• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.985 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Ik zoek vaak posters voor users, en overloop dan al hun toevoegingen. Die lijsten zijn alfabetisch. Als ik halfweg of onderaan een lijst ben en een poster heb upgeload bij een film springt de lijst altijd weer helemaal naar boven wanneer ik terug naar de lijst ga. Dat is vervelend want dan moet ik iedere keer opnieuw scrollen. De vroegere site had dit probleem niet. Zou dat kunnen geregeld worden dat als ik halfweg of onderaan de lijst ben dat hij daar blijft staan?

Ik begrijp niet precies waar je bent en wat je doet. Bijvoorbeeld hier?

Toevoegingen van joachimt - MovieMeter.nl

En dan? Kun je even exact vertellen in welke volgorde je dingen doet, zodat ik het kan proberen te reproduceren?

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

BlueJudaskiss wrote:

Ander raar ding: net bij Goodmorning Vietnam krijg ik onderaan de pagina eerst een paar vergezochte suggesties ('Ook interessant: Die Sklavinnen', huh wat?) en met een rare opmaak met allerlei gaten, allerlei nieuwsberichten die ook elke keer wordt aangevuld naarmate je naar beneden scrollt. Niet logisch, niet mooi en niet handig.

"Ook Interessant" betekent "Reclame". Daar staan gek genoeg ook links naar andere films op MM. Waarom weet ik niet. Ik zie wel dat het geen rechtstreekse links zijn. Ik zie bijvoorbeeld een plaatje van de erotische film Pleasure staan. De link is niet de link naar MM, maar:

https://traffic.outbrain.com/network/redir?..... met nog waanzinnig veel tekens erachter.

Als je link gebruikt, kom je wel netjes uit bij de film, maar ik vraag me af wat die link verder heeft gedaan. Heb ik geen verstand van.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

@ Joachimt . Ik zit bvb in je lijst en heb Aranyember, Az (1936) (de voorlaatste gecorrigeerd). Ik ga terug naar de lijst en die scrollt automatisch naar boven zodat ik weer handmatig naar beneden moet scrollen om Arbuz (2012)

Alternatieve titel: Watermelon (de laatste ) te corrigeren. Ik werk met Firefox. Heb nog even een andere browser gebruikt (safari) en daar gebeurt het inderdaad niet.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Ik zit bvb in je lijst en heb Aranyember, Az (1936) (de voorlaatste gecorrigeerd). Ik ga terug naar de lijst en die scrollt automatisch naar boven zodat ik weer handmatig naar beneden moet scrollen om Arbuz (2012)

Alternatieve titel: Watermelon (de laatste ) te corrigeren. Ik werk met Firefox. Heb nog even een andere browser gebruikt (safari) en daar gebeurt het inderdaad niet.

Dus na de correctie gebruik je de back-knop van je browser een paar keer tot je terug bent bij de lijst?

Ik raad je aan om steeds een filmpagina in een nieuw tabblad te openen. Daar corrigeer je de pagina en als je klaar bent sluit je dat tabblad af. Je eerste tabblad blijft gewoon netjes staan.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

dank voor de tip.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

En nog steeds: de pagina van een film - in dit geval Ghost Ship uit 1952 - heeft nu veel (maar echt véél) meer reclame dan relevante film informatie. Noem me een luxepaardje (is zo, ik ben verwend) maar dit is echt niet te doen.

• 11900 messages
  • 5305 votes

En nu heb ik ook een ontiegelijke hoeveelheid advertenties vanaf de laptop. Ik gun MovieMeter echt wel het geld, maar prettig werkbaar wordt de site er niet op.

Filmclub62

• 10 messages
  • 1286 votes

Als ik op mijn avatar klik, verschijnen de submenu's niet.

Safari op Monterey, laatste updates.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Bij het inzenden van Definition Please (2020) kreeg ik de melding dat het niet toegelaten is posters groter dan 8 GB te gebruiken. Ik wilde dat verbeteren maar ik zie dat hij toch ingezonden is. Kan iemand eens kijken of hij daadwerkelijk doorgekomen is en anders de film terug in de rejections zetten?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Conform eerdere afspraken binnen de crew is de reactiesectie bij dit nieuwsbericht over Idris Elba / James Bond preventief gesloten. Er stonden vier reacties onder, waar niks mis mee was. Ik zal hiervan nog quotes proberen te plaatsen in het forum, waar evt. verder gediscussieerd kan worden.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Gaat weer heerlijk, dat overzicht van nieuw toegevoegde films op 'Netflix'. De overzicht geeft bij mij één of andere baggere kerstfilm aan die op 24 december vorig jaar is toegevoegd, daar heb ik, niet veel aan....

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

eRCee wrote:

Conform eerdere afspraken binnen de crew is de reactiesectie bij dit nieuwsbericht over Idris Elba / James Bond preventief gesloten. Er stonden vier reacties onder, waar niks mis mee was. Ik zal hiervan nog quotes proberen te plaatsen in het forum, waar evt. verder gediscussieerd kan worden.

Ook bij het bericht dat de column van Van 't Hek navertelt heb ik de reactiesectie preventief gesloten. Ik ben niet blij met dit artikel en we zullen dit in de crew bespreken.

Slater (crew films & series)

• 1346 messages
  • 8965 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Bij het inzenden van Definition Please (2020) kreeg ik de melding dat het niet toegelaten is posters groter dan 8 GB te gebruiken. Ik wilde dat verbeteren maar ik zie dat hij toch ingezonden is. Kan iemand eens kijken of hij daadwerkelijk doorgekomen is en anders de film terug in de rejections zetten?

