• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.973 seasons
  • 646.999 actors
  • 9.371.052 votes
Profile

Het grote opmerkingen / feedback topic #2

Rickyman

• 1282 messages
  • 2721 votes

Je krijgt ook de melding: verwijderd bericht ongedaan maken. Maar die werkt niet!

Maar inderdaad, zéér irritant de knoppen corrigeren en verwijderen naast elkaar!!

rep_robert

• 27517 messages
  • 4082 votes

joachimt wrote:

(quote)

Dat ze naast elkaar staan, vind ik niet zo gek. Ik zou et vreemd vinden als dit soort knoppen op een andere plek staan. Of wil je ze in een andere volgorde. Op elke manier zal de verwijderknop naast een andere staan.

Wat ik wel kan vragen is of er een waarschuwing kan komen. "Weet je zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?"

dit zou een goede oplossing zijn. Op de mobiele site al te vaak het kruisje ingedrukt en dat je dan snel op ongedaan maken moet klikken, als die knop überhaupt al werkt (zoals hierboven ook aangegeven). Soms schuiven de knopjes ook in elkaar.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Zoeken op de site

dualcia

• 953 messages
  • 2311 votes

Er gaat iets denk ik niet helemaal goed met de filter in de zoekresultaten. Als ik zoek op 'test' krijg ik namelijk ook resultaten te zien, zoals 'Test serie Tim94'. Als je hierop klikt kom je op een page not found terecht, maar het ziet eruit als resultaten die uit de search voor ons gebruikers gefilterd moeten worden

dees12

• 2 messages
  • 0 votes

Bij de toplijsten is ook een optie om een recente lijst te tonen van de laatste 3 jaar.

Worden in deze lijst de films uit 2018 ook nog een keer vervangen met de beste uit 2021? 2018 is namelijk nu al wat langer dan drie jaar geleden.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9724 votes

dualcia wrote:

Er gaat iets denk ik niet helemaal goed met de filter in de zoekresultaten. Als ik zoek op 'test' krijg ik namelijk ook resultaten te zien, zoals 'Test serie Tim94'. Als je hierop klikt kom je op een page not found terecht, maar het ziet eruit als resultaten die uit de search voor ons gebruikers gefilterd moeten worden

Klopt. Er zijn ook wel echte films die verwijderd zijn die nog steeds te vinden zijn, maar vervolgens op "Niet gevonden" uitkomen. Staat al een tijdje op de bugslist, maar niet zo'n hoge prio.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9724 votes

dees12 wrote:

Bij de toplijsten is ook een optie om een recente lijst te tonen van de laatste 3 jaar.

Worden in deze lijst de films uit 2018 ook nog een keer vervangen met de beste uit 2021? 2018 is namelijk nu al wat langer dan drie jaar geleden.

Waar kijk je? Ik kan niet vinden wat je bedoelt (ik ken ook niet alle hoekjes van de site).

dees12

• 2 messages
  • 0 votes

joachimt wrote:

(quote)

Waar kijk je? Ik kan niet vinden wat je bedoelt (ik ken ook niet alle hoekjes van de site).

Ik mag nog geen linkjes plaatsen vanwege een nieuw account: de lijst staat bij het filter 'decennium'.

moviemeternl/toplijst/film/12838/top-100-beste-films-van-de-laatste-jaren (zelf dan maar even een punt voor nl zetten)

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9724 votes

dees12 wrote:

(quote)

Ik mag nog geen linkjes plaatsen vanwege een nieuw account: de lijst staat bij het filter 'decennium'.

moviemeternl/toplijst/film/12838/top-100-beste-films-van-de-laatste-jaren (zelf dan maar even een punt voor nl zetten)

Ah, yes, ik snap hem. Dat is wel een nuttig filter eigenlijk. Filter moet inderdaad wel even aangepast worden naar 2019-2021. Ik geef het door.

Montorsi

• 9715 messages
  • 2374 votes

Montorsi wrote:

Ik heb onderstaande reactie twee weken geleden onder de info-tab bij NPO Start geplaatst, maar nog geen reactie gehad, misschien omdat het niet de juiste plek voor was, of misschien is er bewust nog niet op gereageerd omdat er momenteel naar gekeken wordt, maar ik ben wel hoopvol dat het iets is dat opgelost kan worden. De aanbod-overzichten is namelijk een van de weinige functies die ik regelmatig gebruik en die kloppen dan niet altijd.

(quote)

Is er al enig idee wat de status is van deze melding? Na de melding van kappeuter heb ik er zelf niets meer over gelezen.

Herman vermoordt mensen gemist? Start met kijken op NPO Start - npostart.nl

Deze ontbreekt bijvoorbeeld ook.

Kondoro

• 11519 messages
  • 2861 votes

Gelukkig vind Paula jullie nieuwssectie wel interessant! Wellicht die berichten z.s.m. te verwijderen...

