- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic #2
Het grote opmerkingen / feedback topic #2
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Wat bedoel je met "missing op mijn versie"? Als er gaten in de filmografie zitten, dan horen we die graag. Dat kan de crew als het goed is herstellen. Of bedoel je met "mijn versie" de klassieke modus? Dat wordt dan niet meer opgelost.
Ok ja het is blijkbaar enkel op mijn mobiel, en daar zit ik nog op klassieke modus.. Hoe zet ik dit weer af? (sorry als dit al vaak beantwoord is).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Ok ja het is blijkbaar enkel op mijn mobiel, en daar zit ik nog op klassieke modus.. Hoe zet ik dit weer af? (sorry als dit al vaak beantwoord is).
No problem. Vink bij instellingen 'Overschakelen naar de klassieke modus' uit.
Baggerman
-
- 10839 messages
- 8277 votes
Bij de regisseur Otakar Vávra staat dat hij de minserie 'Edderkroppen' geregisseerd zou hebben? Volgens mij klopt er iets niet?
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9724 votes
Bij de regisseur Otakar Vávra staat dat hij de minserie 'Edderkroppen' geregisseerd zou hebben? Volgens mij klopt er iets niet?
Zul je altijd zien, zeg ik net dat fouten in de filmografie door ons hersteld kunnen worden, komt er meteen iemand met een spookvermelding. 
Ik zie dat je gelijk hebt, ik zie echter niet hoe het mogelijk is dat deze koppeling er ligt. Dit is niet de koppeling die wij hebben gelegd. De koppeling ligt ook niet op TMDb. Het gaat dus ergens in onze database fout. We hebben een lijstje met meer van dit soort voorbeelden (gelukkig niet veel). Ik heb deze toegevoegd. Is al wel eens door Tim naar gekeken, maar dit is geloof ik een lastige bug om te achterhalen en op te lossen.
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
En nu maar hopen dat de verantwoordelijken voor de site deze voor de crew asap weer werkbaar maken zodat goedgekeurde films niet verdwijnen en ze met extra werk opgezadeld zitten om dat allemaal weer in te voeren. Wat wordt Jordy toch gemist. Zijn site was betrouwbaar en gebruiksvriendelijk. Petje af voor het prima werk dat hij zoveel jaren geleverd heeft. 

joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9724 votes
Even een update omtrent de performance:
Het aantal bezoekers per dag op MM is de afgelopen maanden flink toegenomen. De kerstvakantie, veel mensen zijn dan vrij, in combinatie met de lockdown, resulteerde in een nieuw recordaantal bezoekers. Hierdoor liep de site tegen de grenzen van zijn capaciteit aan. Er wordt aan gewerkt om de capaciteit 1,5 keer zo groot te maken, zodat de site de hoeveelheid verkeer aan kan. Ik hoop zsm. We houden jullie op de hoogte.
film013
-
- 37 messages
- 3302 votes
Gelukkig is de pagina Films op TV weer werkend, maar de Series op TV pagina is nog steeds leeg (sinds 28 december). Hopelijk wordt mijn post van gisteren op het series forum niet over het hoofd gezien. Is er één developer voor films of series of zij dit verschillende personen (die elkaar eventueel kunnen helpen)?
Ik ben hierdoor juist minder op Moviemeter dan de laatste tijd, omdat ik een andere TV Gids moet gebruiken voor series.
stinissen (crew films & series)
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Ik zal nogmaals een bericht sturen naar de betreffende mensen.
Seam
-
- 991 messages
- 2310 votes
Komt het stemgemiddelde en de standaarddeviatie nog ooit terug
?
wavanbuuren
-
- 4228 messages
- 1334 votes
Het aantal bezoekers per dag op MM is de afgelopen maanden flink toegenomen. De kerstvakantie, veel mensen zijn dan vrij, in combinatie met de lockdown, resulteerde in een nieuw recordaantal bezoekers. Hierdoor liep de site tegen de grenzen van zijn capaciteit aan. Er wordt aan gewerkt om de capaciteit 1,5 keer zo groot te maken, zodat de site de hoeveelheid verkeer aan kan. Ik hoop zsm. We houden jullie op de hoogte.
Toch wel een bizar bericht. Een bezoekersrecord op een gemankeerde site die moeite heeft om het forum levendig te houden. Doel bereikt voor de eigenaren en het zoveelste bewijs van een vervlakte inhoudsloze maatschappij. Sommigen verdienen er geld aan, anderen worden er triest van.
ILDIB
-
- 3061 messages
- 2378 votes
Goed te zien dat er tenminste iets wordt opgelost. Helaas is het filmoverzicht echt een puinhoop nog. Films die niet worden uitgezonden staan er wel tussen, zodat op NET5 (Inferno bv) er twee films tegelijk zouden zijn en andere films worden totaal niet vermeld. Sterker nog, staan alleen op een andere dag dan vandaag. Oftewel, het systeem kan vermoedelijk niet omgaan met films die 2 uitzenddata hebben zo lijkt.
Daarnaast toch echt het verzoek om 'vandaag op tv' niet te laten lopen tot 0.00 uur maar ot 02.00.
Succes.
origineelhe
-
- 60 messages
- 1291 votes
Daarnaast wordt regelmatig een verkeerde film met dezelfde titel getoond. Morgen bijvoorbeeld Ghostbusters (Film, 2016) i.p.v. Ghostbusters (Film, 1984).
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Goed te zien dat er tenminste iets wordt opgelost. Helaas is het filmoverzicht echt een puinhoop nog. Films die niet worden uitgezonden staan er wel tussen, zodat op NET5 (Inferno bv) er twee films tegelijk zouden zijn en andere films worden totaal niet vermeld. Sterker nog, staan alleen op een andere dag dan vandaag. Oftewel, het systeem kan vermoedelijk niet omgaan met films die 2 uitzenddata hebben zo lijkt.
