- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
De Top 10 Regisseurs is komen te vervallen. Of die nog terugkeert is nog niet duidelijk.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Een rare bug. Ik had blijkbaar ooit gestemd op The Borrowers (1992) dat als film genoteerd stond. Nu staat het hier als serie genoteerd. Omdat het toch al zeer lang geleden was en ik niet stem op series, had ik die stem er afgehaald. Als ik in 'Mijn Stemmen' zoek naar de films van 1992 die ik gezien heb, staat The Borrowers er nog in, alhoewel mijn stem weg is. Bij de serie is mijn stem niet te zien. Op het tabblad bij die serie staat vermeld dat 12 gebruikers een stem hebben uitgebracht, maar geen enkele gebruiker of stem is er te zien.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De oude filmpagina bestaat nog steeds 'onder water' en daar stond je stem nog wel.
De nieuwe layout schakelt enkel automatisch door naar de seriepagina, als die er is. Daarom zie je de oude pagina niet meer .
Je had op MM op 1 september 2006 je stem geplaatst. Ik heb die stem nu via de oude layout voor je verwijderd.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Bedankt! Ik zit ondertussen al zo lang op deze nieuwe layout dat ik zelfs niet meer aan de oude dacht om daar eens te gaan kijken. 
badfans69
-
- 3962 messages
- 6126 votes
De Top 10 Regisseurs is komen te vervallen. Of die nog terugkeert is nog niet duidelijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik zie 'm nog in mijn profiel staan (oude layout)....?
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
In de klassieke modus zie je hem nog wel maar je kunt hem -denk ik- niet meer aanpassen. Toen ik dat probeerde was ik hem in elk geval kwijt.
voomzap
-
- 815 messages
- 1271 votes
In de klassieke modus zie je hem nog wel maar je kunt hem -denk ik- niet meer aanpassen. Toen ik dat probeerde was ik hem in elk geval kwijt.
Hij is zowel zichtbaar in de oude als in de nieuwe layout. Ik wil mijn Top 10 regisseurs laten verwijderen gezien hij niet meer klopt.Kan dat?
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
In de oude layout moet dat volgens mij wel kunnen.
legian
-
- 777 messages
- 0 votes
In mijn stemmen overzicht staan bij de series een rood kruisje om de stem te verwijderen. Bij films echter niet. is er een makkelijkere manier om film stemmen te verwijderen of moet ik perse elke film pagina openen en het via daar doen?
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Als je in je stemmenoverzicht zit en met de muis links van de stem gaat verschijnt er een grijs kruis (eigenlijk op dezelfde plek waar bij de series het rode kruisje staat), dus zo kun je de stemmen vrij eenvoudig verwijderen.
legian
-
- 777 messages
- 0 votes
Flavio Ik krijg het niet voor elkaar hier, zowel in chrome als Edge lukt het mij niet om daar een kruisje te vinden. Of moet het in de oude layout?
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Volgens mij werkt dat alleen voor moderators.
Je kunt wel op allerlei plekken op de site stemtabellen zien, daar zou je vrij makkelijk de pulldowns kunnen aanpassen (selecteer verwijder), maar dan moet je dus wel vrij gericht zoeken bij bijv. regisseurs of acteurs op de filmografiepagina's.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
Hm, daar had ik niet aan gedacht. Ik kan wel als moderator al je stemmen verwijderen, maar dat is ook weer niet de bedoeling denk ik?
legian
-
- 777 messages
- 0 votes
Hm, daar had ik niet aan gedacht. Ik kan wel als moderator al je stemmen verwijderen, maar dat is ook weer niet de bedoeling denk ik?
Als het alleen de film stemmen betreft mag dat van mij. Daarvoor ben ik ondertussen over naar een alternatief en ben hier nauwelijks aanwezig. Alleen voor series nog niet dus die zou ik hier graag nog willen behouden.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5224 votes
OK, je filmstemmen zullen -als het goed is- morgen verdwijnen.
Mocht je je nog bedenken PM me even.
legian
-
- 777 messages
- 0 votes
Flavio hartelijk dank alvast. De bedenkperiode heb ik vorig jaar december al gehad
. Sindsdien ben ik bezig om over te stappen naar alternatieven.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Crewmededeling:
neo heeft aangegeven zijn crewtaken neer te leggen.
Neo bedankt voor de jarenlange werkzaamheden en de prettige samenwerking!
Simon Smith neemt hierbij zijn taken op MM over, aangaande het plaatsen van links tussen de -Meter sites.
Simon Smith veel plezier en succes met je crewfunctie!
narva77 (crew films)
-
- 12724 messages
- 6540 votes
Bedankt voor al die jaren neo, en veel succes Simon Smith!
brajoapau (moderator series)
-
- 789 messages
- 225 votes
Bedankt voor je jarenlange inzet neo, en veel succes Simon Smith!
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Bedankt neo voor je jarenlange inzet. En veel succes toegewenst aan Simon Smith.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Ik stel nog steeds vast dat ik op mijn MacBook Pro met de laatste updates van Monterey en Safari geen menu's krijg onder mijn avatar. Erg vervelend. Geen profiel, geen stemmen, geen mogelijkheid om films toe te voegen... Wanneer wordt dat eens opgelost? Ik ben verplicht van onder een ander besturingssysteem op een andere computer te werken. 
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9724 votes
Zijn er meer MacBook gebruikers die deze ervaring hebben?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De site is momenteel (gister ook al) geregeld vrij dramatisch met berichten plaatsen (chrome). Dan blijft de pagina maar laden, maar er gebeurt niks. Als ik het weg klik en weer open dan is het bericht wel geplaatst. Merken meer mensen dit?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Crewmededeling:
neo heeft aangegeven zijn crewtaken neer te leggen.
Neo bedankt voor de jarenlange werkzaamheden en de prettige samenwerking!
Simon Smith neemt hierbij zijn taken op MM over, aangaande het plaatsen van links tussen de -Meter sites.
Simon Smith veel plezier en succes met je crewfunctie!
Neo bedankt, kan me MM nauwelijks inbeelden zonder jou als crewlid.
En Simon, succes!
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
In de oude layout moet dat volgens mij wel kunnen.
Nog steeds de oude layout beschikbaar? We zijn inmiddels anderhalf of 2 jaar verder? Blijft dat zo naast elkaar bestaan? Maakt dat de serverbelasting niet zwaarder?
Nu ik dat toch weet. Hoe activeer ik die layout? Wil wel even een paar minuutjes een trip down memory lane maken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nog steeds de oude layout beschikbaar? We zijn inmiddels anderhalf of 2 jaar verder? Blijft dat zo naast elkaar bestaan? Maakt dat de serverbelasting niet zwaarder?
Nu ik dat toch weet. Hoe activeer ik die layout? Wil wel even een paar minuutjes een trip down memory lane maken.
Klik op je profiel, instellingen en onderaan kan je de klassieke modus aan of uitvinken. Ik gebruik nog steeds de klassieke versie 
Kondoro
-
- 11519 messages
- 2861 votes
Op de telefoon blijf ik de oude versie ook gebruiken. Op de PC wissel ik zo nu en dan eens af maar, ik kan nog niet wennen.
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Dank voor de jarenlange goede zorgen neo!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.