wrote:

Wacht eens ben jij niet een lange tijd uitgeschreven geweest?

Ja. Maar dat mag toch en al je terug wil komen op de site is dat ook geen probleem.

Ik wil me er niet mee bemoeien omdat dit is aan de site om te beslissen, ik vind beide prima. Blijft het bij het oude dus stemmen verwijderd verandert er niets. Blijven stemmen staan, dan worden de voorwaarden aangepast. (Op het moment is dit niet duidelijk)

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Dk2008 wrote:

(quote)

Ja. Maar dat mag toch en al je terug wil komen op de site is dat ook geen probleem.

Ik wil me er niet mee bemoeien omdat dit is aan de site om te beslissen, ik vind beide prima. Blijft het bij het oude dus stemmen verwijderd verandert er niets. Blijven stemmen staan, dan worden de voorwaarden aangepast. (Op het moment is dit niet duidelijk)

Ik heb ook niet meteen een mening. Voor beide valt wat te zeggen. Het is niet dat als je de site verlaat je stem niet meer zou tellen. Anderzijds tenzij het om een film gaat met weinig stemmen zal het verwijderen van een stem ook weinig tot geen invloed hebben op het gemiddelde.

Dk2008

• 11166 messages
  • 788 votes

Blijft voor mij een klein punt. Maar kan de vraag van trebemmit begrijpen. Mij is het verteld. Het was inderdaad vroeger niet zo. Op verzoek kunnen de stemmen verwijderd worden, dus ook prima. Verder is het afwachten.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Voorlopig is besloten om de tekst aan te passen, waardoor duidelijk wordt gemaakt dat bij uitschrijven je stemmen niet automatisch verdwijnen. Ik weet alleen niet wanneer de aanpassing zichtbaar is.

Filmclub62

• 10 messages
  • 1286 votes

De film A Hero wordt niet gevonden met de zoekfunctie. Je moet Ghahreman intikken. Jammer.

https://www.moviemeter.nl/film/1139169

Nog erger is het gesteld met mijn avatar in Monterey (MacOS 12.2) met Safari. Als ik erop klik verschijnen de submenus niet. Ik kan mijn profiel e.d. niet bekijken.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Bij de preview tijdens het indienen van een toevoeging verschijnen de regisseur en cast nog steeds niet. Wanneer wordt dat eens opgelost?

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Bij de preview tijdens het indienen van een toevoeging verschijnen de regisseur en cast nog steeds niet. Wanneer wordt dat eens opgelost?

Deze bug kon ik me niet eens herinneren. Staat wel op de lijst, maar heel erg laag. Heeft echt geen prio.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

joachimt wrote:

(quote)

Deze bug kon ik me niet eens herinneren. Staat wel op de lijst, maar heel erg laag. Heeft echt geen prio.

Merk jij dat dan niet als je een film toevoegt? Ik word er iedere keer mee geconfronteerd bij het controleren voor het inzenden en vind het vervelend.

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

Mac Hammer Fan wrote:

(quote)

Merk jij dat dan niet als je een film toevoegt? Ik word er iedere keer mee geconfronteerd bij het controleren voor het inzenden en vind het vervelend.

Nee, want ik heb het voordeel dat ik na het plaatsen nog wat kan verbeteren. Voor jou is dat natuurlijk anders, dus ik snap dat je die preview veel gebruikt en dat het dan vervelend is. Dacht ik gisteravond even niet over na toen ik reageerde. Sorry. Ik zal hem wat omhoog zetten in de lijst en een vinkje “kleine bug” plaatsen. Wellicht dat Tim er dan tussendoor aan toekomt.

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

Er zitten plotseling allerlei witregels op diverse plekken.

Het makkelijkste te zien op ieders profielpagina bij de top 10 en bij de recente stemmen.

Kan daar naar worden gekeken?

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

wavanbuuren wrote:

Er zitten plotseling allerlei witregels op diverse plekken.

Het makkelijkste te zien op ieders profielpagina bij de top 10 en bij de recente stemmen.

Kan daar naar worden gekeken?

Kun je nog meer plekken noemen?

Bij recente stemmen, bedoel je dan de witregel tussen de titel en de alternatieve titel?

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

joachimt wrote:

(quote)

Kun je nog meer plekken noemen?

Bij recente stemmen, bedoel je dan de witregel tussen de titel en de alternatieve titel?

Als ik naar mijn top 10 kijk (of die van anderen) dan zie ik de top 4, dan een witregel tussen twee kaderlijnen, dan nummer 5 t/m 9, weer een witregel tussen twee kaderlijnen en dan nummer 10.

Idem bij de recente stemmen.

Maar ook bij de film en forumupdates. Feitelijk op alle plekken met lijstjes zo'n beetje.

Steeds 4 regels - wit - 5 regels - wit en dan de rest.

Alsof er een raclamebanner heeft gestaan die niet getoond wordt, maar de kaderlijnen wel met een stukje wit ertussen (maar nu speculeer ik een beetje).

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

wavanbuuren wrote:

(quote)

Als ik naar mijn top 10 kijk (of die van anderen) dan zie ik de top 4, dan een witregel tussen twee kaderlijnen, dan nummer 5 t/m 9, weer een witregel tussen twee kaderlijnen en dan nummer 10.

Idem bij de recente stemmen.

Maar ook bij de film en forumupdates. Feitelijk op alle plekken met lijstjes zo'n beetje.

Steeds 4 regels - wit - 5 regels - wit en dan de rest.

Alsof er een raclamebanner heeft gestaan die niet getoond wordt, maar de kaderlijnen wel met een stukje wit ertussen (maar nu speculeer ik een beetje).

Oh, dat zie ik niet. Kunnen anderen eens kijken op die plekken? Zijn er meer mensen die dit zien?

madmadder

• 371 messages
  • 3054 votes

Dat is op MusicMeter ook. Daar werd gemeld dat dat gebeurt bij mensen die een adblocker gebruiken. Op de plekken van de witregels zou eigenlijk een advertentie moeten staan.

joachimt (crew films)

• 3796 messages
  • 9724 votes

madmadder wrote:

Dat is op MusicMeter ook. Daar werd gemeld dat dat gebeurt bij mensen die een adblocker gebruiken. Op de plekken van de witregels zou eigenlijk een advertentie moeten staan.

Dank voor het melden. Gebruik jij een adblocker, wavanbuuren? In dat geval is er weinig aan te doen.

Lijkt me overigens wel een vreemde plek voor een advertentie, middenin de top 10 op een profielpagina.....

wavanbuuren

• 4228 messages
  • 1334 votes

joachimt wrote:

(quote)

Dank voor het melden. Gebruik jij een adblocker, wavanbuuren? In dat geval is er weinig aan te doen.

Lijkt me overigens wel een vreemde plek voor een advertentie, middenin de top 10 op een profielpagina.....

Ik gebruik geen add blocker voor zover ik weet. Tenzij ze die onlangs geïnstalleerd hebben op mijn werk. Ik zal vandeweek eens thuis kijken of het daar het zelfde is. Al lijkt me dit niet het juiste antwoord, aangezien ik überhaupt geen reclames krijg vanwege mijn anciënniteit.

voomzap

• 815 messages
  • 1271 votes

Hoi. Hulp nodig

Onder "Mijn account" kan ik wel "Top 10 films" en "Top 10 series" aanklikken en aanpassen.

maar de "top 10 Regisseurs" optie is verdwenen en deze lijst die wel op mijn profiel staat kan ik dus niet meer verwijderen of wijzigen.

Zie ik iets over het hoofd?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.