Daarnaast toch echt het verzoek om 'vandaag op tv' niet te laten lopen tot 0.00 uur maar ot 02.00.
Succes.
Daar zijn ze mee bezig maar het was bijna niet mogelijk werd me verteld want dat probleem dat de tv gids door moet lopen tot minimaal 2.00 uur speelt als vanaf de nieuwe site , persoonlijk zou ik willen dat die door liep tot 3.00 uur.
Maar goed ze zijn er mee bezig......
Ook de series vandaag staan er 4 op moeten er meer dan 50 zijn! Zijn ze ook mee bezig....
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Kortom het loopt gewoon niet goed maar laten we hopen dat dit wordt opgelost met al die computer nerds anno 2022 hoort dit toch geen probleem te zijn....
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Daarnaast wordt regelmatig een verkeerde film met dezelfde titel getoond. Morgen bijvoorbeeld Ghostbusters (Film, 2016) i.p.v. Ghostbusters (Film, 1984).
Deze heb ik met de hand aangepast .
ILDIB
-
- 3061 messages
- 2378 votes
Daar zijn ze mee bezig maar het was bijna niet mogelijk werd me verteld want dat probleem dat de tv gids door moet lopen tot minimaal 2.00 uur speelt als vanaf de nieuwe site , persoonlijk zou ik willen dat die door liep tot 3.00 uur.
Maar goed ze zijn er mee bezig......
Ook de series vandaag staan er 4 op moeten er meer dan 50 zijn! Zijn ze ook mee bezig....
Ik ben geen developer maar de code today = date/time + 2 of net wat de taal is achter de schermen is niet echt heel moeilijk..
We wachten wel af, want t blijft verder een prettige site als ie t doet..
horizons
-
- 5687 messages
- 2402 votes
Zijn dat unieke bezoekers en worden internet-crawlers uitgesloten?
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9724 votes
Geen idee
Mac Hammer Fan
-
- 6014 messages
- 7444 votes
Ik begin ondertussen al ontwenningsverschijnselen te krijgen doordat we geen films kunnen toevoegen. 
Toch vreemd dat het bij de series wel lukt. Ik vermoed dat het bij het koppelen met de database verkeerd loopt. Klopt dat?
-
- 23437 messages
- 76922 votes
Het duurt nu wel erg lang ook het probleem met de tv gids...
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9724 votes
Ik begin ondertussen al ontwenningsverschijnselen te krijgen doordat we geen films kunnen toevoegen. 
Toch vreemd dat het bij de series wel lukt. Ik vermoed dat het bij het koppelen met de database verkeerd loopt. Klopt dat?
Geen idee waar het technisch vastloopt.
Vermaak je je nog wel een beetje zonder toevoegingen? Kun je wellicht wat meer films kijken. 
Decec
-
- 6741 messages
- 8582 votes
Nou snap ik dit probleem is... maar goed ik ben nogal druk met mijn werk... 
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9724 votes
We hebben nog geen bevestiging van een succesvolle upgrade van de servers, maar het lijkt of de grote drukte van de feestdagen voorbij is, waardoor de site weer iets vlotter loopt. De crew gaat dus voorzichtig weer de toevoegingen behandelen. We zullen wel even de plotomschrijving en de poster veilig stellen voor het geval het toch weer mis gaat.
film013
-
- 37 messages
- 3302 votes
Op 1 november had ik een keer de lijst met laatste toegevoegde films van MovieMeter doorlopen. Nu ben ik dat weer eens aan het doen, maar ik zie alleen de films die de laatste maand toegevoegd zijn in een lijst. Is het nog mogelijk om ergens een lijst te vinden met films die in november en begin december aan moviemeter zijn toegevoegd?
badfans69
-
- 3962 messages
- 6126 votes
De crew gaat dus voorzichtig weer de toevoegingen behandelen. We zullen wel even de plotomschrijving en de poster veilig stellen voor het geval het toch weer mis gaat.
De crew is inderdaad bezig met een inhaalslag. Hulde 
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9724 votes
Op 1 november had ik een keer de lijst met laatste toegevoegde films van MovieMeter doorlopen. Nu ben ik dat weer eens aan het doen, maar ik zie alleen de films die de laatste maand toegevoegd zijn in een lijst. Is het nog mogelijk om ergens een lijst te vinden met films die in november en begin december aan moviemeter zijn toegevoegd?
Nee, die lijst gaat 30 dagen terug. Verder terugkijken kan niet, behalve rechtstreeks in de database waarschijnlijk.
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Even een vraag (en misschien is die al tig gesteld). Bij de film plaatsen berichten de symbolen verwijder, corrigeer staan naast elkaar kan dit niet anders. Ik ben steeds bang dat ik een bericht verwijder terwijl ik die wil corrigeren.
joachimt (crew films)
-
- 3796 messages
- 9724 votes
Even een vraag (en misschien is die al tig gesteld). Bij de film plaatsen berichten de symbolen verwijder, corrigeer staan naast elkaar kan dit niet anders. Ik ben steeds bang dat ik een bericht verwijder terwijl ik die wil corrigeren.
Dat ze naast elkaar staan, vind ik niet zo gek. Ik zou et vreemd vinden als dit soort knoppen op een andere plek staan. Of wil je ze in een andere volgorde. Op elke manier zal de verwijderknop naast een andere staan.
Wat ik wel kan vragen is of er een waarschuwing kan komen. "Weet je zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?"
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Dat bedoel ik andere positie, meld misbruik verwijder bericht die twee omwisselen bijvoorbeeld maar waarschuwing is ook goed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.