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9724 votes

Montorsi wrote:

(quote)

Is er al enig idee wat de status is van deze melding? Na de melding van kappeuter heb ik er zelf niets meer over gelezen.

Herman vermoordt mensen gemist? Start met kijken op NPO Start - npostart.nl

Deze ontbreekt bijvoorbeeld ook.

Het is gemeld. Afgelopen week is er vooral ander werk achter de schermen gedaan. Ik zal nogmaals vragen wat de status is. Bij iTunes zijn er ook een hoop koppelingen die niet verschijnen.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 messages
  • 5305 votes

Ik heb plotseling ontiegelijk veel reclame. Klopt dit?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

BlueJudaskiss wrote:

Nee, heel vreemd. Ingelogd zou jij geen reclame moeten zien. We zullen dit melden aan de beheerders.

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Worden er eigenlijk nog films aan scores gelinkt op musicmeter, of gebeurt dat niet meer?

Zo ja, bij wie moet je dan zijn om dat te doen en kan deze dan gelinkt worden.

The Boys (Film, 1998) - MovieMeter.nl

The Necks - The Boys (1998) - MusicMeter.nl

narva77 (crew films)

• 12723 messages
  • 6540 votes

trebremmit dat doet neo als het goed is.

Pecore

• 923 messages
  • 1691 votes

BlueJudaskiss wrote:

Zelfde probleem hiero.

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Pecore wrote:

(quote)

Zelfde probleem hiero.

Ik heb dit helaas altijd al xD

horizons

• 5687 messages
  • 2402 votes

Heb anderen ook dat het plaatsen van een bericht vrij lang duurt, soms zelfs 10 secondes ofzo.

tijs.k

• 139 messages
  • 6 votes

Ja hier net ook maar veel pagina’s laden langzaam. Dacht eerst mijn verbinding maar weet ik niet zeker.. heb ook niet echt snelste verbinding maar andere sites laden wel sneller dan een paar seconden

• 11900 messages
  • 5305 votes

Site is door de reclame en nog wat andere bugs nauwelijks werkbaar, op mobiel. Laptop niks aan de hand

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9724 votes

BlueJudaskiss wrote:

Site is door de reclame en nog wat andere bugs nauwelijks werkbaar, op mobiel. Laptop niks aan de hand

Dus op je laptop zie je geen reclame, maar op je telefoon wel?

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9724 votes

horizons wrote:

Heb anderen ook dat het plaatsen van een bericht vrij lang duurt, soms zelfs 10 secondes ofzo.

20 seconden is helaas geen uitzondering. Ik meet dit regelmatig.

• 11900 messages
  • 5305 votes

joachimt wrote:

(quote)

Dus op je laptop zie je geen reclame, maar op je telefoon wel?

Correct!

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9724 votes

BlueJudaskiss wrote:

(quote)

Correct!

Nuttig om te weten. Ik geef het door.

Rick18

• 232 messages
  • 5294 votes

BlueJudaskiss wrote:

(quote)

Correct!

Idem hier. Al vanaf begin december

Rick18

• 232 messages
  • 5294 votes

BlueJudaskiss wrote:

Paginas laden bij mij snel in zonder reclame. Die reclame popt meestal pas na enkele seconden op. Klik daardoor vaak ongewild mis of moet opnieuw scrollen.

Zoeken op uitgebreid zoeken overige gegevens is op de mobiel nog altijd niet mogelijk. Die knop bevind zich buiten beeld en is dus niet bereikbaar en dat al ruim 2 jaar!

Mac Hammer Fan

• 6014 messages
  • 7444 votes

Ik zoek vaak posters voor users, en overloop dan al hun toevoegingen. Die lijsten zijn alfabetisch. Als ik halfweg of onderaan een lijst ben en een poster heb upgeload bij een film springt de lijst altijd weer helemaal naar boven wanneer ik terug naar de lijst ga. Dat is vervelend want dan moet ik iedere keer opnieuw scrollen. De vroegere site had dit probleem niet. Zou dat kunnen geregeld worden dat als ik halfweg of onderaan de lijst ben dat hij daar blijft staan?

• 11900 messages
  • 5305 votes

Ander raar ding: net bij Goodmorning Vietnam krijg ik onderaan de pagina eerst een paar vergezochte suggesties ('Ook interessant: Die Sklavinnen', huh wat?) en met een rare opmaak met allerlei gaten, allerlei nieuwsberichten die ook elke keer wordt aangevuld naarmate je naar beneden scrollt. Niet logisch, niet mooi en niet handig.

joachimt (crew films)

• 3795 messages
  • 9724 votes

Rick18 wrote:

Zoeken op uitgebreid zoeken overige gegevens is op de mobiel nog altijd niet mogelijk. Die knop bevind zich buiten beeld en is dus niet bereikbaar en dat al ruim 2 jaar!

Wellicht heb ik niet opgelet..... wellicht ben ik het vergeten....... maar ik geloof dat ik deze voor het eerst hoor. Ik neem het mee.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.