Hij staat er en is goed aangekomen. Waarschijnlijk is het gebeurd nadat je de afbeelding verkleinde. Als de naam van het bestand hetzelfde is, dan wordt hij ingestuurd als hij onder de 8MB is.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Slater wrote:

(quote)

Hij staat er en is goed aangekomen. Waarschijnlijk is het gebeurd nadat je de afbeelding verkleinde. Als de naam van het bestand hetzelfde is, dan wordt hij ingestuurd als hij onder de 8MB is.

Bedankt. Maar de afbeelding die ik inzond was 13 GB. Gelukkig is het OK.

r0bert0

• 43 messages
  • 1499 votes

Bij films "vandaag op tv," verschijnen bij mij de films die op Veronica worden uitgezonden niet..

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Hoe moet je Mother/Android in het zoekveld intikken om te vinden?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

horizons wrote:

De enige mogelijkheid die nu werkt is de volledige titel invoeren bij uitgebreid zoeken.

Slater (crew films & series)

• 1346 messages
  • 8965 votes

Aan elkaar werkt ook, zonder leesteken: motherandroid.

ghostman

• 5740 messages
  • 5 votes

Is het niet meer mogelijk om een ' Top 10 regisseurs ' bij het persoonlijke profiel te plaatsen ?

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Wordt het niet eens tijd dat de bug die tijdens het corrigeren van films en het koppelen van acteurs plots de boel inzendt zonder dat het volledig is opgelost geraakt? Het zou zowel users als de crew nutteloos extra werk besparen.

• 11900 messages
  • 5305 votes

Nog nieuws rond die overvloed aan reclame? Het is echt gigantisch veel nu, ook vanaf de laptop.

Rick18

• 232 messages
  • 5294 votes

BlueJudaskiss wrote:

Nog nieuws rond die overvloed aan reclame? Het is echt gigantisch veel nu, ook vanaf de laptop.

Ik heb niet het idee dat het minder wordt, eerder meer. Voorheen telde ik zo'n 10 reclames op een pagina. Op deze pagina tel ik er al 17!!

Youp van 't Hek haalt keihard uit naar John de Mol: 'Die hele familie is doodziek' - MovieMeter.nl

Op de laptop kan je hier ondanks de grote hoeveelheid nog wel redelijk doorheen scrollen, op de telefoon is dit niet te doen.

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Het is mij geenszins helder waarom sommige users blijkbaar eerst minder reclame kregen, bij mij is het altijd al een overdaad terwijl ik ook al enkele jaren actief ben. Moet ik iets bepaalds doen om ook tot de selecte groep te horen?

Ik zie nu een bug. als ik hierboven (pal hierboven bedoel ik dan) op mijn username klik kom ik bij een hele andere user uit.. superwimpie. Not me!

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Het gebeurt alleen tijdens het typen van een bercicht, na het plaatsen kom ik wel bij mijzelf uit.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Bij dit nieuwsbericht

Martijnnn schreef:

Vond het leuker toen jullie nog gewoon een filmwebsite waren.

John Milton schreef:

Wel een mooie username om dat juist onder dit artikel te zetten. Dat dan weer wel!

AlexTurner1 schreef:

Kan deze site gewoon weer over films gaan? Als ik deze bagger wil horen, kijk ik wel naar Boulevard of Shownieuws. Dit hebben jullie toch helemaal niet nodig.

Onderhond

• 87592 messages
  • 12836 votes

horizons wrote:

Zoekresultaten - MovieMeter.nl

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

Mac Hammer Fan wrote:

Wordt het niet eens tijd dat de bug die tijdens het corrigeren van films en het koppelen van acteurs plots de boel inzendt zonder dat het volledig is opgelost geraakt? Het zou zowel users als de crew nutteloos extra werk besparen.

Sorry, maar in dit geval heb ik geen idee wat je bedoelt. Je schrijft het alsof dit een hele bekende bug is, maar voor mij is het dat niet. Nog nooit meegemaakt.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

BlueJudaskiss wrote:

Helaas nog geen nieuws. Tim is laatst tijdelijk ingezet voor een andere website en dat bleek wat langer te duren dan gepland. Daardoor zitten wij te wachten op oplossingen van diverse urgente bugs, waarvan dit er zeker één is, maar is er niemand die eraan werkt. Ik had graag ander nieuws gebracht, maar op dit moment is dat even de status en staan we on hold.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9722 votes

tijs.k wrote:

Het is mij geenszins helder waarom sommige users blijkbaar eerst minder reclame kregen, bij mij is het altijd al een overdaad terwijl ik ook al enkele jaren actief ben. Moet ik iets bepaalds doen om ook tot de selecte groep te horen?

Ik zie nu een bug. als ik hierboven (pal hierboven bedoel ik dan) op mijn username klik kom ik bij een hele andere user uit.. superwimpie. Not me!

Ik ken de details niet, maar volgens mij heeft het ook met aantal berichten en stemmen te maken. Dat zijn er bij jou niet zo veel. Geen idee waar de grens ligt.

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

joachimt wrote:

(quote)

Sorry, maar in dit geval heb ik geen idee wat je bedoelt. Je schrijft het alsof dit een hele bekende bug is, maar voor mij is het dat niet. Nog nooit meegemaakt.

Ik corrigeer dagelijks een tiental inzendingen van andere users, bvb op poster, imdbcode of iets anders en ik wordt heel vaak met die bug geconfronteerd. Op het moment dat ik de acteurs koppel die nog niet gekoppeld zijn, en dat gebeurt regelmatig, wordt de correctie plots ingezonden zonder dat ik klaar ben. Dat is heel vervelend, zowel voor mij als voor het crewlid die het moet nakijken. Het gebeurt soms ook bij inzenden van een toevoeging, wanneer ik een acteur gekoppeld heb en dan ontkoppel omdat er een andere eerst moet staan. kappeuter is ervan op de hoogte.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.